Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän etten voi erota

Vierailija
01.10.2018 |

Koska en tule taloudellisesti toimeen. Olin eroamassa ja otin nykyajan tukisysteemistä selvää eikä minulla ollut varaa lopulliseen eroon. Taidan olla ainoa Suomessa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en tule taloudellisesti toimeen. Olin eroamassa ja otin nykyajan tukisysteemistä selvää eikä minulla ollut varaa lopulliseen eroon. Taidan olla ainoa Suomessa.

Eroa. Mies ei halua sinua.

Kai mieskin osaa eron ottaa?

Vierailija
42/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Itse kidun vastenmielisessä avioliitossa, koska olen pienituloinen ja mieheni on varakas. En halua muuttaa johonkin kuppaiseen yksiöön, isosta omakotitalosta, jonka olen sisustanut ja puutarhan laittanut viimeisen päälle. En vain pysty edes ajattelemaan asiaa. Mieluummin annan miehen juosta vieraissa.

Välillä ihmetyttää minkälaisia arvomaailmoja ihmisillä onkaan. Pokka pitää -sarjan Hyacinth tulee mieleen... Kulissit kunnossa ulospäin niin kaikki tärkein on OK.

Itse muutin isosta omakotitalosta "kuppaiseen yksiöön", joka olisi mahtunut edellisen talon eteiseen, mutta olen onnellisempi kuin koskaan. Itse asiassa tässäkin on liikaa tilaa, olisin tyytyväinen vähempäänkin kunhan saan elää rauhassa ja sopusoinnussa. Toki itselläni ei ole lapsia, jos sinulla on niitä niin sitten toki ymmärrän että haluaa vähän enemmän tilaa rakkailleen.

Yhdelle ihmiselle riittää aidosti tila, johon ripustaa riippukeinunsa, kunhan saa kiikkua siinä vapaana ja itseään arvostavassa seurassa.

Kyllä se on vaikeata muuttaa upeasta asunnosta, johonkin kälyiseen, halpaan vuokrakämppään, jossa rupusakki elämöi. Mieluummin antaa miehelle vapauden , että saa pidettyä tietyn elintason.

eikä ole! Ottaa ja lähtee. Voisitko eritellä mikä tässä on niin vaikeaa?

Upea talo, puutarha, oma rauha, auto, rahaa tilillä. Kulissit ulospäin upeat. Taloudellinen turva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ei ole varaa? Suomessa kaikki saa oman asunnon ja perustarpeet.

Vierailija
44/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Itse kidun vastenmielisessä avioliitossa, koska olen pienituloinen ja mieheni on varakas. En halua muuttaa johonkin kuppaiseen yksiöön, isosta omakotitalosta, jonka olen sisustanut ja puutarhan laittanut viimeisen päälle. En vain pysty edes ajattelemaan asiaa. Mieluummin annan miehen juosta vieraissa.

Välillä ihmetyttää minkälaisia arvomaailmoja ihmisillä onkaan. Pokka pitää -sarjan Hyacinth tulee mieleen... Kulissit kunnossa ulospäin niin kaikki tärkein on OK.

Itse muutin isosta omakotitalosta "kuppaiseen yksiöön", joka olisi mahtunut edellisen talon eteiseen, mutta olen onnellisempi kuin koskaan. Itse asiassa tässäkin on liikaa tilaa, olisin tyytyväinen vähempäänkin kunhan saan elää rauhassa ja sopusoinnussa. Toki itselläni ei ole lapsia, jos sinulla on niitä niin sitten toki ymmärrän että haluaa vähän enemmän tilaa rakkailleen.

Yhdelle ihmiselle riittää aidosti tila, johon ripustaa riippukeinunsa, kunhan saa kiikkua siinä vapaana ja itseään arvostavassa seurassa.

Kyllä se on vaikeata muuttaa upeasta asunnosta, johonkin kälyiseen, halpaan vuokrakämppään, jossa rupusakki elämöi. Mieluummin antaa miehelle vapauden , että saa pidettyä tietyn elintason.

eikä ole! Ottaa ja lähtee. Voisitko eritellä mikä tässä on niin vaikeaa?

Upea talo, puutarha, oma rauha, auto, rahaa tilillä. Kulissit ulospäin upeat. Taloudellinen turva.

Mitä teet noilla jos et ole tyytyväinen elämääsi?

Vierailija
45/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ei ole varaa? Suomessa kaikki saa oman asunnon ja perustarpeet.

Oletko yrittänyt? Saako ne vain sormia napsauttamalla ihan jokainen?

Vierailija
46/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt? Saako ne vain sormia napsauttamalla ihan jokainen?

Kyllä normaali ihminen ne saa.

Vierailija
47/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kummoistakaan laskupäätä, kun miettii miten elintaso laskee eron myötä. Jos yhteisessä kodissa on 1000 e /kk asumiskulut niin onhan tuollaista summaa ikävä maksaa yksin eron jälkeen. Vai onko monellakin täällä varaa yhtäkkiä maksaa 500 euroa joka kuukausi extraa? 

Vierailija
48/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kummoistakaan laskupäätä, kun miettii miten elintaso laskee eron myötä. Jos yhteisessä kodissa on 1000 e /kk asumiskulut niin onhan tuollaista summaa ikävä maksaa yksin eron jälkeen. Vai onko monellakin täällä varaa yhtäkkiä maksaa 500 euroa joka kuukausi extraa? 

