Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tosi noloja musiikkisuosikkeja teillä on, vaikka olette ihan fiksuja ihmisiä?

Vierailija
29.09.2018 |

Minä voin aloittaa. Olen melkein koko elämäni ollut tekemisissä klassisen musiikin kanssa (olen orkesterimuusikko).Nyt kuitenkin tykkään Jake Paulin It's everyday bro kappaleesta... Pistäkää paremmaksi

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen paljon raskasta rockia ja klassista musiikkia, käyn paljon molempien konserteissa.

Humalassa kuulutan usein kuitenkin Sporifysta Markku Aroa.

Haa, sama juttu itselläni, tosin humalassa kuuntelen Erkki Junkkarisen Kappale kauneinta Suomea-biisiä ja muistelen nyyhkien erästä ihmistä.

Juu toikin on hyvä, tuli useampaan otteeseen kuunneltua viime kesänä istuessani öisin parvekkeella juomassa kaljaa.

T. Se Aro-fani

Vierailija
42/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut on mun salainen heikko kohta :)

Mulla sama, mutta en edes nolostele viisukiinnostustani.

Tai siis: En todellakaan tykkää kaikista viisukappaleista, joistakin vain. Mutta tapahtumana viisut kiinnostaa. Seuraan jopa muiden maiden karsintoja ja bongaan niistä hyviä biisejä ja kiinnostavia artisteja, Läheskään aina sitä parasta ei osata valita muuallakaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa noloa musiikkia. Klassisen musiikin kuuntelijat/harrastajat vain ylimielisyyttään yleensä pitävät klassista musiikkia ainoana "oikeana" musiikkia. Sitähän se ei toki ole. terveisin klassista musiikkia pikkutytöstä lähtien opiskellut, mutta musiikki laidasta laitaan kuunteleva

Johanna Tukiainen, Matti Nykänen, Maria Monde, Jake Paul, Rebecca Black ihan vaan muutaman nolon mainitakseni, että kyllä on olemassa ihan oma nolon musiikin genrensä. Jos ei ole lahjoja ja on pakko tuutata musaa ja esittää, niin kyllähän se hemmetin noloa on. Keskittäis sen energiansa osaamiseensa.

Ei noissakaan tapauksessa siinä musiikissa ole mitään noloa. Ja sehän nyt on vain sinun näkemyksesi ettei heillä ole lahjoja. Joku muu voi olla toista mieltä. Ja onkin kun noiden levyjä myydään ja keikoilla käy väkeä. Tuskin ne sinne puhtaasti masokismista menevät.

Ei kyse ole mun näkemyksestäni, eikä edes mielipiteestäni. Vaan kyllähän sen jokainen kuulee, että ovat lahjattomia laulajina.

Keikoilla käydään vitsinä. Ovat hauskempia kuin monikaan koomikko.

Vierailija
44/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti ja ns. julkisesti pidän lähinnä jazzista, mutta silti kotona usein iltaisin tykkään fiilistellä mm. Hiski Salomaan, Edu Kettusen ja Tapio Rautavaaran biisien parissa.

Sinähän raju tyyppi olet. Pistät elämän risaseksi oikein.

Tuosta puuttui enää holtiton seksi ja huumeet.

Vierailija
45/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pisti kyllä pahan. Olen miettinyt että iän myötä itseäni ei enää hävetä myöntää kuuntelevani jotain artistia tai biisiä, mutta tuota en ehkä silti sanoisi kellekään ääneen :D

Minäkin rakastan Euroviisuja. Lisäksi urheilusoittolistani ovat aina täynnä Justin Bieberiä, Ariana Grandea yms. hömppää. En mitenkään häpeä näitä, mutta eivät myöskään millään lailla vastaa ns. yleistä musiikkimakuani.

Vierailija
46/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikuinen korvamato Popedan Jos pillua saan, johon keksin mielessäni aina uusia lyriikoita. En ehkä se äärimmäisin telaketjufeministi ole, mutta sukupuolentutkimusta opiskellut kuitenkin. Mutta korvamato mikä korvamato.

Vierailija
47/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän country-musiikista, vaikka esitän ystävilleni että pidän vain jazzista, R&B:stä, bluesista ja funkista. En tiedä miksi mua nolottaa, onko se vaan se ettei Suomessa niin paljoa sitä kuunnella (tarkoitan nyt amerikkalaista country-, bluegrass- ym. musiikkia, en suomalaista "kantria").

Täällä samoin. Olen vuosien saatossa yllättynyt, että pidän kantrista! Ajattelin nykykantria ainoastaan joksikin poppishilipatihippan yksinkertaisuudeksi, mutta todella sielukkaita esim. bluegrass-artisteja löytyy mukavasti. Ja fanitan hieman Dolly Partonia. Hän tietää mistä laulaa. Tai sitten sitä on tullut vanhaksi.

Vierailija
48/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinan Honey kera Mikael Gabrielin on salainen paheeni.

Vierailija
49/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen paljon raskasta rockia ja klassista musiikkia, käyn paljon molempien konserteissa.

Humalassa kuulutan usein kuitenkin Sporifysta Markku Aroa.

Haa, sama juttu itselläni, tosin humalassa kuuntelen Erkki Junkkarisen Kappale kauneinta Suomea-biisiä ja muistelen nyyhkien erästä ihmistä.

Juu toikin on hyvä, tuli useampaan otteeseen kuunneltua viime kesänä istuessani öisin parvekkeella juomassa kaljaa.

T. Se Aro-fani

Nyt kun muistin, kyllä mäkin myös tuota Aroa olen kuunnellut samassa tilassa, kesäyössä partsilla kuulokkeilla kaljan kanssa : )

T. tuo Junkkarisen kuuntelija

Vierailija
50/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut on mun salainen heikko kohta :)

Niin munkin. Muutoin kuuntelen metallia. Lordin voitto olikin aikoinaan tajunnan räjäyttävä kokemus!

Vierailija
51/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen lähinnä klassista musiikkia, mutta sit myös Nightcorea (youtubesta) :D

Vierailija
52/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vastauksia,mutta ei mitenkään hirveän noloja.

No täältä pesee: Boney M. Ymmärrätte nähtyänne tämän videon :D Ei morjens noita mooveja

Vierailija
53/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä

Vierailija
54/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik! Autossa ja kotona kuuntelen salaa. 

Vierailija
55/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDM, Tehosekoitin ja suomalainen "räppi". Täytän just 46 v.

Vierailija
56/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georg Ots ja ihanat kappaleet,  kunnon koulutettu ääni, ihana nostalgia. Toki uppoaa myös hevi ja jotkin popahtavatkin. Humppa ja räppi ei kelpaa.

Vierailija
57/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän country-musiikista, vaikka esitän ystävilleni että pidän vain jazzista, R&B:stä, bluesista ja funkista. En tiedä miksi mua nolottaa, onko se vaan se ettei Suomessa niin paljoa sitä kuunnella (tarkoitan nyt amerikkalaista country-, bluegrass- ym. musiikkia, en suomalaista "kantria").

Mäkin olen tykännyt 70l lähtien, jopa Dolly Partonista :0

Vierailija
58/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään klassisesta ja metallista, mutta salaa kuuntelen kotona välillä iskelmää.

Vierailija
59/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa noloa musiikkia. Klassisen musiikin kuuntelijat/harrastajat vain ylimielisyyttään yleensä pitävät klassista musiikkia ainoana "oikeana" musiikkia. Sitähän se ei toki ole. terveisin klassista musiikkia pikkutytöstä lähtien opiskellut, mutta musiikki laidasta laitaan kuunteleva

Näin juuri. Itsekin arvostan ja kuuntelen klassista musiikkia, mutta yhtä sujuvasti menee muutkin genret. On henkistä kypsymättömyyttä arvottaa ja nolostella muuta kuin klassista musiikkia.

Vierailija
60/84 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen lähinnä klassista musiikkia, mutta sit myös Nightcorea (youtubesta) :D

Minäkin kuuntelen nightcorea.😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän