Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako suhtautumisesi vartaloosi siitä, kuinka muut näkevät sinut?

Vierailija
30.09.2018 |

Näetkö itsesi lihavana kun taas muut hoikkana? Tai toisinpäin? Pituuden ja painon voisi mainita, niin muutkin saavat kuvan vartalosta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni mulla on löysä ja ruma takapuoli, mutta tietynlaisissa farkuissa se näyttää ihan hyvältä, joten saan usein kehuja siitä. Näkisivätpä vaan ilman housuja...

Vierailija
2/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hoikka. Ei eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Nuorena olin 170/60, miesten mielestä nätti, omasta mielestäni kamalan ruma. En kehdannut mennä rannalle tai pukeutua niin että vartalon muodot erottuu. Pukeuduin mustiin väljiin vaatteisiin ja olin melkein aina ahdistunut.

Nyt 170/80 eli ylipainoinen ja varmaankin ruma, mutta jotenkin sinut itseni kanssa, elämäntilanne hyvä, olen onnellinen.

Ja kerrottakoon että nuorena ja hoikkana join, poltin ja söin mitä sattuu milloin sattuu. Nyt liikun ja ruokavalio on kunnossa, voin paljon paremmin vaikkei se siltä näytä.

Vierailija
4/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin suurimman osan suomalaisista näkevän itsensä todellista pienempänä. Tämäkin palsta täynnä ylipainon vähättelyä. Oksettavaa.

Vierailija
5/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni ovat mielestäni typerän näköiset sivusta päin. Nenäni näyttää typerältä, ja huuleni ovat isot, ja alahuuli näyttää kuin se putoaisi naamasta, sillä roikkuu vähän niinkuin eteenpäin. Muut kehuvat huuliani kauniiksi ja ovat "muka" kateellisia kun mulla luonnostaan isot huulet, mutta itse en tykkää. Jalkani näyttävät myös mielestäni typeriltä, sillä mulla on paksut "hokireidet" sekä reidet. Muut sanovat että näyttävät urheilullisilta..

Olen 164cm ja 70kg.

Vierailija
6/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoni ovat mielestäni typerän näköiset sivusta päin. Nenäni näyttää typerältä, ja huuleni ovat isot, ja alahuuli näyttää kuin se putoaisi naamasta, sillä roikkuu vähän niinkuin eteenpäin. Muut kehuvat huuliani kauniiksi ja ovat "muka" kateellisia kun mulla luonnostaan isot huulet, mutta itse en tykkää. Jalkani näyttävät myös mielestäni typeriltä, sillä mulla on paksut "hokireidet" sekä reidet. Muut sanovat että näyttävät urheilullisilta..

Olen 164cm ja 70kg.

*hokipohkeet

Vierailija
7/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Uskoisin suurimman osan suomalaisista näkevän itsensä todellista pienempänä. Tämäkin palsta täynnä ylipainon vähättelyä. Oksettavaa.

Ei helevetti, huutonaurua anorektikolle!!! "XL = 38", hanki apua!

Vierailija
8/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea dilemma. Jos toistenkin tapa katsoa poikkeaa niin miten tietää kaikkien minut nähneiden ajatukset?

Vierailija
9/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan salilla kehonrakennustyyppisesti (olen nainen) ja koska haluan kasvattaa lihasta, syön yli kulutuksen. Samalla kun lihas kasvaa, kasvaa myös rasvamassa jonkin verran. Mua se ei haittaa, ei haluakaan olla hoikka ja aion vuoden sisään dietata vähän ylimääräistä pois.

Mua huvittaa, miten jotkut hoikat ihmiset suhtautuvat muhun säälien, antaen hyväntahtoisia laihdutus/kunnonkohotusvinkkejä muka ohimennen tai hienotunteisesti! Esim. maratooneja harrastava uusi kollega mulle: ”sauvakävely on kyllä hyvä ja turvallinen tapa liikkua just alottelijalle, sitten voisit pikku hiljaa lisätä kevyttä hölkkää niin kaloreita palaa”. En itse pidä mitään meteliä salitreeneistäni, mutta silloin oli kyllä pakko kertoa, että tässä kyllä kasvatetaan massaa ihan tarkoituksella ja treenaan 5x viikossa kovalla ohjelmalla, ja että näin massakaudella aerobinen liikunta on hyötyliikuntaa lukuunottamatta pannassa. Työkaveri vaikutti vilpittömän hämmentyneeltä siitä että mitä, eikö kaikki naiset tahdokaan olla siroja ja hoikkia kuten hän.

Tänä viikonloppuna viimeksi vaatekaupan myyjä voivotteli puolestani kun sovittavani paitapuseron hihat olivat mulle käsivarsista liian pienet. Mulle se taas oli hyvä merkki, että hauis-ojentaja on saanut oikeaa osumaa :)

Vierailija
10/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lihavuudesta tai hoikkuudesta, mutta itse ainakin koen olevani hieman ylipyöreä ollakseni "kuuma", ja kaiken lisäksi minulla on mielestäni leuan alla ekstraa, vaikka kasvoni ovatkin todella kauniit jopa omasta mielestä, ei mitään mitä muuttaisin. Pyllyni ja tissini ovat pienet. Olen siis 168/68 20v tummaverikkö. Olen silti onnellinen ja itsevarma sillä tapaa, että vaikka yritänkin laihtua nuo 8 kiloa pois, en nykyiselläänkään ahdistu omasta ulkomuodostani, pukeudun mieleisiini vaatteisiin jne (mekot, hameet, naisellinen tyyli).

