Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihmisen ego luulee olevansa jotain sukupuolta

oskuuu
01.10.2018 |

niin. muun sukupuoliset ja ihmiset jotka kokevat olevansa väärässä kehossa eivät ole vielä heränneet todelliseen, syvempään minäänsä ja tiedostaneet sukupuoliroolien merkityksettömyyttä. He elävät egojensa ja yhteiskunnan luomassa harhamaailmassa. Tämä on yleistä nuorilla koska henkinen kehittyminen ja oikean, syvemmän tietoisuuden tiedostaminen kehittyy yleensä, jos koskaan, iän myötä(kuinka monta vanhusta tiedätte jotka kovasti haluaisivat sukupuolenkorjausleikkaukseen). en minä ole mitään sukupuolta vaikka jalkovälissäni roikkuukin siitin. Se on vain sitä, pelkkä siitin. Minä olen yhtä kuin tietoisuus ihmisen muotoisessa kehossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hölynpölyä kuin muunsukupuolisuus, samalla lailla sekoitat sukupuoliroolit ja sukupuolen.

Sukupuoli on kehosi biologiaa, siinä kaikki. Kertoo mm sen voitko saada munasarjasyövän vai eturauhassyövän, kuulutko siihen osaan ihmiskunnasta joka voi potentiaalisesti synnyttää vai siittää lapsia.

Sukupuoliroolit ovat sitä, pitääkö naisten ajella karvansa kun miesten ei tarvitse, saako pojat leikkiä vain traktorilla eikä nukeilla. Nämä ovat täysin sosiaalisia ja kulttuurisia, eivät persoonallisuus.

Sinulla on siitin, olet sukupuoleltasi mies. Sen lisäksi olet tietoisuutesi ja persoonallisuutesi, joita sukupuoli ei muuten rajaa kuin stereotyypeiltään.

Vierailija
2/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä persoonallisuuteni ole, etkä ole sinäkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi hyvin eikä käyttäydy tasapainoisesti mikäli ei omaa selkeätä identiteettiä suhteessa ympäröivään yhteiskuntaan ja muihin ihmisiin. Sellainen on elämässään jokaisen räätälöitävä.

Vierailija
4/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat, ap. Itselleni tapahtui 40 kriisin yhteydessä/jälkeen jonkinlainen henkinen herääminen, ja siitä asti en ole kokenut oikeasti, pohjimmaiselta identiteetiltäni olevani mitään sukupuolta. Enkä edes ihminen enkä kehollinen. Olen oleminen itse, tietoisuus, elämä, joka ilmenen kaikenlaisissa muodoissa, sekä kokonaisuus että yksilö.

Sukupuoli tai edes laji ei ole kovin merkityksellistä, se on kuin vaatteita joita vaihdetaan. Voin olla nyt pukeutunut naisen asuun mutta biologinen sukupuoli ei ole olennainen osa identiteettiäni vaan pintaa samalla tavoin kuin vaatetyyli. 

Vierailija
5/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme samaa mieltä, sukupuoli on kehon biologiaa, siinä kaikki. Ei siihen pidä niin paljon samaistua, että leikkelee itsensä ja syö terveydelle haitallisia hormoonipillereitä. Muutoin toki rooleilla voi leikkiä, niin paljon kuin haluaa, jos haluaa.

ap

Vierailija
6/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei voi hyvin eikä käyttäydy tasapainoisesti mikäli ei omaa selkeätä identiteettiä suhteessa ympäröivään yhteiskuntaan ja muihin ihmisiin. Sellainen on elämässään jokaisen räätälöitävä.

Oma onnellisuuteni tuntuu iän myötä lisääntyvän suoraan suhteessa siihen, mitä enemmän pääsen tuollaisista sisäisistä ja ulkoisista leimoista eroon ja vain olen, miettimättä millainen olen.

Vierailija
7/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hölynpölyä kuin muunsukupuolisuus, samalla lailla sekoitat sukupuoliroolit ja sukupuolen.

Sukupuoli on kehosi biologiaa, siinä kaikki. Kertoo mm sen voitko saada munasarjasyövän vai eturauhassyövän, kuulutko siihen osaan ihmiskunnasta joka voi potentiaalisesti synnyttää vai siittää lapsia.

Sukupuoliroolit ovat sitä, pitääkö naisten ajella karvansa kun miesten ei tarvitse, saako pojat leikkiä vain traktorilla eikä nukeilla. Nämä ovat täysin sosiaalisia ja kulttuurisia, eivät persoonallisuus.

Sinulla on siitin, olet sukupuoleltasi mies. Sen lisäksi olet tietoisuutesi ja persoonallisuutesi, joita sukupuoli ei muuten rajaa kuin stereotyypeiltään.

Osalle sukupuoli on selvästi enemmän. Ei kai muuten kukaan kärsisi valtavasti, kun on yhtä sukupuolta eikä toista, ja ryhtyisi raskaisiin hoitoihin saaakseen ulkoisen olemuksensa vastaamaan sitä identiteettiä mitä kokee sisäisesti olevansa. 

Nykymaailmassa tähän ei ole tarvetta ahtaiden sukupuoliroolien takia, molemmat sukupuolet voi aika lailla tehdä mitä huvittaa. 

Vierailija
8/8 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oskuuu kirjoitti:

niin. muun sukupuoliset ja ihmiset jotka kokevat olevansa väärässä kehossa eivät ole vielä heränneet todelliseen, syvempään minäänsä ja tiedostaneet sukupuoliroolien merkityksettömyyttä. He elävät egojensa ja yhteiskunnan luomassa harhamaailmassa. Tämä on yleistä nuorilla koska henkinen kehittyminen ja oikean, syvemmän tietoisuuden tiedostaminen kehittyy yleensä, jos koskaan, iän myötä(kuinka monta vanhusta tiedätte jotka kovasti haluaisivat sukupuolenkorjausleikkaukseen). en minä ole mitään sukupuolta vaikka jalkovälissäni roikkuukin siitin. Se on vain sitä, pelkkä siitin. Minä olen yhtä kuin tietoisuus ihmisen muotoisessa kehossa.

Henkisen kehitykseni tässä vaiheessa, tielläni kohti nirvanaa, valaistumista, kaikenlaisen fyysisen olemassaolon olemattomuudeksi huomaamista, minua panettaa ihan hirvittävästi ja tekisi mieli tunkea seisova mulkkuni lähimpään naaraaseen.

Olen lähempänä apinaa ja todennäköisesti evoluution välivaihe matkalla kohti sukupuolettomuutta, muunsukupuolisuutta ja paskomista unisex vessassa.