Vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen kiltisti, onnistuuko se enää, kokemukset pistivät miettimään.
Aiheena siis se, että nykyään kun on tätä netin kautta tutustumis kulttuuria ja sitten kun näkee toista. Olisi kiva tavata rauhassa paljon, tehdä juttuja, jutella asioista ja käydä kävelyllä syömässä ja vaikka mitä, että oppisi tuntemaan toista ja saisi kokea miltä tuntuu viettää aikaa yhdessä.
Mutta en ole enää ollenkaan varma, onnistuuko tällainen. Että voisi ensin ystävystyä ennen kuin joskus sitten kokeilee mitään enempää. Voisin kuvitella että ainakin kymmenisen kertaa ois kiva nähdä ennen kuin mitään pusujuttuja kokeilisi, ihan vaan ihmisinä.
Kommentit (45)
Jos ei seksiä viimeistään toisten treffien jälkeen niin sitten ei ollut tarpeeksi kemiaa ja voi siirtyä seuraavaan. Jos seksi on huonoa sen voi vielä sietää, mutta ei sitäkään ikuisuuksiin. Seksi on tärkeää, eikä ahdistuneet, seksuaalisuudestaan epävarmat, estoiset ja osaamattomat oikeasti ketään kiinnosta tai kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Joo ilmeisesti asia on näin. Onneksi mun ei tässä tarvitse ketään deittailla, mutta ihmisten puheista ja kaikesta muustakin sen näkee, että seksiä vaan ja heti, se on tärkeintä!
Tästä on jo aikaa, kun olin vieraassa kaupungissa kurssilla, asuin hotellissa. Kurssi kesti viikon ja yhtenä iltana ajattelin mennä illan kuluksi sinne ravintolan puolelle vähäksi aikaa. Siellä oli vain vähän ihmisiä, koska oli arki-ilta, mutta tanssiorkesteri oli kuitenkin. Yksi ihan kivan näköinen mies tuli hakemaan mua tanssiin ja jäätiin juttelemaan. Tanssittiin enemmänkin ja ihan mukavaa oli, sitten ilta oli loppumassa. Kiitin illasta ja sanoin, että lähden huoneeseeni. Mieskin asui siinä hotellissa ja alkoi vängätä huoneeseeni. En suostunut, vaan sanoin, että voidaanhan nähdä huomenna uuudestaan. Mun kun on kuitenkin noustava aikaisin ylös.
Se mies suuttui mulle ja haukkui pihtaajaksi ja vaikka miksi. Että turhaan oli tuhlannut minuun iltaa. Sanoi vielä, että luulinko minä, että hän olisi minun kanssani mitään alkanut, jos olisi tämän tiennyt. Olin niin kauhuissani, että itkin, kun menin huoneeseeni. En tajunnut oikeastaan mitään, en ollut tuollaiseen tottunut. No siinäpähän tuli oppitunti.
En mennyt loppuviikosta enää edes aamupalalle, koska en halunnut törmätä siihen mieheen ollenkaan. Koko kurssista jäi paha mieli, en mielestäni ollut antanut tuolle miehelle mitään vääriä viestejä, juttelimme ihan tavallisista asioista ja laskimme paljon leikkiä. Mies vaikutti vielä ihan korkeasti koulutetultakin, ettei mikään moukkakaan ollut.
Minun nuoruudessani seksin suhteen oltiin ehkä estoisempia, mutta en tiedä onko nykyinen avoimmuuskaan niin hyvä asia.
Tosi ikävää kuulla tästä kokemuksestasi. En tiedä, lohduttaako tämä juuri tässä ja nyt, mutta olet tosi kovaa valuuttaa niille oikeille ihmisille. Pidä siitä kiinni. Koeta kestää, vaikka tämmöstä tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksiä viimeistään toisten treffien jälkeen niin sitten ei ollut tarpeeksi kemiaa ja voi siirtyä seuraavaan. Jos seksi on huonoa sen voi vielä sietää, mutta ei sitäkään ikuisuuksiin. Seksi on tärkeää, eikä ahdistuneet, seksuaalisuudestaan epävarmat, estoiset ja osaamattomat oikeasti ketään kiinnosta tai kiehdo.
Totta. Minullekin seksi ja läheisyys on tärkeää. Haluan siihen oikean tunnetilan ja jos miehen kanssa tunnetta ei tule tai hän ei osoita haluavansa minua, niin alan miettimään jo onko mies epävarma Håkaniudestaan ja haluaa testata minun kanssani naisseuraa tai vai hakeeko hän vain kaverisuhdetta/juttuseuraa.
singlemies kirjoitti:
Niin. Ei taida enää onnistua kun kaikki haluaa viimeistään ensimmäisillä treffeillä testata peppuseksit sun muut jotta näkee onko sitä kemiaa :/
No kemiaa ei varmaankaan ole, jos ollaan noin eri linjoilla seksiasioissa. Se ei todellakaan pidä paikkaansa, ettei olisi enää ihmisiä jotka haluavat tutustua ilman seksiä aluksi. Saattaa tosin olla, että deittipalveluihin on pesiytynyt suhteellisen paljon seksinmetsästäjiä, ovat havainneet että sieltä irtoaa keskimääräistä paremmin joten kannattaa aina yrittää.
Itse en ala seksiä tyrkyttää omatoimisesti, vaan se tulee luonnostaan jos tilanne siihen vie. Mutta sen voi sanoa, että kyllähän jo ensitreffeillä kun katselet sitä ihmistä siinä pöydän toisella puolella, niin jokainen meistä kyllä pystyy arvioimaan että voisinko kuvitella seksiä tuon ihmisen kanssa. Siis ihan jo sen perusteella että miltä se toisen fyysinen olemus ja läsnäolo tuntuu. Siinä on varmasti tuhat alitajuista prosessia jotka vaikuttavat asiaan ja muutama pinnallinen, tiedostettu asia. Mutta kyllä se tunne aika paljon määrittelee sitä, että tuleeko toisia treffejä. Jos ajatus seksistä ei nyt ihan mahdottomalta tunnu, niin siihen jää pelivaraa mutta kaikki tunnistavat sen tunteen kun tulee se ehdoton ei, ei tule mitään.
En oikein tiedä mikä tässä oli se pointti enää :D
Uppista