Onko joku muu julkkis tehnyt niin ison numeron perheenäitiydestään kuin Marja Hintikka?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Hintikka tuo perhettää julkisuuteen, vaan hän tekee ohjelmaa. Ja siinä on suuri ero. En ainakaan huomannut lapsia julkisuudessa tai kuvia.
Voi sitä äitiyttään tuoda esiin niinkin, ettei kuvia lapsista näy.
Kyllä, vaikka sulla edellisen pointti menikin ohi.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marja tuo esille asioita, joita moni miettii äityydestä ja perheistä yms. Ehkä osa saa jotain vahvuutta tai mahdollisesti lohtua.
Paljon on yksinäisiä äitejä, että varmasti tämmöiselle äityyden toitottamiselle on aikansa ja paikkansa.
Eihän meidän sitä tarvitse katsella/kuunnella, kun ei kiinnosta.
Kuten mitä?
Mistäs mä tiedän, en hänen tekemisiään seuraa. Tiedän vain sen, että moni saa Marjasta voimaa, ahaa elämyksiä.
Minä pidän Marja Hintikan perheaiheisesta show'sta ja siitä että hän uskaltaa tunnustaa julkisesti ettei aina mene elämä kuin elokuvissa. Ohjelma nostaa hyvin esille lapsiperhearjen kipupisteitä huumoria unohtamatta. Myös Jenny Lehtisestä pidän persoonana kovasti. En oo nähny Hintikkaa missään muutoin, mutta en toisaalta lue naistenlehtiä, iltapaskaa tmv. Mutta miksiköhän aiheesta ei saisi tehdä ohjelmaa ja "numeroa", on niitä meinaan huonompiakin, ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marja tuo esille asioita, joita moni miettii äityydestä ja perheistä yms. Ehkä osa saa jotain vahvuutta tai mahdollisesti lohtua.
Paljon on yksinäisiä äitejä, että varmasti tämmöiselle äityyden toitottamiselle on aikansa ja paikkansa.
Eihän meidän sitä tarvitse katsella/kuunnella, kun ei kiinnosta.
Kuten mitä?
Mistäs mä tiedän, en hänen tekemisiään seuraa. Tiedän vain sen, että moni saa Marjasta voimaa, ahaa elämyksiä.
Kuten kuka?
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Marja Hintikan perheaiheisesta show'sta ja siitä että hän uskaltaa tunnustaa julkisesti ettei aina mene elämä kuin elokuvissa. Ohjelma nostaa hyvin esille lapsiperhearjen kipupisteitä huumoria unohtamatta. Myös Jenny Lehtisestä pidän persoonana kovasti. En oo nähny Hintikkaa missään muutoin, mutta en toisaalta lue naistenlehtiä, iltapaskaa tmv. Mutta miksiköhän aiheesta ei saisi tehdä ohjelmaa ja "numeroa", on niitä meinaan huonompiakin, ja paljon.
Hän nolaa äidit.
Esim se miten jauhoi suu vaahdoten siitä miten mummot ei ikinä auta ja sitten seuraavaksi kertoo miten mummo muutti heille hoitamaan kotia ja kolmea lasta kun hän miehineen matkusti Lontooseen.
Tai se miten hän marssi lastensuojeluun kun oli väsynyt valvomaan ja heti teki sitten putkeen kaksi uutta lasta lisää.
Hän on nolo ja naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän nolaa äidit.
Esim se miten jauhoi suu vaahdoten siitä miten mummot ei ikinä auta ja sitten seuraavaksi kertoo miten mummo muutti heille hoitamaan kotia ja kolmea lasta kun hän miehineen matkusti Lontooseen.
Tai se miten hän marssi lastensuojeluun kun oli väsynyt valvomaan ja heti teki sitten putkeen kaksi uutta lasta lisää.
Hän on nolo ja naurettava.
Semmosia ne äidit -ja ihmiset- hyvin usein on, mun kokemuksen mukaan ja olen äiti itsekin. Monesti nolo ja naurettava sellainen.
Mutta toki saatte vihata Marja Hintikkaa jos se saa olon paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pimeys teillä nupissa vahvana on.
Oletteko kateellisia jostakin, esim. ammatista, urasta, menestyksestä ja ulkonäöstä, ammulauma? Kiinteistä tisseistä, vahvuudesta, älystä?
Minä en ole koskasn pitänyt tuosta tyypistä,inho alkoi siitä ylexin huonosta ohjelmasta jonka nimeä en enää muista.
Sen piti olla jotain huumoria mutta se oli vain nolo.
Vierailija kirjoitti:
Pimeys teillä nupissa vahvana on.
Oletteko kateellisia jostakin, esim. ammatista, urasta, menestyksestä ja ulkonäöstä, ammulauma? Kiinteistä tisseistä, vahvuudesta, älystä?
Kyllä minun silarit on kiinteämmät. Enkä ulkonäöstään ole muutoinkaan kateellinen, ei ole tarvis.
Vierailija kirjoitti:
M Hintikan mies on kuuuuuma!
Mulla tulee siitä aina mieleen se yksi ulkomaalainen näyttelijä jolla tosi erikoinen nenä, oli siinä Piano elokuvassa mm.
Mä en tiennyt kuka tää MH oli ennen ku luin tältä palstalta, et joku julkkis, joka koko ajan valittaa lapsiarjesta ja lastenhoito-ongelmista. Ja sen jälkeen aloin huomaamaan otsikoista ja jutuista, että totta tosiaan! Ja sen jälkeen tuli vielä uusin raskausuutinen, jota ihmettelin kovasti. Miksi vielä lisää, kun ei aiemmistakaan suoriudu??