Voisin ennustaa muutamalle
Kommentit (59)
Mitä näet yleisesti minun elämässäni tulevan? Talous, terveys, rakkaus, voinko joskus olla vähemmän huolissani (aiheesta) lapsistani
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen työpaikka/urasuuntaus sopisi minulle parhaiten?
Näen sinut työssä, missä liikut paljon paikasta toiseen. Myös ulkomailla, puhumista ja asioiden esittelyä. Olet kaunis
Kiitos! :)) Pidän matkustamisesta ja olen asunut myös ulkomailla, joten tämä kuulostaa hyvältä! Nyt kun vielä keksisi miten tähän työhön pääsisi :D
Mikä ala sopisi minulle parhaiten? Opiskelen tällä hetkellä alaa josta en yhtään pidä, ja ajattelin keskeyttää kunhan olen suorittanut ekan kurssin (lokakuun loppuun asti siis). Olen miettinyt esim sisustusarkitehtuuria ja IxD (interactin design).
ja jos saa, haluaisin kysyä toisen kysymyksen!
Olen parisuhteessa, onko meillä onnellinen loppu? :D
Miltä tulevaisuus näyttää? Työ ja rakkaus kuviot kiinnostaa eniten :)
rahanpuute kirjoitti:
Miten selviän veloistani ja milloin se tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan?
Kyllä sinä näistä selviät. Voi miten tunnen pahan olosi. Saat asiasi niin kuntoon, että pikkuhiljaa maksat velkaa pois. Aikaa tässä menee, mutta se ei haittaa normaalin elämän elämistä
En oikein viihdy nykyisessä työssäni, se on liian kuluttavaa. Mitä näet minulle. Olen kunnianhimoinen nelikymppinen, joka ehtisi vielä vaikka alkaakin vaihtaa. Perhe- ja avioelämä sujuu.
Kannattaako minun muuttaa ulkomaille? Miten nykyisen suhteen käy? Entä työt?
Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Miltä loppuvuosi näyttää työn (en tällä hetkellä ole töissä), parisuhteen (sinkku) ja yleiseltä kannalta? :)
Ensinnäkin sinusta tulee reipas vaikutelma. En valitettavasti näe tälle vuodelle muutosta kumpaakaan asiaan❤️
Tapailua kylläkin ja ihan kivoja kohtaamisiakin.
Työasia~saat alkuvuodesta pätkän mikä poikii jotain muutakin. Työasia lähtee rullaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko raskaana? .Miten minun pitäisi suhtautua ristiriitaiseen tilanteeseen?
N
Tämä on aika vaikea, minusta et ole raskaana ja tämä ristiriitaisuus helpottuu tämän myötä.
Mielelläni kuulisin miten asia sinulla on.
Koen, että asia vaivaa sinua paljon ja aiheuttaa stressiä. Nämä ihmiset, jotka liittyy ristiriitaisuutwen eivät ole tulevaisuudessa elämässäsi.
Nyt jäi kyllä vaivaamaan vähän tämä vastaus. Tuli mieleen että tulikohan tämä ristiriitaisuusasiaan vastaus siihen ristiriitaan mitä mietin vai johonkin muuhunkin. Ristiriitaan, liittyvät ihmiset haluaisin todella pitää elämässäni ovat tosi läheisiä, joten vastaus vähän yllätti. Tuliko sinulla tunnetta mihin tämä ristiriita liittyy? Ja milloin nämä ihmiset eivät olisi elämässäni tai millä tavalla lähtevät? Voin käydä vastaamassa kun selviää olenko raskaana. N
Tuleeko parannusta raha asioihin? Löydänkö koskaan miestä ja jos, niin milloin?
Miten näet parisuhteeni jatkon? Kannattaako vielä jatkaa?
Mitä näet mulle? Terveys, raha, ja muu elämä askarruttaa?
Kuka on tuleva kumppanini? Miten lapselleni käy? Kiitos :)
Tulenko enää koskaan asumaan saman katon alla jonkun miehen kanssa? Erosin 6 v sitten ja siitä asti etsinut vakituista parisuhdetta. Jos tulen niin mikä vuosi? Onko pysyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sinut työssä, missä liikut paljon paikasta toiseen. Myös ulkomailla, puhumista ja asioiden esittelyä. Olet kaunis
Olen liikenneonnettomuuden jäljiltä pyörätuolissa eikä puheen tuottaminen tahdo onnistua, ainakaan pidempää aikaa.
Kiitos.
Miten minun pitäisi edetä nyt? Tunnen olevani hyvin ulkopuolinen ja hukassa. Elämä jotenkin kaaoksessa ja motivaatiota ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liikenneonnettomuuden jäljiltä pyörätuolissa eikä puheen tuottaminen tahdo onnistua, ainakaan pidempää aikaa.
Kiitos.
Jos osaisit onnettomuuden jäljiltä vielä lukea, niin näkisit että tähän ennustukseen tuli jo palaute. Aika huono trolli siis :D
Vierailija kirjoitti:
Missä asun 9kk päästä?
Tunnen kylmää ja kosteaa, hengittäminen on vaikeaa. Olisitkohan kirkkomaan mullassa jo tuolloin... Aggressiivinen syöpä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Jos osaisit onnettomuuden jäljiltä vielä lukea, niin näkisit että tähän ennustukseen tuli jo palaute. Aika huono trolli siis :D
Joku pelle kommentoi minun juttuihin.
Onko lemmikkini vielä jouluna elossa?