Voisin ennustaa muutamalle
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä loppuvuosi näyttää työn (en tällä hetkellä ole töissä), parisuhteen (sinkku) ja yleiseltä kannalta? :)
Ensinnäkin sinusta tulee reipas vaikutelma. En valitettavasti näe tälle vuodelle muutosta kumpaakaan asiaan❤️
Tapailua kylläkin ja ihan kivoja kohtaamisiakin.
Työasia~saat alkuvuodesta pätkän mikä poikii jotain muutakin. Työasia lähtee rullaamaan.
Selvä juttu, kiitos!
Tapailu ja työpätkät eivät kuulosta ollenkaan pahalta :)
Jätkä jonka kanssa minulla oli seksisuhde, kertoi ihastuneensa toiseen yllättäen ja lopetti homman kuin seinään. Luulin, että hänellä on tunteita minua kohtaan.. katuuko hän jossain vaiheessa, että luopui minusta? Merkitsinkö edes mitään..
Ajatteleeko eräs minua vielä? Ottaako koskaan yhteyttä ja mitä tapahtuu jos ottaa? Miten näet työurani? Jatkanko eläkeikään saakka vai tuleeko jotain muuta tilalle ja mitä se olis?
Löydänkö rakkautta elämääni vai jatkuuko yksinäisenä? Entä tyttäreni tulevaisuus, löytääkö paikkansa maailmassa?
-Tessa
Vierailija kirjoitti:
Jätkä jonka kanssa minulla oli seksisuhde, kertoi ihastuneensa toiseen yllättäen ja lopetti homman kuin seinään. Luulin, että hänellä on tunteita minua kohtaan.. katuuko hän jossain vaiheessa, että luopui minusta? Merkitsinkö edes mitään..
Ei kadu. Tiedät itsekin että olet vain pelkkä patja johon laskea siemenet.
Trollaaja voisitko poistua ketjusta
Ennustusta loppuvuodelle, kiitos 🙂 Tapahtuuko mitään erityistä, vai onko elämäni tasapaksua velliä 😁
Vierailija kirjoitti:
Trollaaja voisitko poistua ketjusta
Heti kun ap poistaa valheensa tästä ketjusta.
Nm kirjoitti:
Ennustusta loppuvuodelle, kiitos 🙂 Tapahtuuko mitään erityistä, vai onko elämäni tasapaksua velliä 😁
Elämäsi on yhtä velliä ja sen kuivaamista. Haaveilema ylennyksesi menee työkaverillesi.
Miksi vaaleahiuksinen mies lopetti tapailuni? Tapauksesta kuusi vuotta, mutta toisinaan ihmettelen vieläkin. Ei edes ilmoittanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaaleahiuksinen mies lopetti tapailuni? Tapauksesta kuusi vuotta, mutta toisinaan ihmettelen vieläkin. Ei edes ilmoittanut mitään.
Olit niin lahna sängyssä. Lisäksi miehelle antamasi tippuri ei varsinaisesti vastannut hänen eikä hänen vaimonsa käsitystä "kivasta ylläristä" mistä teillä oli puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko raskaana? .Miten minun pitäisi suhtautua ristiriitaiseen tilanteeseen?
N
Tämä on aika vaikea, minusta et ole raskaana ja tämä ristiriitaisuus helpottuu tämän myötä.
Mielelläni kuulisin miten asia sinulla on.
Koen, että asia vaivaa sinua paljon ja aiheuttaa stressiä. Nämä ihmiset, jotka liittyy ristiriitaisuutwen eivät ole tulevaisuudessa elämässäsi.
En ollut raskaana. Jotenkin jäi kyllä vaivaamaan nuo muut asiat, mitä sanoit. Ristiriita liittyi siis toiseen aiheeseen ja siihen liittyvät ihmiset ovat läheisiä. Pystytkö tarkentamaan mitä tarkoitit?
Menenkö vielä takaisin töihin edelliseen työpaikkaani?
Tuleeko terveydessäni isoja vastoinkäymisiä? Saanko pian lastenlasta?
Muutammeko tänä vai ensi vuonna? Kiitos :)
Saisinko yleiskatsauksen, siis rakkaus, perheemme näkymät johon kuuluu lisäkseni mies ja lapsi sekä työkuviot. Kiitos paljon :)
Pysyykö meidän perhe kasassa? Onko lapsilla onnellinen elämä?
Voisitko ennustaa mullekin, että miten tämän jutun oikein käy?
Menestyykö vasta perustamani yritys?