Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lettuja isolle porukalle

Vierailija
29.09.2018 |

Mun pitäis paistaa lettuja isolle porukalle. Yli 20 henkilölle. Olisiko vinkkejä massatuotantoon? Miten homma sujuisi mahdollisimman nopeasti ja vähällä vaivalla? Tekisin ne etukäteen ja lämmittäisin uunissa. Onnistuuko? Miten työpaikkaruokalat paistaa satoja lettuja? Tietääkö kukaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa lettuvihtori. Niitä letun viuhakkeita paistamaan siis.

Vierailija
2/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tulee valmiina ruokaloihin... Voisitko tehdä pannukakkua? Yhtä hyvää ja pienempi vaiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi samalla paistella pulliakin.

Vierailija
4/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee just noin eli paistat ja lämmität uunissa. Niin tehdään henkilöstöravintolassakin (usein ne on ihan valmiina ostettu ja lämmitetään vaan). Reunojen rapeus vaan katoaa, mutta ei voi mitään. Toinen on sitten että teet paikan päällä, eihän siinä mene kuin pari minuuttia per lettu jos sitäkään. Teetkö pikku lettuja vai isoja?

Vierailija
5/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee just noin eli paistat ja lämmität uunissa. Niin tehdään henkilöstöravintolassakin (usein ne on ihan valmiina ostettu ja lämmitetään vaan). Reunojen rapeus vaan katoaa, mutta ei voi mitään. Toinen on sitten että teet paikan päällä, eihän siinä mene kuin pari minuuttia per lettu jos sitäkään. Teetkö pikku lettuja vai isoja?

Siltä väliltä. Mulla on pieni paistinpannu, jolla saa juuri sopivan kokoisia lettuja.

Pannukakku ei nyt ole vaihtoehto. Pitää olla just lettuja.

Vierailija
6/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitan herkku letut, kukaan ei huomaa mitään... 😇

Vierailija
7/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäiset puitteet sulla on? Itse en suostu paistamaan kuin kaasuhellalla tai ulkona muurikalla (avotuli tai kaasu). Viimeksi 4 vkoa sitten paistoin n. 40 hlölle muurikalla. Aloitin n. 1h ennen h-hetkeä, niin kaikille oli lätty valmiina ja jatkoin paistamista muiden syödessä.

Vierailija
8/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä väliltä. Mulla on pieni paistinpannu, jolla saa juuri sopivan kokoisia lettuja.

Sopivan kokoisia mihin?

Vierailija
9/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäiset puitteet sulla on? Itse en suostu paistamaan kuin kaasuhellalla tai ulkona muurikalla (avotuli tai kaasu). Viimeksi 4 vkoa sitten paistoin n. 40 hlölle muurikalla. Aloitin n. 1h ennen h-hetkeä, niin kaikille oli lätty valmiina ja jatkoin paistamista muiden syödessä.

Mä paistan kanssa ulkona kaasuhellalla kahdella valurautapannulla. Tulee nopeesti suurikin satsi.

Vierailija
10/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivan kokoisia mihin?

Siis pannu, jolla saa keskikokoisia lettuja.

Vierailija
11/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tapahtuu talvella ja sisätiloissa. Vieläpä avokeittiössä, joten mielelläni paistaisin letut jopa edellisenä päivänä.

Vierailija
12/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa olla vaihtoehto. Tiedätkö kuinka monta lettua on yhdessä pakkauksessa?

Vierailija
13/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita juuri paistettuna kolmikulmaisiksi, sitten asettelet valmiiksi vuokaan, olettaen että jälkiruokalettuja.

Vierailija
14/21 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita juuri paistettuna kolmikulmaisiksi, sitten asettelet valmiiksi vuokaan, olettaen että jälkiruokalettuja.

Näin ne ovat meidän työpaikkaruokalassakin. Eivät tartu toisiinsa.

Vierailija
15/21 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varata hyvästi aikaa paistamiseen.

Vierailija
16/21 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letut pitää olla rapea reunaisia ja just paistettuja. Kiva niitten vieraitten on edellisen päivän lämmitettyjä lettuja syödä.Minä ehkä keksisin jonkun muun tarjottavan. Tai paistaisin monella pannulla.

Vierailija
17/21 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa olla vaihtoehto. Tiedätkö kuinka monta lettua on yhdessä pakkauksessa?

6 kpl on pakkauksessa ja hintaa noin 2,4 €/pakkaus.

Vierailija
18/21 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letut pitää olla rapea reunaisia ja just paistettuja. Kiva niitten vieraitten on edellisen päivän lämmitettyjä lettuja syödä.Minä ehkä keksisin jonkun muun tarjottavan. Tai paistaisin monella pannulla.

Et paista reaaliajassa lettuja 20 ihmiselle ellet ole mustekala, jolla on 2 hellaa...

Vierailija
19/21 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole hyviä.

Vierailija
20/21 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi varata hyvästi aikaa paistamiseen.

Aloitus tehty 6 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan