Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tosi noloja musiikkisuosikkeja teillä on, vaikka olette ihan fiksuja ihmisiä?

Vierailija
29.09.2018 |

Minä voin aloittaa. Olen melkein koko elämäni ollut tekemisissä klassisen musiikin kanssa (olen orkesterimuusikko).Nyt kuitenkin tykkään Jake Paulin It's everyday bro kappaleesta... Pistäkää paremmaksi

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raptori..

Joo siis vitsi tuo sopi just hyvin teini-iän kapinoihin ja angsteihin! Nostalgian vuoksi voisi kuunnella joskus vieläkin.

Vierailija
82/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti ja ns. julkisesti pidän lähinnä jazzista, mutta silti kotona usein iltaisin tykkään fiilistellä mm. Hiski Salomaan, Edu Kettusen ja Tapio Rautavaaran biisien parissa. /quote

Sinähän raju tyyppi olet. Pistät elämän risaseksi oikein. /quote]

Hei, anteeksi, en ymmärtänyt tätä kommenttiasi. Se kuulostaa ivalliselta, mutta en ymmärrä syytä :( Tässä ketjussahan piti kertoa omia noloja musiikkisuosikkejaan ja nämä kertomani ovat minun. Olen ihan tavallinen kolmikymppinen virkamiesnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aika laaja-alaisesti musiikista ja olen musikaalinen. Noin kolmikymppisenä kuuntelin salaa Backstreet Boysia. Ja näin viisikymppisenäkin voin sanoa, että Everybody ja Larger than life kolahtavat ja soivat silloin tällöin spotifyn kautta korvissani 💕

Niin, ja Howie on yhä ykkönen ja AJ kakkosena perässä.

Vierailija
84/84 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hauska ketju!