Mitä sen väliä jos ei ole elämäänsä tyytyväinen?

Vierailija
49/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei talous ole huono syy pysyä yhdessä. Minulla sama tilanne. Hyväksy miehesi sellaisena kuin hän on ja etsi itsellesi harrastuksia ja omia ystäviä. Älä missään nimessä arvostele miestä. Voit aina välillä kysyä, milloin hänellä on meno , että sinäkin pääset tapaamaan ystäviäsi. Miehen asenne voi muuttua. Kun menin naimisiin, yksi ystäväni antoi neuvon: menevää pitää työntää. Se on ollut paras häälahja. Pysy kotonasi. Se on sinun kotisi.

Vierailija
50/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei talous ole huono syy pysyä yhdessä. Minulla sama tilanne. Hyväksy miehesi sellaisena kuin hän on ja etsi itsellesi harrastuksia ja omia ystäviä. Älä missään nimessä arvostele miestä. Voit aina välillä kysyä, milloin hänellä on meno , että sinäkin pääset tapaamaan ystäviäsi. Miehen asenne voi muuttua. Kun menin naimisiin, yksi ystäväni antoi neuvon: menevää pitää työntää. Se on ollut paras häälahja. Pysy kotonasi. Se on sinun kotisi.

Voisitko kertoa yhden huonomman syyn?

Vierailija
51/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä on väliä, varsinkin jos on lapsia kuvioissa! Eron myötä lapset voivat huonoimmissa tapauksessa menettää kaveripiirin, harrastukset, tutun koulun yms. Yhteikunnan tuet eivät todellakaan kompensoi toisen elättäjän puuttumista.

Vierailija
52/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä on väliä, varsinkin jos on lapsia kuvioissa! Eron myötä lapset voivat huonoimmissa tapauksessa menettää kaveripiirin, harrastukset, tutun koulun yms. Yhteikunnan tuet eivät todellakaan kompensoi toisen elättäjän puuttumista.

Elatusmaksujen tehtävä on juurikin kompensoida.

Vierailija
53/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jokin enkelihoito voimaannuttamaan?

Vierailija
54/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu että laiskat mammat eivät vaan halua ottaa vastuuta omasta elämästään.

Vierailija
55/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti ettei tällä "annan miehen talloa itsetunnon rippeeni mutaan, jotta saan pitää talon ja puutarhan" -ihmisellä ole lapsia. Pliis kerro, eihän ole? Opetatko tyttärellesi myös, että ei se mitään jos mies mätkii sun naaman haavoille ja mustelmille, kunhan saat pakkeloida sen siedettävän näköiseksi marmorikylppärissä? Marmorikylppäristä tyttö älä luovu, naaman saa aina pakkeloitua uusiksi. Näinkö?

Vierailija
56/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä käyn töissäkin, mutta palkallani 2200 e/kk ei tule toimeen pk-seudulla. Olen sairaanhoitaja. En voi tehdä vuorotyötä pienten lasten takia. Siksi en eroa.

Vierailija
57/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kuinka materialistisia valittajia olette. Muistakaa että tämä on oma valintanne, joten lopettakaa valitus.

Eipä täällä kukaan muu valita, kuin jokunen kirkasotsainen pyhimys. Tietenkin avioliitto on paljon muutakin kuin seksiä. Se on yhteinen elämä, johon kuuluu kaikki. Jotkut onnettomat vielä työskentelevätkin yhdessä.

Siinä punnitaan mistä kaikesta haluaa luopua.

Aivan luonnollista.

Tietenkään yhteen ei ole menty muusta kuin rakkaudesta. Ensin ollaan köyhiä opiskelijoita. Mutta parissakymmenessä vuodessa materiaa on karttunut, ja puoliso on paljon muutakin kuin seksikumppani.

Itse huomaatte sitten kun korvantaustat on kuivuneet.

Vierailija
58/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättää sua ehkä, mutta aikuisillakin on harrastuksia ja kavereita. Kaikki menee erossa uusiksi. Anoppiaan tuskin kukaan jää kaipaamaan, mutta on kivojakin naituja sukulaisia.

Vierailija
59/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä otit selvää tukihommeleista mutta et sä mihinkään omillesi muuttanut. Laskettelit luikuria, kuinka asut huumeveikkojen naapurina, myönnä!! 😁

Vierailija
60/66 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista kuinka materialistisia valittajia olette. Muistakaa että tämä on oma valintanne, joten lopettakaa valitus.

Eipä täällä kukaan muu valita, kuin jokunen kirkasotsainen pyhimys. Tietenkin avioliitto on paljon muutakin kuin seksiä. Se on yhteinen elämä, johon kuuluu kaikki. Jotkut onnettomat vielä työskentelevätkin yhdessä.

Siinä punnitaan mistä kaikesta haluaa luopua.

Aivan luonnollista.

Tietenkään yhteen ei ole menty muusta kuin rakkaudesta. Ensin ollaan köyhiä opiskelijoita. Mutta parissakymmenessä vuodessa materiaa on karttunut, ja puoliso on paljon muutakin kuin seksikumppani.

Itse huomaatte sitten kun korvantaustat on kuivuneet.

Ei tässä ollut seksistä kyse. Jos ei voi elämässään hyvin, niin elämää tulee muuttaa. Tässä ei ole sen ihmeellisemmästä asiasta kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi