Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työ on nautinto

Vierailija
30.09.2018 |

Muita jotka nauttivat töistään? Mikä tuottaa iloa töissä? Itse nautin kun osaan työni hyvin ja minua arvostetaan työssäni. Olen saanut lisää vastuita, palkan korotuksia ja mielipiteitäni ja neuvoani kysytään.
Kolleegoiden kanssa työskentely on antoisaa, ja asiakkaiden asioiden hoito on kiinnostavaa ja antoisaa. Saan paljon positiivista palautetta niin esimiehiltä kuin työkavereilta ja asiakkailta.

Toki kiire rassaa, ja työstressi on välillä. Liikaa töitä vaikka olenkin tehokas, mutta mitä enemmän osaat sitä enemmän töitä sinulta vaaditaan, keski-ikäinen nainen rahoitusalalla..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. :)

Vierailija
2/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin. Pidän omassa työssäni erityisesti siitä, että pääsen vaikuttamaan asioihin ja että omaa asiantuntemustani arvostetaan. Toki kaikissa töissä on sellaisia osia, joihin ei tunne isoa intohimoa. Mutta peruskokonaisuus on omassa työssäni hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan minun tekstiltäni. :)

Vaihdoin vielä hetki sitten työpaikkaa. Vaihdoin kilpailijalle paremman palkan sekä monipuolisempien työtehtävien johdosta, vaikka työnkuva ei paljon muuttunutkaan. Monia ihania kollegoita jäi taakse, mutta vastavuoroisesti tutustuin uusiin mukaviin ja asiantunteviin ihmisiin.

Voi miten kuvittelin aikoinaan työelämän olevan hirveetä oravanpyörää, mutta ei sinne päinkään. Saan toteuttaa itseäni, älyllisiä haasteita ja tutustua mahtaviin ihmisiin. Osaamistani arvostetaan ja mielipidettäni kunnioitetaan. Koen että taivas on vain rajana. Miten onnekas olenkaan.

T. Kolmikymppinen talousalalta sen enempää erittelemättä.

Vierailija
4/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Olen keski-ikäinen, perheetön mies ja työskentelen tutkijana valtiolla. Aivan älyttömän antoisaa, mielenkiintoista, haastavaa ja vaihtelevaa työtä todella mukavassa porukassa. Ylityötunteja kertyy ihan huomaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi