Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jättäjä haluaa pysyä usein ystävänä?

Vierailija
12.08.2024 |

Sanoin miehelle, että jatka elämääsi, kun nyt kerta pääsit minusta eroon. Minua ei hänen ystävyytensä kiinnosta vaan haluan mennä eteenpäin. Heippa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan. Vaikka on kaksi lasta. En oo kuullut exästä kuuteen vuoteen mitään.

Vierailija
2/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotaan ystävinä= kelpaat kyllä krapula-aamun masturbaatiovälineeksi

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaakseen omaa huonoa onaatuntoaan, ei muuta.

Vierailija
4/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*omaatuntoa

Vierailija
5/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tapa lohduttaa jotenkin niinku että en minä sinua inhoa... mutta ei se sitten toteudu kuitenkaan. No, jotkut toki ehkä haluavat hyötyä palveluksista senkin jälkeen.

Vierailija
6/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan pehmeämpi tapa pistää poikki. "Voimmeko olla edelleen ystäviä?"

Vierailija
7/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jättäjä saattaa sanoa tuon, että haluaa pysyä ystävänä, ikäänkuin lieventääkseen eron syitä. Tasoittelee sillä sellaista "et ole pöllömpi ihminen mutta parisuhteemme ei toiminut"- viestiä.

Joku toinen voi sanoa tuon siksi, että ei ole ihan varma haluaako erota ja jättää näin sen toisen ikäänkuin varalle roikkumaan.

Kolmas, joka on pohtinut eroa pitkään ja välit ovat erosta huolimatta hyvät, voi tarkoittaa oikeasti tuota ja haluaa olla aidosti ystävä.

Vierailija
8/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaakseen omaa huonoa onaatuntoaan, ei muuta.

Juuri näin. Mieheni jätti minut lähes 30 yhteisen vuoden jälkeen. Kuitenkin tarjosi autolla kyytejä ja kauppareissuja jne jatkuvasti. Olin niin surun murtama alkuun, että tartuin kaikkeen. Sitten riitti minulle, ilmoitin että pärjään ihan itse ja en halua olla tekemisissä. Ymmärsin vasta jälkikäteen, että kyseessä vain huono omatunto.

Vierailija
9/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisesti vialliset haluaa pitää reservissä. Kun ei muualta saa huomiota, voi soittaa vielä aikojen päästä. 

Vierailija
10/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa sanoa "Ei muisteta pahalla".

Vierailija
11/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on ollut mukavaa yhdessä, niin ei kai sitä silti eroon kokonaan halua, vaikka parisuhteesta tai seksisuhteesta ei tulisikaan yhdessä mitään. Mä olen hyvä ystävä kahdenkin mun exän kanssa, toinen on jopa mun paras ystävä. En haluaisi asua ja elää sen kanssa, mutta kaverina aivan ihana. 

Vierailija
12/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fraaseja, ei halua sanoa suoraan, että tämä oli tässä niin yrittää sitten pehmentää ja on salaa tyytyväinen, kun sinä sanot, että ei tekohengitetä enempää vaan tämä oli tässä.

Vierailija
13/13 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitä, ettei erottaisi riidoissa. Toinen tulee polttamaan kodin kostoksi tms. Ei haluta sellaista.