Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun "ihana" tuleva anoppini. Vai onko sittenkään

Vierailija
30.09.2018 |

Asun avoliitossa ja oltiin avokkini kanssa viikon reissussa. Avokin äiti kävi kissoja hoitamassa sillä välin. Oli kyllä "hoitanut" vähän muutakin :) Vaatehuoneen järjestys oli muutettu niin, että avokin tavaroille oli "järjestetty" lisää tilaa, mun tavarat oli tumpattu parille hyllylle. Pikkasen ottaa pattiin.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi järjesteli lisää tilaa poikansa tavaroille ja tuppasi mniän kamat hyllyn perukoille. Minun mielestäni tuossa on aineksia hauskaksi jutuksi kavereille kerrottavaksi.

Jatkan vielä, että jatkossa tietysti rajoittaa anopin mahdollisuuksia päästä järjestelemään ominpäin.

Vierailija
22/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päivänselvää, että kissat ovat järjestäneet hyllyt. Turha syytellä anoppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa kyllä mietin tosissaan. Ap.

Anoppi kylässä siivosi, paras syy erota.

Palkinnoksi vuoden teini-pokaali

Kylässä ei siivota. Talon siisteys on siinä talossa asuvien vastuulla.

Lisäyksenä vielä, tuo ei ollut edes siivoamista. Mennä nyt raivailemaan muiden ihmisten kaappeja ja järjestelemään niitä oman mielensä mukaan. Lähinnä outoa.

Vierailija
24/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kissat?

Epäiletkö kissojen järjestäneen hyllyt...?

Ehdottomasti. :D

Ei, vaan hän oli mahdollisesti sitä mieltä, että naisen kissoja hoitavalla anopilla on suurempi oikeus penkoa ja järjestää kaappeja. Ei todellakaan ole.

Minulla on penkojatäti, jonka pyydän kylään vain silloin, kun olen piilottanut papereita, jotka häntä kiinnostavat. Hänen miehensä remontoi vuosia sitten asuntoani ja kas, täti tuppasi kylään tutkimaan, kun olin töissä. Viheliäinen tilanne, koska kotiini EI mennä, jos en ole kutsunut. Onneksi mitään luettavaa tai tutkittavaa ei ollut esillä. 

Vierailija
25/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miehesi edes äidinpoika vai onko se vika vain anopissa?

Onko siis mies sitä mieltä että ihan ok että mamma siivoaa ja nuuskii paikat kun olette poissa? Tai ei uskalla sanoa äidille vastaan?

Itse kyllä pimahtaisin jos joku vieras menisi meidän vaatehuonetta siivoamaan sillä siellä ei ole vain vaatteita vaan on myös henk.kohtaisia papereita kansioissa ja koruja ym.

Vierailija
26/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi järjesteli lisää tilaa poikansa tavaroille ja tuppasi mniän kamat hyllyn perukoille. Minun mielestäni tuossa on aineksia hauskaksi jutuksi kavereille kerrottavaksi.

Jatkan vielä, että jatkossa tietysti rajoittaa anopin mahdollisuuksia päästä järjestelemään ominpäin.

Varmasti teen niin, jos jatkan suhdetta. Ap

Vierailija
27/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko miehesi edes äidinpoika vai onko se vika vain anopissa?

Onko siis mies sitä mieltä että ihan ok että mamma siivoaa ja nuuskii paikat kun olette poissa? Tai ei uskalla sanoa äidille vastaan?

Itse kyllä pimahtaisin jos joku vieras menisi meidän vaatehuonetta siivoamaan sillä siellä ei ole vain vaatteita vaan on myös henk.kohtaisia papereita kansioissa ja koruja ym.

Mies ei piittaa asiasta. Sanoo vain äitinsä olevan sellainen. No, hankin vastaisuudessa toisen kissan hoitajan. Mun kämppää ei ulkopuolinen järjestele. Ap.

Vierailija
28/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kissat?

Ei, vaan hän oli mahdollisesti sitä mieltä, että naisen kissoja hoitavalla anopilla on suurempi oikeus penkoa ja järjestää kaappeja. Ei todellakaan ole.

Minulla on penkojatäti, jonka pyydän kylään vain silloin, kun olen piilottanut papereita, jotka häntä kiinnostavat. Hänen miehensä remontoi vuosia sitten asuntoani ja kas, täti tuppasi kylään tutkimaan, kun olin töissä. Viheliäinen tilanne, koska kotiini EI mennä, jos en ole kutsunut. Onneksi mitään luettavaa tai tutkittavaa ei ollut esillä. 

En ollut sitä mieltä, että kissanhoitaja saisi siivota kissanomistajan kaapitkin. Älä laita kommentteja toisten puolesta kun et näiden aivoituksista tiedä.

Mutta jos ap tästä lähtien hankkii toisen kissanhoitajan tai kärsii seuraukset. Menneeseen on vaikea puuttua, mutta anoppikokelaalle voisi sanoa, että anna olla viimeinen kerta kun siivoat meillä yhtään mitään. Tosin siinäkin anoppi voi ottaa tosissaan ja tulevaisuudessa ei auta ap:tä missään.

