Myönnän etten voi erota
Koska en tule taloudellisesti toimeen. Olin eroamassa ja otin nykyajan tukisysteemistä selvää eikä minulla ollut varaa lopulliseen eroon. Taidan olla ainoa Suomessa.
Kommentit (66)
Et kai ole ollut kotirouvana? Misei sinulla ole palkkatuloja niin et tarvitsisi tukia?
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole ollut kotirouvana? Misei sinulla ole palkkatuloja niin et tarvitsisi tukia?
En vaan ole. Siihen on syynsä.
Et ole ainoa. Itse kidun vastenmielisessä avioliitossa, koska olen pienituloinen ja mieheni on varakas. En halua muuttaa johonkin kuppaiseen yksiöön, isosta omakotitalosta, jonka olen sisustanut ja puutarhan laittanut viimeisen päälle. En vain pysty edes ajattelemaan asiaa. Mieluummin annan miehen juosta vieraissa.
Tietenkin olet ainoa, näin täällä Suomessa näet hommat toimii...
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Itse kidun vastenmielisessä avioliitossa, koska olen pienituloinen ja mieheni on varakas. En halua muuttaa johonkin kuppaiseen yksiöön, isosta omakotitalosta, jonka olen sisustanut ja puutarhan laittanut viimeisen päälle. En vain pysty edes ajattelemaan asiaa. Mieluummin annan miehen juosta vieraissa.
Samoin. Juoksisikin edes vieraissa niin saisin olla rauhassa. Myöskään autostani en halua luopua, omilla tuloillani ei olisi varaa mihinkään kotteroon.
Pildellä se on ennenkin elintaso hankittu, nykyään harvemmin
Kunnes ukko heittää pilalle nuoremnan löydettyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Juoksisikin edes vieraissa niin saisin olla rauhassa. Myöskään autostani en halua luopua, omilla tuloillani ei olisi varaa mihinkään kotteroon.
Sorry, mutta aika säälittävää...Kyllä omillaan pitää tulla toimeen.
Omat rahat ja tasa-arvoinen, toista kunnioittava parisuhde. En ikinä tyytyisi huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta aika säälittävää...Kyllä omillaan pitää tulla toimeen.
Pitäisi, mutta kun ei tule.
Kannattaisi nyt edes jollain ilveellä kerätä vähän vararahastoa, koska ainahan se mies voi ottaa ja lähteä...
Kysehän on lopulta vain arvoista. Me kaikki saamme elää arvojenne mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes ukko heittää pilalle nuoremnan löydettyään
Miten se sen ottaisi? Se inhoaa seksiä ja sillä on paljon ongelmia. Ei sitä nuoret naiset huoli.
En usko ap:ta. Kyllä Suomessa henkiin jää jos puolisostaan eroaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko ap:ta. Kyllä Suomessa henkiin jää jos puolisostaan eroaa.
Taitaa haluta muutakin, kun vaan jäädä henkiin 😂
Surullista kuinka materialistisia valittajia olette. Muistakaa että tämä on oma valintanne, joten lopettakaa valitus.
Viimisen päälle laitettu puutarha ja sisustus vie voiton. Hyvää päivää..
Eikös teidän naisten pitänyt olla niin independent.
Vierailija kirjoitti:
Viimisen päälle laitettu puutarha ja sisustus vie voiton. Hyvää päivää..
Ei meillä ainakaan. Ap
Selvä, voitkin sitten lopettaa valittamisen.