Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Eurajoelta kotoisin olevalta vaikutti puuttuvan käytöstavat, lisäksi vaikutti ylimieliseltä. Jenny sanoo että "Hauska tavata" ja se mies vastaa kyllästyneen oloisesti "mmh". Huh. Ja kun olivat jutustelleet siinä ja halasivat lopuksi, niin oli todella etäisen ja kylmän oloinen halaus. Tai sitten häntä jännitti TODELLA paljon.
Mä oon 50+ enkä kelpuuttaisi ketään noista ulkonäön perusteella, eikö ne yhtään parempia ole saaneet
Vierailija kirjoitti:
En muista kuka oli et alttarilla ollu, joko se meni? Tuli autosta siis?
Se santtu. Johon Jenny näytti vähän ihastuvankin heti.
Vierailija kirjoitti:
Eurajoelta kotoisin olevalta vaikutti puuttuvan käytöstavat, lisäksi vaikutti ylimieliseltä. Jenny sanoo että "Hauska tavata" ja se mies vastaa kyllästyneen oloisesti "mmh". Huh. Ja kun olivat jutustelleet siinä ja halasivat lopuksi, niin oli todella etäisen ja kylmän oloinen halaus. Tai sitten häntä jännitti TODELLA paljon.
Minkä niminen?
Ketä miestä kiinnostavat nämä aiheet?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole yhtä paljon keskustelua palstalla nyt kun ei olekaan naisia keitä voisi arvostella.
Kyllä kuule tulee heti kommenttia, kun vaan pääsee jostain sen ohjelmankin katsomaan! Ainakaan vartti sitten Ruudussa ei vielä ollut kuin klipit tarjolla ja mulla ei ole erillistä televisiolaitetta.
Varmasti riittää juttua tästä, älä huoli.
Jesse on Oulusta. Mites se sieltä lentää Hesaan ja lämmittää maapalloa.
Jennyn ja miesten puheen leikkely häiritsee aika paljon. Lauseet laitettu moneen pikku palaseen ja koostettu niistä kokonaan uusi lause, jotkut taas pantu kesken poikki jne.
Useampi sympaattisen oloinen mies ja kaikki vähintään ihan kivan näköisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 50+ enkä kelpuuttaisi ketään noista ulkonäön perusteella, eikö ne yhtään parempia ole saaneet
Jenny kuulostaa tyytyväiseltä. Eikö se riitä?
Tuohan skeittaaja oli sympaattinen. Tulisin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole yhtä paljon keskustelua palstalla nyt kun ei olekaan naisia keitä voisi arvostella.
Kaksi ketjua.
Hunks, et alttarilla, bb, mitä muuta?
Ottaisin noista varmaan Jennyn jos pitäis valita.:D
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on Hunkseissa?
Kimmo. Hänestä Jenny kiinnostui heti ensinäkemältä.
Santtu on valittu. Kyllä sen aina jo Ekassa jaksossa näkee, että kuka tekee vaikutuksen.
Huomaa, että ukot uskoo olevansa oikeita saaliita ku on purjeveneet ja golf harrastukset