Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletusarvona: Kaikki pitävät lapsista?!

Vierailija
30.09.2018 |

En inhoa lapsia mutta en myöskään riemurinnoin iloitse muiden kupeitten hedelmistä.
Jos typeryyttäni(ei muuten tapahdu enää koskaan)ilmaisen asian ihan kohteliaasti niin vastaanotto on yleensä sen tyylinen että koen olevani kamala ihminen ja että miten kehtaat!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan niin oleta. Tai sitten olettaja on typerä.

Vierailija
2/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno.... eiköhän se ole enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että ihminen pitää ennen kaikkea omista lapsistaan, ei kaikista lapsista. Minä ainakin tykkään joistain lapsista, mutta osa taas on aika ärsyttäviä, ihan samoin kuin vaikkapa parikymppiset tai kolmekymppisetkin. Ei se ikä tee kenestäkään kivaa ja mielenkiintoista!

Sen sijaan ihmistä, joka ottaaa asiakseen oma-aloitteisesti tilittää muille, miten hän ei pidä vaikkapa vanhuksista, keski-ikäisistä, teineistä TAI lapsista, on minusta huonokäytöksinen ja outo. Terve ihminen ei inhoa ketään vain tämän iän perusteella. Tuollaista muiden ihmisten luokittelua lähtökohtaisesti negatiivisin määrein pelkän iän perusteella kutsutaan ikärasismiksi.

Eri asia toki jos joku kysyy vaikkapa sitä, aiotko joskus hankkia lapsia tai tykkäisitkö työskennellä lastentarhassa. Silloin on ihan ok sanoa, että ei osaa toimia lasten kanssa ja siksi ei oikein viihdy lasten parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan noin oleta koska ei asia noin ole. Kaikki eivät pidä lapsista.

Vierailija
4/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajilla on sama luulo koiristaan.

Vierailija
5/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hyvin kasvatetuista lapsista.

Vierailija
6/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin oletan, että ihminen joka sanoo, ettei pidä lapsista ei pidä ihmisistä.

Paljon ärsyttävämpi aikuisia minä tunnen kuin lapsia, lapsi on vielä oppiva vaikkapa käytöstapojen suhteen, mutta kun kohtaa idioottimaisesti käyttäytyvän 40v akateemisen, niin pitääkö tehdä oletus, en pidä 40-vuotiasta akateemisen koulutuksen saaneista?

Vierailija
7/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut vähän samaa kuin ap. Naisena jos en pidä lapsista, jotkut ovat pitäneet minua sen takia jotenkin "kylmänä" ihmisenä. Vaikutelmaa ei myöskään paranna se, etten pidä edes lemmikkieläimistä.

Vierailija
8/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä tällaisesta asiasta voi joillakin ihmisillä vielä vuonna 2018 olla oletuksia tai keskustelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan