Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mennyt sekaisin, halu työkaveria kohtaan

Vierailija
29.09.2018 |

Olen tuntenut tämän työkaverin pitkään ja hän on aina ollut ihan hyvä tyyppi, mutta siinä se. Nyt yhtäkkiä, ehkä parin kuukauden ajan, olen alkanut tuntea jotain kummallisia hyvin lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Todella outoa. Mies ei flirttaile tai koskettele, eli ei johdu sellaisesta. Mietin hänen ilmeitään, eleitään, sanojaan ja ulkonäköään vapaa-ajalla ja hän on mielestäni maailman täydellisin mies.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi minulle. Työkavereita oltiin viisi vuotta kunnes aloin odottamaan yhteisiä työvuoroja. Kaukorakkautta kaksi vuotta ja sitten tunteet julki parin bileillan jälkeen. Nyt yhdessä 1,5 vuotta.

Vierailija
2/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 40v kriisissä?

Tätä on liikkeellä juuri siinä iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mies on seurustellut pitkään ja itsekin olen seurustellut nyt pari kuukautta. Silti jotain aivan käsittämätöntä vetovoimaa ilmassa, kun nähdään.

Vierailija
4/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa ja kertoa mitä ajattelet.

Vierailija
5/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sanoa ja kertoa mitä ajattelet.

Ei kannata, jos toisella tai molemmilla on kumppani. Älkää ihmiset antako ihastumisten pilata elämäänne, niitä tulee ja menee.

Vierailija
6/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette molemmat vapaita, antaa palaa! 

Vierailija
7/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mikä sun elämäntilanne on, entä miehen? Kuten joku jo sanoikin: jos olette vapaita, anna palaa.

Mutta hiukan epäilen, että tuskin tekisit vauva-palstalle aloitusta, jos tuo olisi moraalisesti ongelmaton juttu.

Neljänkympin ja viidenkympin kriisit teettää monenlaista, samoin pienten lasten äitiys. On tarve kokea seikkailua, olla haluttu, saada arkeen romantiikkaa.

Kannattaa miettiä omia tarpeitaan, niistä löytyy motiivi ja SYY rakastumiselle.

Ja kun sen syyn tajuaa, voi yrittää täyttää niitä tarpeita tavalla, joka ei riko avioliittoja. Hankkia elämään jännitystä ja vaihtelua vaikkapa uudesta harrastuksesta, vaihtamalla työpaikkaa tai asuntoa. Hankkia romantiikkaa takaisin omaan parisuhteeseensa.

Tunteille VOI todella paljon, emme ole viettiemme vietävissä. Kannattaa aina analysoida MIKSI tunne on olemassa, onko se hyvä vai vaarallinen elämäntilanteelle - ja pyrkiä täyttämään tarpeita tavalla, joka hyödyttää sinua ja on arvojesi ja moraalisi mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan