Mitä tosi noloja musiikkisuosikkeja teillä on, vaikka olette ihan fiksuja ihmisiä?
Minä voin aloittaa. Olen melkein koko elämäni ollut tekemisissä klassisen musiikin kanssa (olen orkesterimuusikko).Nyt kuitenkin tykkään Jake Paulin It's everyday bro kappaleesta... Pistäkää paremmaksi
Kommentit (84)
Death metal. Vanhempani ja monet kaverini sanovat että se on pelkkää meteliä, ja ihmettelevät että miten kukaan voi kuunnella tuollaista.
Kaikki 90- ja 2000-luvun amispoppi uppoaa (esim. Boten Anna), vaikka muuten kuuntelen enimmäkseen metallia ja raskaampaa rokkia.
Kukaan helsinkiläinen yliopistokaverini ei voi tätä ymmärtää, mutta monet Manowarin ja W.A.S.Pin biisit saavat minut kyynelehtimään kauneudellaan.
Pidän country-musiikista, vaikka esitän ystävilleni että pidän vain jazzista, R&B:stä, bluesista ja funkista. En tiedä miksi mua nolottaa, onko se vaan se ettei Suomessa niin paljoa sitä kuunnella (tarkoitan nyt amerikkalaista country-, bluegrass- ym. musiikkia, en suomalaista "kantria").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä vastauksia,mutta ei mitenkään hirveän noloja.
Kyllä alottaja pajatson jo tyhjensi, sitä on hankala pistää paremmaksi. :D
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kukaan helsinkiläinen yliopistokaverini ei voi tätä ymmärtää, mutta monet Manowarin ja W.A.S.Pin biisit saavat minut kyynelehtimään kauneudellaan.
Hehän niitä pöljiä ovat. W.A.S.P. on maaginen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa noloa musiikkia. Klassisen musiikin kuuntelijat/harrastajat vain ylimielisyyttään yleensä pitävät klassista musiikkia ainoana "oikeana" musiikkia. Sitähän se ei toki ole. terveisin klassista musiikkia pikkutytöstä lähtien opiskellut, mutta musiikki laidasta laitaan kuunteleva
Kyllä se Jake Paul vähän nolo on.
Vierailija kirjoitti:
Justin Bieber ja kyllä nolottaa
Minäkin kuuntelen joskus Bieberiä ja olen 38-vuotias nainen.
esim Weird Al Yankovic ja muut musaparodiat viihdyttää minua suuresti.
En kyllä ole akateeminen, "paremmista piireistä" tms, mitä ehkä ap hakee. Eli voin pitää ihan rauhassa mistä musasta halua, häpeilemättä, juntti kun olen juntilasta.
(Fiksu olen kyllä, tai en ainakaan täys idiootti).
En ymmärrä ihmisiä jotka ottavat musiikin haudanvakavasti, voivat pitää vain tietynlaisesta musiikkityylistä jne, aika tylsältä kuulostaa sellainen niuhotus. Miksei voi kuunnella ihan häpeämättä laidasta laitaan sitä mistä tykkää.
Normaalisti ja ns. julkisesti pidän lähinnä jazzista, mutta silti kotona usein iltaisin tykkään fiilistellä mm. Hiski Salomaan, Edu Kettusen ja Tapio Rautavaaran biisien parissa.
Kuuntelen joskus Rölliä. Metsänhenki kappale on ihana. Monet lastenlaulut saattaa oikeesti olla tosi kauniita.
Eurobeat ja kaikki amispoppityyliset biisit ja huonot technomixit. Toisessa ääripäässä kuuntelen kyllä Beethovenia ja sellaista.
Popitin kerran muumimusasta tehtyä techo remixiä asianajotoimiston takahuoneessa ja vedin evässämpylää naamariin. Kuulokkeet oli käytössä toki. Sitä osaa sen jälkeen suhtautua työhönsä aivan uudesta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti ja ns. julkisesti pidän lähinnä jazzista, mutta silti kotona usein iltaisin tykkään fiilistellä mm. Hiski Salomaan, Edu Kettusen ja Tapio Rautavaaran biisien parissa.
Sinähän raju tyyppi olet. Pistät elämän risaseksi oikein.
Normaalisti kuuntelen lähinnä kasarirokkia mutta pienessä sievässä minut löytää tanssilattialta joraamasta Petri Nygårdin, Spektin tai Portion Boysin tahtiin :D
Mä tykkään kuunnella espanjalaisia jalkapallokuokkueiden biisejä 😂😂 suosikit on maajoukkueen La roja baila ja Madridin Hala Madrid. Asuin 3 vuotta Espanjassa joten se ehkä vaikuttaa. Mut onhan toi noloa kun oon 44 v nainen joka ei seuraa jalkapalloa mitenkään 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen paljon raskasta rockia ja klassista musiikkia, käyn paljon molempien konserteissa.
Humalassa kuulutan usein kuitenkin Sporifysta Markku Aroa.
Haa, sama juttu itselläni, tosin humalassa kuuntelen Erkki Junkkarisen Kappale kauneinta Suomea-biisiä ja muistelen nyyhkien erästä ihmistä.
Kukin taaplaa tyylillään. Jos sinä et heitä arvosta, se ei tee heistä tai heidän musiikistaan noloa. On ylimielistä väheksyä toisen ihmisen tekemisiä kutsumalla niitä noloiksi. Jos nuo mainitsemasi henkilöt ovat tyytyväisiä omaan musiikkiinsa ja joku muukin sitä haluaa kuunnella, se riittää. Ei sinun heistä tarvitse tykätä, mutta ei myöskään pidä myöskään väheksyä.