Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
721/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Pitää kurkata. Mä oon niin koukussa näihin ohjelmiin, onneks keväällä jo tulee uus bachelor.

Ainakin tällä kaudella taitaa olla hyvä ilmapiiri sekä miesten että jennyn kesken, ainakin instojakin seuraamalla huomaa että kaverustuneet. Ainakin osa.

Vierailija
722/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.karjalainen.fi/urheilu/item

Tiedoksi Joona faneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
724/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä tosta kun analysoitiin mikkomatiaksen lentokonekuvaa 26.8 ja jennyn instakuvaa 28.8(kaveri turkissa)... Niin mietin vaan että jennyllä seuraava kuva jo 31.8 niin että oli työporukan kesäjuhlissa. Voisko olla et jälkikäteen laitettu noita kuvia turkista eikä reaaliajassa laitettu instaan. Jos kaveri turkissa 28.8 niin ei varmaan pariin päivään siitä saada ohjelmaa pakettiin kun jaksoja kuitenkin ainaki pari tuon kaverikäynti jakaa on jälkeen...

En tiedä saiko tästä pähkäilystä nyt kukaan selvää :'D

Vierailija
725/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

finaalissa ovat kovimmat pelurit, eli kimmo ja leo. se on hyvä pelata, kun on ulkonäkö ja käytöstavat hallussa silloin, kun tarjolla ei ole alkomaholia ja muita kauniita naisia. tuollaisista miehistä jenny onneksi tykkää.

Vierailija
726/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse vaikuttaa ihmiseltä, jolla on hyvin toisenlainenkin puoli kuin se mikä tavallisesti näkyy ulospäin. 

Vierailija
727/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vielä tosta kun analysoitiin mikkomatiaksen lentokonekuvaa 26.8 ja jennyn instakuvaa 28.8(kaveri turkissa)... Niin mietin vaan että jennyllä seuraava kuva jo 31.8 niin että oli työporukan kesäjuhlissa. Voisko olla et jälkikäteen laitettu noita kuvia turkista eikä reaaliajassa laitettu instaan. Jos kaveri turkissa 28.8 niin ei varmaan pariin päivään siitä saada ohjelmaa pakettiin kun jaksoja kuitenkin ainaki pari tuon kaverikäynti jakaa on jälkeen...

En tiedä saiko tästä pähkäilystä nyt kukaan selvää :'D

Turhaa pähkäilet! Kyllä nuo on ihan reaaliajassa laitettu. Ja ystäväkäynnin jälkeen Jenny päätti valitsiko ketään. Eli ei tule kahta jaksoa kaverikäynnin jälkeen. Ohjelma koostetaan muutenkin jälkikäteen.

Vierailija
728/2208 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa noista miehistä on kyllä polttanut nahkansa todella pahasti tuolla.

Vierailija
729/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan, kuka tippuu seuraavassa ruutu+ jaksossa, ja mikä on tuo kohtalokas laivamatka. Mun oma veikkaus on, et Jesse putoaa. Mitäs muut veikkaatte?

Vierailija
730/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putois Jesse, Mä en kestä sitä typerää jännittynyttä virnistelyä ja machoilua!

Vierailija
731/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman ruutu+ jakson lopussa Kimmo on laivamatkalla...lähteekö se kotiin? Jotenkin etäiset välit viime treffien jälkeen Jennyn kanssa, mutta muiden ukkojen kanssa on tosi hauskaa. Tsemppaa ihan kympillä muita, keskustelu Jennyn kanssa oli väkinäistä ja oliko Jennyllä kostuneet silmät? Ei katseet siinä kipinöi yhtään. Mitä voisi kuvitella kuumien treffien jälkeen..

Vierailija
732/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jesse on ällö.

Vierailija
733/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimman ruutu+ jakson lopussa Kimmo on laivamatkalla...lähteekö se kotiin? Jotenkin etäiset välit viime treffien jälkeen Jennyn kanssa, mutta muiden ukkojen kanssa on tosi hauskaa. Tsemppaa ihan kympillä muita, keskustelu Jennyn kanssa oli väkinäistä ja oliko Jennyllä kostuneet silmät? Ei katseet siinä kipinöi yhtään. Mitä voisi kuvitella kuumien treffien jälkeen..

Voipi hyvin olla niin. Jakson kuvauksessa on maininta myös kipeästä päätöksestä.

Vierailija
734/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki oudot kyllä näyttää Jennyn ja Kimmon välit

Vierailija
735/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan et anssi tippuu laivamatkalla. Tai sit jesse. Kuiteski joku joka jo ollut treffeillä

Vierailija
736/2208 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOO kirjoitti:

Jotku tosiasn polttaneet nahkansa pahasti. Missä rasvat! Mun mielestä myös mikkomatiastanäyteyään siinä seuraavan hakson lopussa laivassa ja se ehtii mainita et "on sillä anssilla pokkaa" tmv.... Ehkä joku muu muistaa paremmin.

Vierailija
737/2208 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OOO kirjoitti:

Jotku tosiasn polttaneet nahkansa pahasti. Missä rasvat! Mun mielestä myös mikkomatiastanäyteyään siinä seuraavan hakson lopussa laivassa ja se ehtii mainita et "on sillä anssilla pokkaa" tmv.... Ehkä joku muu muistaa paremmin.

Joo, älypuhelimella änkyräkännissä on kirjoittaminen hankalaa.

Vierailija
738/2208 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Jesseä täällä kovasti parjataan. En itsekään tykkää miehistä, jotka punttaa itseltään kaulan kadoksiin, mutta hellyyttävä nallekarhu tuntuu olevan. Ja rakkautta tosissaan etsii. Jos mun mies yllättää mut imuroimalla, oon kyllä super iloinen, moni mies ei sitä tee. Mulle hän kyllä kelpais 😊

Vierailija
739/2208 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Jesseä täällä kovasti parjataan. En itsekään tykkää miehistä, jotka punttaa itseltään kaulan kadoksiin, mutta hellyyttävä nallekarhu tuntuu olevan. Ja rakkautta tosissaan etsii. Jos mun mies yllättää mut imuroimalla, oon kyllä super iloinen, moni mies ei sitä tee. Mulle hän kyllä kelpais 😊

No varmaan siksi, koska siinä olemuksessa on jotain epäaitoa. Kyllä mäkin ekan jakson perusteella hänestä pidin, mutta sitten alkoi oudoksuttaa.

Varmaan asiatonta kysyä, mutta miten sillä on niin iso maha, joka ei kuitenkaan näytä olevan pelkkää höllyvää läskiä? :D Ei sitä varmaan saa punttaamalla tuollaiseksi..

Vierailija
740/2208 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny on mielestäni jotenkin veemäisen oloinen. Jotain todella teennäistä hänessä on. Esittää herttaista, mutta ulkokuoren alla on varmasti todella hankala persoona. 

Epäilen samaa. Se miten ilkeästi kohteli kilpailijaansa Ninaa Bachelor-kaudella. Ja ilmeisesti vieläpä oli vain epävarma ja kade Ninalle. 

Ketju on lukittu.