Vierailija
29/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin uskottavaa, ap on valmis jättämään miehensä anopin takia.

Vierailija
30/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, anoppi voi olla suhteen surma, vaikka mies olisi kuinka ihana.

Vierailija
31/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kissat?

En ollut sitä mieltä, että kissanhoitaja saisi siivota kissanomistajan kaapitkin. Älä laita kommentteja toisten puolesta kun et näiden aivoituksista tiedä.

Mutta jos ap tästä lähtien hankkii toisen kissanhoitajan tai kärsii seuraukset. Menneeseen on vaikea puuttua, mutta anoppikokelaalle voisi sanoa, että anna olla viimeinen kerta kun siivoat meillä yhtään mitään. Tosin siinäkin anoppi voi ottaa tosissaan ja tulevaisuudessa ei auta ap:tä missään.

Huomasit varmaan, että lisäsin ja kursivoin sanan mahdollisesti. 

Mielestän anopin teko oli röyhkeä.

Vierailija
32/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanpojasta vaimonpojaksi sitten :D

Vierailija
33/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihana nimenomaan siksi, että on tottunut olemaan äitinsä tossutettavana, josta on helppo sopeutua vaimonkin tossutettavaksi. Itsenäinen mies ei hyväksyisi dominointia äidiltään, eikä vaimoltaan. Tuollaiset vaimo vs anoppi riidat ovat ongelma vaan alistuvien miesten kanssa.

Vierailija
34/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suhde, jossa ollaan vaan parempia aikoja odotellessa. Rakkaansa takia ollaan valmis taistelemaan vaikka anopin kanssa.

Vierailija
35/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, jos mies on aikuinen. Aikuinen vetää rajat ja puolustaa niitä. Aikuinen tajuaa, että kyseessä on anopin tapa osoittaa mieltä. Joko hän ei pidä ap.stä tai mikä luultavampaa, ei pidä siitä että pojalla ylipäänsä on nainen.

Kummassakin tapauksessa aikuinen, puolisoaan ja parisuhdettaan arvostava mies tekee äidilleen selväksi tämän rajat.

Silloin anoppi ei pääse tuhoamaan suhdetta.

Miniän ei kuulu joutua kiistelemään anopin kanssa oikeudestaan olla emäntä omassa kodissaan. Tällaiseen kinaan joudutaan _vain_ mammanpojan kanssa.

Vierailija
36/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Mietit eroa miehestä joka oli sinun kanssa reissussa, ja joka ei pystynyt vaikuttamaan vaatehuone-episodiin millään tavalla. Vai mieskö vaatteita järjesteli tahdonvoimallaan? Ehkä sun onkin parasta tehdä ero ja päästää mies etsimään täyspäinen puoliso. Mies != Anoppi. En minäkään tykkää anoppini vimmasta päästä sormet syyhyten järjestelemään keittön kaappeja uusiksi, mutta ei mieheni myöskään ole voinut äitiään valita.

Vierailija
37/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Mietit eroa miehestä joka oli sinun kanssa reissussa, ja joka ei pystynyt vaikuttamaan vaatehuone-episodiin millään tavalla. Vai mieskö vaatteita järjesteli tahdonvoimallaan? Ehkä sun onkin parasta tehdä ero ja päästää mies etsimään täyspäinen puoliso. Mies != Anoppi. En minäkään tykkää anoppini vimmasta päästä sormet syyhyten järjestelemään keittön kaappeja uusiksi, mutta ei mieheni myöskään ole voinut äitiään valita.

Onko miehesi mielestä ok, että hänen äitinsä järjestelee teidän kotianne oman mielensä mukaan?

Vierailija
38/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi siis asui viikon ap:n asunnossa, pyynnöstä auttamassa kissoja hoitamalla. Johonkin hänen kai oli tavaransa laitettava, vai olisiko hänen teidän mielestänne ollut pidettävä vaatteensa ym viikon aikana tarvittavat tavarat matkalaukussa? Jos ap olisi ajatellut asioita etukäteen, hän olisi itse järjestänyt vähän tilaa anopin tavaroille.

Vierailija
39/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suhde, jossa ollaan vaan parempia aikoja odotellessa. Rakkaansa takia ollaan valmis taistelemaan vaikka anopin kanssa.

Väärin!

Rakasta puolustetaan hyökkäyksiltä. Tässä häirikkö on anoppi. On itsestään selvää, että kumpikin puoliso hoitaa omien vanhempiensa aiheuttamat konfliktit ja pitää kumppanin puolta.

Ei ap.n asia ole "taistella" anopin kanssa.

Ap tuntuu ymmärtävän tämän.

Joko hänellä on jo asiasta kokemusta, tai hän on muuten vain ihminen, jolla on viisautta ja terve itsearvostus. Good for her!

Anopin kanssa taisteleminen kuluttaa voimat ja saattaa riitoihin lopulta myös miehen kanssa.

Mammanpoika on kypsymätön tai tunnevammainen. Sekaantuva anoppi on läheisriippuvainen takertuja, jolla yleensä on psyykkisiä ongelmia, joita hänellä ei ole aikomustakaan selvittää. Kuten ei tee mammanpoikakaan.

Vierailija
40/54 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.