Mua niin allottaa kun taas on alkanut ilmat lampeneen ja kaupunki on taynna ihrakasoja ahtautuneena liian pieniin vaatteisiin!
Eikö nämä ihmiset omista kotonaan peiliä vai eikö vain muista siihen katsoa kuin joka toinen vuosi. Missä vaiheessa katoaa ihmiseltä terve itsekritiikki? Liian monen lapsen jälkeenkö!?
Kommentit (10)
lyhyissä hameissa ja kireässä topissa a-kupin tissiesi kanssa. Inhoan myös ilmettä, jolla katsot tavallista 30- vuotiasta äitiä, joka on kaunis ja mukava, iloinen, omistaa vaan lapsen jäljeltä muutaman ylikilon, jotka ei lähde kulumallakaan. Enkä viitsi käyttää niitä rumia vaatteita jotka sinä olet hankkinut Hennesiltä ;)
Ja on ihanaa, kun ei tarvitse enää miettiä miltä näyttää, vaan voi käyttää ihan mitä vaatteita huvittaa! Ei vois nimittäin vähempää kiinnostaa mitä joku nipo mun jenkkakahvoista miettii. Luulis ihmisillä olevan parempaakin tekemistä kuin toisten ihrojen ihailu... ;-) Ainakin meillä aikuisilla naisilla on!
Mulla on lihava kaveri, joka vaan syö ja syö ja syö. Itse olen just laihduttanut kymmenen kiloa, normaaliin mittoihin. Ärsyttää, kun kuulee sitä valitusta, että hyi ku mä oon niin läski, ja SILTI vielä sen kolmannen pullan ahmasee. ja päälle limsaa.
168cn ja 99kg. En pidä napapaitoja mutta normaalit vaattet nyt näyttää läskin päällä miltä näyttää. Jäänkö kokonaan kotiin vai mihin saan verhoutua että on säädyllistä liikkua ulkona?
Pukeutukaa muodikkaisiin, kroppanne hyviä piirteitä korostaviin vaatteisiin. Se tekee teistä kauniita
Hänhän vain sanoi inhoavansa liian pieniin vaatteisiin pukeutuneita ihrakasoja. Ehkä hän on väljiin (=itselleen sopivan kokoisiin) vaatteisiin pukeutuva " ihrakasa" ...Taisi taas muutamaa ylikiloista vaan välittömästi hiertää pahasta paikkaa?
Itse olen 29v, yhden lapsen äiti. 163 cm/48 kg. Kiloja ei tullut lapsen saannin myötä, eikä muutenkaan näin aikuistuttua. Vähempää ei voisi kiinnostaa tuliko muille. Minusta ihmiset voivat olla kauniita/ihanan näköisiä erittäin monessa eri koossa. Mutta siinä allekirjoitan ap:n aloituksen, että ihmiset liian pieniin vaatteisiin ahtautuneina ovat kamalan näköisiä. Eikä kyse ole silloin kiloista. Voisin itsekin hakea lastenosastolta 150 cm/12v farkut, vetää ne väkisin päälleni ja näyttää ihan kamalalta. Ja silti minulla tuskin kolmekymppiseksi naiseksi on yhtään ylikiloja...
Näin kesän tullessa ikävä kyllä näkee todella paljon niitä puristettuja, lätistettyjä, hikisiä, punaisia makkaratursukkeita. Kaikenkokoisilla ja -ikäisillä naisilla. Ostakaa naiset itsellenne -niin tyylillisesti kuin kooltaan- sopivia vaatteita!
Ap on kuppikokoa c75 ja omaa myös muodokkaan pepan mutta pointti nyt oli vaan se että onko lihavien pakko pukeutua todellakin paljastaviin asuihin?? Niin että napa näkyy ym???
Voikai sitä oikeasti katsoa vähän kriittisellä silmällä peiliin ulos lähtiessään, eikö?
" Rikoo on riskillä ruma" sanoo jo vanha kansanlaulukin jo!
-ap
Vihaan kuumuutta, oon aina vihannut, sillonkin kun olin laiha. En tykkää olla pienissä ja paljastavissa vaatteissa, aina siis pitkät housut jalassa yms. ja liikakilojen kanssa on todella tuskasta. Lähinnä kadehdin niitä pullukoita jotka kiloistaan huolimatta kehtaavat pukeutua sään mukaisesti.
noh, rajansa kaikella....
on sullakin murheet :P
hankkisitko mielummin sen elämän kuin arvostelisit toisia
ja ei ne läskitkään koko kesää sisällä vietä eikä ulkona toppatakki päällä ole