Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tosi noloja musiikkisuosikkeja teillä on, vaikka olette ihan fiksuja ihmisiä?

Vierailija
29.09.2018 |

Minä voin aloittaa. Olen melkein koko elämäni ollut tekemisissä klassisen musiikin kanssa (olen orkesterimuusikko).Nyt kuitenkin tykkään Jake Paulin It's everyday bro kappaleesta... Pistäkää paremmaksi

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia tosi dirty biisejä kuuntelen kun olen esim laittautumassa perjantai-illan rientoja varten.

Vierailija
62/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 v jannu ja retkussa Jenni vartiaisen musaan. Himassa tulee lättyyn jos muija sais tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raptori..

Vierailija
64/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon Hyvästi selvä päivä -biisistä. Varsinkin hölkyn kölkyn -kohdasta.

Olen kirjallisuuden opiskelija, enkä viitsi mieltymyksestäni kertoa julkisesti.

Vierailija
65/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän nolottaa kuunnella sellaista "teinimusiikkia" jonka lyriikoissa lauletaan vaikka jostain tyttöjen välisestä kiusaamisesta ja valtataisteluista tai siitä miten on ulkopuolinen. Ajattelen et oon liian vanha kuuntelemaan sellaista, mutta henkisesti oon vähän jäänyt yläasteelle ja työstän vieläkin niitä traumoja noiden kappaleiden avulla. Nolotus on erityisen iso jos artistikin on/ollut teini-ikäinen levytyksen aikaan. Tiedän ettei olisi todellista syytä mutta kuitenkin. Salaa kuuntelen.

Vierailija
66/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vastauksia,mutta ei mitenkään hirveän noloja.

No täältä pesee: Boney M. Ymmärrätte nähtyänne tämän videon :D Ei morjens noita mooveja

Mutta eihän tää ole nolo, kova juttu 70-luvulla! Raa raa rasputin lover of a Russian queen...

Vierailija
67/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift. Minusta Swift ei ole erityisen hyvä laulaja, ääni on tavallinen, lyriikat pinnallisia ja musiikki ei nyt mitenkään taitavaa, mutta silti kuuntelen jotain Blank Space, Style ja tätä uutta Delicate -kappaletta.

Vierailija
68/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskin sinä vain on oikeasti hyvä kappale. Kuuntelin sitä taas yksi ilta YouTubesta.

Vierailija
69/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän nolottaa kuunnella sellaista "teinimusiikkia" jonka lyriikoissa lauletaan vaikka jostain tyttöjen välisestä kiusaamisesta ja valtataisteluista tai siitä miten on ulkopuolinen. Ajattelen et oon liian vanha kuuntelemaan sellaista, mutta henkisesti oon vähän jäänyt yläasteelle ja työstän vieläkin niitä traumoja noiden kappaleiden avulla. Nolotus on erityisen iso jos artistikin on/ollut teini-ikäinen levytyksen aikaan. Tiedän ettei olisi todellista syytä mutta kuitenkin. Salaa kuuntelen.

Niin ja voisin lisätä tähän vielä "voimautumiskappaleet", siis joissa lauletaan selviytymisestä ja siitä ettei välitä. Noloja mutta välillä pitää kuunnella itseterapointitarkoituksissa. No sehän noiden kappaleiden tarkoitus vissiin onkin...

Vierailija
70/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-type.

Vierailija
71/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauskin sinä vain on oikeasti hyvä kappale. Kuuntelin sitä taas yksi ilta YouTubesta.

Komea nuorimies, keskitasoa paljon parempi lauluääni ja hyvä kappale. Lupaavan uran piti olla edessä, mutta alkoikin paha alamäki...

Vierailija
72/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taylor Swift. Minusta Swift ei ole erityisen hyvä laulaja, ääni on tavallinen, lyriikat pinnallisia ja musiikki ei nyt mitenkään taitavaa, mutta silti kuuntelen jotain Blank Space, Style ja tätä uutta Delicate -kappaletta.

Eihän Taylor Swiftin kuuntelu ole mitenkään noloa.

Vierailija
73/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smurffit (tanssihitit).

Vierailija
74/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24 v jannu ja retkussa Jenni vartiaisen musaan. Himassa tulee lättyyn jos muija sais tietää.

Tuo on kyllä todella noloa. Ei miehet kuuntele Jenniä.

Vierailija
75/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teflon Brothers, Hubba bubba. 🙈 Häpeän tätä niin paljon, mutta on jotenkin supertarttuva biisi!

Vierailija
76/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen yleensä raskasta rockia ja metallia. Humalapäissänl kajareissa raiskaa Abba.

Vierailija
77/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikuinen korvamato Popedan Jos pillua saan, johon keksin mielessäni aina uusia lyriikoita. En ehkä se äärimmäisin telaketjufeministi ole, mutta sukupuolentutkimusta opiskellut kuitenkin. Mutta korvamato mikä korvamato.

Olen asiantuntijatehtävissä toimiva 50-v nainen ja tämä Popedan biisi, muistaakseni viralliselta nimeltään Erotomania, on suosikkejani.

Joskus, kun vedän kalsarikännejä niin luukutan youtubesta suosikkejani, mm. Markku Aro, Neon2, Scooter, Leila K., Bomfunk Mc's ja 80-luvun ruotsipoppia.

Vierailija
78/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen yleensä raskasta rockia ja metallia. Humalapäissänl kajareissa raiskaa Abba.

Hups. Kajareissa siis raikaa Abba. Tai kai se voi kajareita raiskatakin.

Vierailija
79/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodomia, Popedaa, Klamydiaa ja sit yhtäkkiä volat täysillä euroviisuja ja Topi Sorsakoskea 😃 nyökyttelen työpaikan kahvipöydässä jos joku puhuu Jennistä, Toresta, Puusta ym ihan kun tietäisin ketä ne on.

N43

Vierailija
80/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups. Kajareissa siis raikaa Abba. Tai kai se voi kajareita raiskatakin.

😂 joo, kyllähän tuo aika raiskausta onkin, mutta mitäpä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi