Mitä tosi noloja musiikkisuosikkeja teillä on, vaikka olette ihan fiksuja ihmisiä?
Minä voin aloittaa. Olen melkein koko elämäni ollut tekemisissä klassisen musiikin kanssa (olen orkesterimuusikko).Nyt kuitenkin tykkään Jake Paulin It's everyday bro kappaleesta... Pistäkää paremmaksi
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti ja ns. julkisesti pidän lähinnä jazzista, mutta silti kotona usein iltaisin tykkään fiilistellä mm. Hiski Salomaan, Edu Kettusen ja Tapio Rautavaaran biisien parissa. /quote
Sinähän raju tyyppi olet. Pistät elämän risaseksi oikein. /quote]
Hei, anteeksi, en ymmärtänyt tätä kommenttiasi. Se kuulostaa ivalliselta, mutta en ymmärrä syytä :( Tässä ketjussahan piti kertoa omia noloja musiikkisuosikkejaan ja nämä kertomani ovat minun. Olen ihan tavallinen kolmikymppinen virkamiesnainen.
Pidän aika laaja-alaisesti musiikista ja olen musikaalinen. Noin kolmikymppisenä kuuntelin salaa Backstreet Boysia. Ja näin viisikymppisenäkin voin sanoa, että Everybody ja Larger than life kolahtavat ja soivat silloin tällöin spotifyn kautta korvissani 💕
Niin, ja Howie on yhä ykkönen ja AJ kakkosena perässä.
Joo siis vitsi tuo sopi just hyvin teini-iän kapinoihin ja angsteihin! Nostalgian vuoksi voisi kuunnella joskus vieläkin.