Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Hei vielä tosta kun analysoitiin mikkomatiaksen lentokonekuvaa 26.8 ja jennyn instakuvaa 28.8(kaveri turkissa)... Niin mietin vaan että jennyllä seuraava kuva jo 31.8 niin että oli työporukan kesäjuhlissa. Voisko olla et jälkikäteen laitettu noita kuvia turkista eikä reaaliajassa laitettu instaan. Jos kaveri turkissa 28.8 niin ei varmaan pariin päivään siitä saada ohjelmaa pakettiin kun jaksoja kuitenkin ainaki pari tuon kaverikäynti jakaa on jälkeen...
En tiedä saiko tästä pähkäilystä nyt kukaan selvää :'D
finaalissa ovat kovimmat pelurit, eli kimmo ja leo. se on hyvä pelata, kun on ulkonäkö ja käytöstavat hallussa silloin, kun tarjolla ei ole alkomaholia ja muita kauniita naisia. tuollaisista miehistä jenny onneksi tykkää.
Jesse vaikuttaa ihmiseltä, jolla on hyvin toisenlainenkin puoli kuin se mikä tavallisesti näkyy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Hei vielä tosta kun analysoitiin mikkomatiaksen lentokonekuvaa 26.8 ja jennyn instakuvaa 28.8(kaveri turkissa)... Niin mietin vaan että jennyllä seuraava kuva jo 31.8 niin että oli työporukan kesäjuhlissa. Voisko olla et jälkikäteen laitettu noita kuvia turkista eikä reaaliajassa laitettu instaan. Jos kaveri turkissa 28.8 niin ei varmaan pariin päivään siitä saada ohjelmaa pakettiin kun jaksoja kuitenkin ainaki pari tuon kaverikäynti jakaa on jälkeen...
En tiedä saiko tästä pähkäilystä nyt kukaan selvää :'D
Turhaa pähkäilet! Kyllä nuo on ihan reaaliajassa laitettu. Ja ystäväkäynnin jälkeen Jenny päätti valitsiko ketään. Eli ei tule kahta jaksoa kaverikäynnin jälkeen. Ohjelma koostetaan muutenkin jälkikäteen.
Osa noista miehistä on kyllä polttanut nahkansa todella pahasti tuolla.
Mielenkiinnolla odotan, kuka tippuu seuraavassa ruutu+ jaksossa, ja mikä on tuo kohtalokas laivamatka. Mun oma veikkaus on, et Jesse putoaa. Mitäs muut veikkaatte?
Putois Jesse, Mä en kestä sitä typerää jännittynyttä virnistelyä ja machoilua!
Uusimman ruutu+ jakson lopussa Kimmo on laivamatkalla...lähteekö se kotiin? Jotenkin etäiset välit viime treffien jälkeen Jennyn kanssa, mutta muiden ukkojen kanssa on tosi hauskaa. Tsemppaa ihan kympillä muita, keskustelu Jennyn kanssa oli väkinäistä ja oliko Jennyllä kostuneet silmät? Ei katseet siinä kipinöi yhtään. Mitä voisi kuvitella kuumien treffien jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Uusimman ruutu+ jakson lopussa Kimmo on laivamatkalla...lähteekö se kotiin? Jotenkin etäiset välit viime treffien jälkeen Jennyn kanssa, mutta muiden ukkojen kanssa on tosi hauskaa. Tsemppaa ihan kympillä muita, keskustelu Jennyn kanssa oli väkinäistä ja oliko Jennyllä kostuneet silmät? Ei katseet siinä kipinöi yhtään. Mitä voisi kuvitella kuumien treffien jälkeen..
Voipi hyvin olla niin. Jakson kuvauksessa on maininta myös kipeästä päätöksestä.
Jotenki oudot kyllä näyttää Jennyn ja Kimmon välit
Mä veikkaan et anssi tippuu laivamatkalla. Tai sit jesse. Kuiteski joku joka jo ollut treffeillä
OOO kirjoitti:
Jotku tosiasn polttaneet nahkansa pahasti. Missä rasvat! Mun mielestä myös mikkomatiastanäyteyään siinä seuraavan hakson lopussa laivassa ja se ehtii mainita et "on sillä anssilla pokkaa" tmv.... Ehkä joku muu muistaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
OOO kirjoitti:
Jotku tosiasn polttaneet nahkansa pahasti. Missä rasvat! Mun mielestä myös mikkomatiastanäyteyään siinä seuraavan hakson lopussa laivassa ja se ehtii mainita et "on sillä anssilla pokkaa" tmv.... Ehkä joku muu muistaa paremmin.
Joo, älypuhelimella änkyräkännissä on kirjoittaminen hankalaa.
En ymmärrä miksi Jesseä täällä kovasti parjataan. En itsekään tykkää miehistä, jotka punttaa itseltään kaulan kadoksiin, mutta hellyyttävä nallekarhu tuntuu olevan. Ja rakkautta tosissaan etsii. Jos mun mies yllättää mut imuroimalla, oon kyllä super iloinen, moni mies ei sitä tee. Mulle hän kyllä kelpais 😊
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Jesseä täällä kovasti parjataan. En itsekään tykkää miehistä, jotka punttaa itseltään kaulan kadoksiin, mutta hellyyttävä nallekarhu tuntuu olevan. Ja rakkautta tosissaan etsii. Jos mun mies yllättää mut imuroimalla, oon kyllä super iloinen, moni mies ei sitä tee. Mulle hän kyllä kelpais 😊
No varmaan siksi, koska siinä olemuksessa on jotain epäaitoa. Kyllä mäkin ekan jakson perusteella hänestä pidin, mutta sitten alkoi oudoksuttaa.
Varmaan asiatonta kysyä, mutta miten sillä on niin iso maha, joka ei kuitenkaan näytä olevan pelkkää höllyvää läskiä? :D Ei sitä varmaan saa punttaamalla tuollaiseksi..
Vierailija kirjoitti:
Jenny on mielestäni jotenkin veemäisen oloinen. Jotain todella teennäistä hänessä on. Esittää herttaista, mutta ulkokuoren alla on varmasti todella hankala persoona.
Epäilen samaa. Se miten ilkeästi kohteli kilpailijaansa Ninaa Bachelor-kaudella. Ja ilmeisesti vieläpä oli vain epävarma ja kade Ninalle.
Ok! Pitää kurkata. Mä oon niin koukussa näihin ohjelmiin, onneks keväällä jo tulee uus bachelor.
Ainakin tällä kaudella taitaa olla hyvä ilmapiiri sekä miesten että jennyn kesken, ainakin instojakin seuraamalla huomaa että kaverustuneet. Ainakin osa.