Ihmetyksekseni olen kaveriporukasta aina se jota lähestytään, saan paljon treffipyyntöjä ja huomiota miehiltä, vaikka mulla ihan selkeät jenkkakahvat ja kaksari onkin. Eikä nyt puhuta pelkästään wt-miehistä, jotka ovat jopa oman "tasoiseni mies" -käsitykseni ulkopuolella, vaan ihan tasokkaatkin miehet lähestyvät. Ehkä se on sitten persoonani: olen ilmeikäs, eleikäs, hymyileväinen. En ole kuitenkaan mikään seurapiiriperhonen ja bailabailamimmi, vaan nautin lähinnä arkisista asioista ja erilaisista elämyksistä, luonnosta ym., ja jotenkin kai maanläheinen pirteys sitten viehättää.

Vierailija
11/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Ei helevetti, huutonaurua anorektikolle!!! "XL = 38", hanki apua!

Mm? Aasiassa XL = 38, miksei siis täälläkin? Aivan, lihavuus halutaan kieltää.

Vierailija
12/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään itseni aina lihavana. Painan 61 kg ja oon 166cm. Lihaksia löytyy. Laihduin juuri 5 kg ja nään itseni samanlaisena kuin 5kg sitten. Olen aina laihdutuskuurilla niin kuin äitinikin koko ikäni

Vierailija
13/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 175/73 ja näen kotona peilistä itseni ihan ookoona. Sanoohan bmi-mittaritkin että olen normaali. Tuolla ulkona kuitenkin suurin osa ihmisistä tuntuu olevan mieltä, että olen liian laiha. Johtuneeko tuosta muiden mielipiteestä vai mistä, mutta kun näen peilikuvani kodin ulkopuolella jostain ikkunaheijastuksesta yms. näytän todellakin melko surkealta tikkaripäiseltä kepakolta, etenkin jos vieressäni on muita.

Vierailija
14/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n. 175/73 ja näen kotona peilistä itseni ihan ookoona. Sanoohan bmi-mittaritkin että olen normaali. Tuolla ulkona kuitenkin suurin osa ihmisistä tuntuu olevan mieltä, että olen liian laiha. Johtuneeko tuosta muiden mielipiteestä vai mistä, mutta kun näen peilikuvani kodin ulkopuolella jostain ikkunaheijastuksesta yms. näytän todellakin melko surkealta tikkaripäiseltä kepakolta, etenkin jos vieressäni on muita.

Unohtui mainita, että olen miesoletettu.

Vierailija
15/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saan paljon p.skaa niskaan, mutta tunnen, koen ja näen itseni lihavana.

Muuta näkevät hoikkana, jopa laihaksi sanotaan. Paino 53 ja pituus 168.

Uskon että minulla on jollakin tapaa vääristynyt kehonkuva. Olen ihan pienestä tytöstä tuntenut itseni isona  ja kömpelönä. Liian isona ja tilaa vievänä.

Välillä, ja aika useinkin esim. bussissa kun istuu jonkun vieressä, siis naisen, tajuan kuinka paljon ohyemmat reidet minulla on ja kuinka paljon pienempi olen. Mutta se ei silti muuta kokemustani olla valtava ja näen itseni sellaisena peilistä.

Kärsin tästä.

Vierailija
16/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on 161 cm ja 66 kg, näen itseni hieman pyöreänä. Rasva on tosin jakautunut aika tasaisesti ympäri kehoa ja muiden mielestä vaikutan suht pieneltä. Lyhyys varmaan sen tekee.

Vierailija
17/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pätkän vertaa välitä siitä, mitä muut on mun vartalosta mieltä.

Omasta mielestäni näytän hyvältä. Vatsaa voisi olla vähemmän, rinnat voisivat olla paremmat, tai edes keskenään samanlaiset ja pe#se voisi olla pienempi.

Käytän silti bikinejä, tiukkoja farkkuja ja avonaisia paitoja.

Jos se jotain häiritsee, niin se on voi voi.

Ai niin, olen 175/75.

Vierailija
18/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kuuden kilon päässä lievästä ylipainosta mutta ihmiset pitävät minua jotenkin hoikkana. Olen inhonnut kehoani lähes koko ikäni: lapsesta 30-vuotiaaksi sai kuulla olevansa epämiehekäs rimpula, ja kun painoa alkoi kertyä kestävyysurheilusuorituskyky heikkeni huomattavasti. Väliin mahtui pari vuotta jolloin liikunta sujui erinomaisesti eikä vinoilua tullut kohtuuttomasti. 177 cm / 76 kg, mies.

Vierailija
19/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kroonikko anorektikko ja bmi ollut alilmmillaan 10, nykyään 12. Näen itseni normaalipainoisena vaikka muut näkevät totuuden.

Vierailija
20/21 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sen voi tietää?!?!? :O :DDDDD

en ny tiedä eroaako...?? No sisko sanoo etten oo pieni, mutta ite nään ja tunnen itteni usein pienenä. Ja siis puhun vaa pituudesta yms koosta, en läskeistä joita mulla on... :D

En osaa sanoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme