Vääntäkää nyt rautalangasta miten ne smartpostit ja muut toimii?
Ajateltiin tilata aikuisten leluja niin jos sen paketin tilaa johonkin tuollaiseen niin miten se toimii?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia :)
Vielä sen verran että jos paketti ei sinne mahdu niin silloin se varmaan menee postiin ja tulee ilmoitus.Noista laatikoista kun ei aina tiedä minkä kokoisia ovat.Kuinka suuren dildon ajattelit oikein tilata?
Tämmösen ihan pikkiriikkisen.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/760-queeny-love-giant-lover
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen varoituksen sana, että smartpostin käytön yleistyttyä se on nykyisin aina täynnä ja pakettisi päätyy jonnekin aivan vieraaseen postin toimipisteeseen. Ainkakin minun lähin smartpostini on eri postinumeroalueella kuin oma osoitteeni. Kun paketti ei mahdu smartpostiin, ne se viedään tuon vieraan postinumeroalueen postiin tosi kauas meiltä hankalan matkan taakse.
Höpöhöpö. Ainoastaan joulun alla on ollut smatpostilla ruuhkaa ja sillon paketit menee asiakkaan lähimpään postin asiointipisteeseen.
Mulla on tänä vuonna kaikki neljä smartpostipakettia viety väärän postialueen postiin. Ja kaikki paketit olivat pienikokoisia, eli siitä ei ainakaan ole kyse. Joulun alla paketti vietiin jonnekin hevonkuuseen teollisuusalueelle tilapäiseen noutopisteeseen.
Olette te kyllä vähän huvittavia. Ei KETÄÄN kiinnosta jonkun aikuisen seksilelujen tilailut! Tilatkaa vaikka työpaikallenne, yhdentekevää se muille on.
Diuuu-diuuu-douu kun tilaat sä pakun maattiin....ottaa kaden viikon päästä pattiin..... Diudiu diuuuuuu
T. Agents
Vierailija kirjoitti:
Diuuu-diuuu-douu kun tilaat sä pakun maattiin....ottaa kaden viikon päästä pattiin..... Diudiu diuuuuuu
T. Agents
Diu diu, korjaa kirjoitusvirheesi.
-opettaja
Ihmetytttää miten tämäkin asia voi olla niin hemmetin vaikeaa joillekin...
Mene Smartpost-automaatille, paina Nouda lähetys- painiketta. Anna tekstarilla saamasi lokerokoodi, paina Avaa lokero-nappia, ota pakettisi avautuneesta luukusta. Sulje luukku ja poistu.
Miten pitää menetellä,kun paketin koodi on hukassa?
Mun paketit on aina mahtuneet pakettiautomaattiin.