Vieläkö jaksatte tänään uudelleen visailla??
Ja tätähän saa jatkaa, vaikka koko viikonlopun, ellei ennen selkiä :-)
Tehtiin tänään äitin kanssa pitkän pitkä kierros hautausmaalla ja sieltä löytyi ainakin pari erikoista nimeä. Ajattelin nyt ympätä ne tähän samaan visaan. Alkuun voisitte koittaa molempia nimiä laittaa samaan viestiin, mutta jos osoittautuu ylivoimaiseksi tai toinen selviää ennen, niin saapi toki arvata vain toistakin. Muuten voimassa vanhat tutut säännöt.
Ja sitten vihjeisiin:
- Molemmat nimet alkavat samalla kirjaimella.
- Toinen on uniikki ja toinen hitusen yleisempi.
- Toinen miehen ja toinen naisen nimi.
- Toisesta löytyy nimen sisästä eräs ruumiinosa ja toinen päättyy ia.
Vihjeiden yhdistelyä ja mahdollisesti lisävinkkejä luvassa myöhemmin, kunhan vain koneelle ehdin.
Visailuintoa ja -iloa!!
Kommentit (32)
sori, kun näitä uniikkeja laittelen, mut jos ei vaik oo listoilla ;o)
kaikennäköistä sitä löytääkin ;o)
Lähimpänä on ollut Evgenia, jossa on toinen kirjain oikea. Eli Ev-alkuista ja ia-loppuista nimeä haetaan. Evgenia toki on paljon yleisempi kuin haettu nimi.
mää olin ihan varma ett tää on jo tullut
Rva-Keväälle ja Simimimille paljon onnea! Palkinnoksi saatte aurinkorasvaa, hellehatun ja iltapäivän rauhaisan auringossa oleilutuokion.
Minä lähden kohta töihin, joten minulle sitä rauhaisaa tuokiota ei ole tiedossa. Illalla tai huomenna varmaan ehdin tarkistaa löytönne.
Tuolllainen kuulostaa oikein oikein hyvältä! =)
Kiitos kivasta, mutta vaikea-alkuisesta visasta
Onnea simimimille!!!
Olen yllättynyt omasta suorituksestani, kun en millään meinannut eilen pysyä vinkkien piirissä vaan sooloilin ihan omilla vesillä =)
Kovasti oli yritystä mullakin tässä vaikeahkossa visassa ;o)
Kiitos Suvis !
Toivotaan, että tuli listaosumia.
Aurinkoa en minä voi ottaa...ihottumaa on nyt jo niskassa ja käsivarsissa : / ja niinkun tekisi mieli pihalla myllätä perennapenkkejä ;o)
Amaha 1m
Ecelia 1n
Edia 1m, 19n
Efemia 1n
Efrosinia 4n
Elefia 1n
Elidia 1n
Eligia 1n
Erannes 1m
Euframia 1n
Eugemia 2n
Evodia 2n
Exelia 1n
Exinia 1n
Jamai 1m
Lannes 1m
Maraaja 1n
Rannet 1m
Serefia 2n (Myös Serefina 5n näyttää listalta puuttuvan)
Sirisak 1m
Vennia 1n
laitoin nyt nää yleisemmätkin ;o)