Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se kamala tunne kun huomaa että ihastus seurusteleekin jo

Vierailija
28.09.2018 |

Ihan niinkuin menisi jauhot keuhkoihin. Maa pettää alta...

Miten te muut koette asian?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen aina itseni ihan idiootiksi tuollaisissa tilanteissa. Ja niitähän on sattunut paljon vuosien varrella.

Vierailija
2/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsassa muljahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa paskaa se ihastuminen on aina kun ei ole koskaan mitään mahdollisuuksia kehenkään. Parempi vaan kun ovat löytäneet itselleen jonkun. Itse taas ryven siinä omassa itsevihassani.

Vierailija
4/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen aina itseni ihan idiootiksi tuollaisissa tilanteissa. Ja niitähän on sattunut paljon vuosien varrella.

Samoin. Tuntuu siltä että aivot sulaisivat.

Vierailija
5/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi juuri tänään näin. Luulin että ihastus oli molemminpuolista. Merkit olivat (mielestäni) aivan selviä. Mutta...😔

Vierailija
6/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se, kun ihastus onkin naimisissa? Mulle kävi niin. Väitti kertoneensa ekassa viestissään. Tarkistin, ei todellakaan ollut sanonut.

Vierailija
7/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi juuri tänään näin. Luulin että ihastus oli molemminpuolista. Merkit olivat (mielestäni) aivan selviä. Mutta...😔

Voihan se olla joku muukin kuin seurustelukumppani?

Vierailija
8/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikoina korviani myöten rakastunut ystäväporukan naiseen, jota näin viikottain.

Muutin kesäksi töiden takia toisaalle ja sitten yhtenä lauantaina tämä nainen soitti, että voidaanko poiketa. Olivat menossa jonnekin ja halusivat moikata ohimennen.

No mikäs siinä ajattelin, olisi kiva nähdä, kun edellisestä kerrasta oli jo jokunen viikko.

Menin pihalle odottelemaan ja sieltä nainen sitten käveli nurkan takaa melkein tanssahdellen käsi kädessä kaverini kanssa. "Me haluttiin kertoo sulle heti!"

Siinä kohtaa se maailma romahti. Taisi se järkytys näkyäkin vähän, vaikka yritin sitä parhaani mukaan peitellä, kun nainen ihmetteli miksi olen niin kalpea.

No miksiköhän, kun sydämeni just särkyi. Selitin jotain väsymyksestä tai flunssasta tms.

Vierailija
9/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskeluaikoina korviani myöten rakastunut ystäväporukan naiseen, jota näin viikottain.

Muutin kesäksi töiden takia toisaalle ja sitten yhtenä lauantaina tämä nainen soitti, että voidaanko poiketa. Olivat menossa jonnekin ja halusivat moikata ohimennen.

No mikäs siinä ajattelin, olisi kiva nähdä, kun edellisestä kerrasta oli jo jokunen viikko.

Menin pihalle odottelemaan ja sieltä nainen sitten käveli nurkan takaa melkein tanssahdellen käsi kädessä kaverini kanssa. "Me haluttiin kertoo sulle heti!"

Siinä kohtaa se maailma romahti. Taisi se järkytys näkyäkin vähän, vaikka yritin sitä parhaani mukaan peitellä, kun nainen ihmetteli miksi olen niin kalpea.

No miksiköhän, kun sydämeni just särkyi. Selitin jotain väsymyksestä tai flunssasta tms.

Mulla on ollut samantapainen kokemus. Se vaan kun olin ollut salaa ihastunut, niin eihän ne voineet tietää.

Vierailija
10/46 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukava tunne tämäkään, että ihastukseni on nähnyt minut pari kertaa toisen kanssa, joka vain on ystäväni. Ihastukseni luulee aivan varmasti minun seurustelevan, mutta en tiedä miten ilmaisisin hänelle etten ole kenenkään kanssa. Rohkeutta kun ei vielä ole ollut mennä juttelemaan tälle.

Vierailija
11/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut samantapainen kokemus. Se vaan kun olin ollut salaa ihastunut, niin eihän ne voineet tietää.

Niinhän se oli mullakin. En ollut ilmaissut tunteitani, kun ajattelin, että vielä tässä ehtii. No ei ehtinyt.

Vierailija
12/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen olo. Kuin olisi käynyt pettämässä toisen parisuhteessa, vaikka mitään ei oikeasti tapahtunutkaan.

Vierailija
13/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se toinen silti olla ihastunut suhun vaikka seurustelee. Tuolla on toinen ketju, jossa mietitään, mitä tehdä kun on parisuhteessa ja ihastuu: https://www.vauva.fi/keskustelu/3277607/ihastun-toistuvasti-muihin-mieh…

Vierailija
14/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on vaan hidaste

Vierailija
15/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin hetki sitten. Rakastan häntä, joten annan hänen rakastaa hänelle sopivaa ihmistä. Toivon että he rakastavat toisiaan ja ovat onnellisia. Miksen toivoisi tätä henkilölle, jota rakastan.

Vierailija
16/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin että ihastuisin mieluummin seurusteleviin kuin sinkkuihin, koska jo varattu olisi jo valmiiksi mahdoton saavuttaa. Tällaiset ihastukset usein laantuvatkin nopeasti. Pahimpia on nämä ihastukset, joissa toinen olisi sinkkuna periaatteessa mahdollinen mutta silti minulle mahdoton. Näistä kärsin eniten ja jään jumiin pitkiksi ajoiksi.

Vierailija
17/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen ihastuminen on sattunut omalle kohdalle monta kertaa.

Viimeeksi työpaikalla eräs työkaveri ollut tosi mukava, flirttaileva, katsonut pitkään silmiin ja pyytänyt pariin otteeseen seurakseen työajan ulkopuoliseen tapahtumaan. Lisäksi on tuntunut osuvan kiinnostuksenkohteet yksiin, kun mies kertonut käyneensä vaikka näyttelyissä tai teatteriesityksissä, jotka itseäkin ovat kiinnostaneet.

Tajusinkin sitten viiveellä, että treffikumppaninsa tai tyttöystävänsä kanssa mies on noissa kulttuuririennoissa käynyt, vaikka sanamuodoista oletin hänen käyneen niissä yksin.

Tulipa nolo olo, kun olin kuvitellut, että kaikki nuo flirttailut tai seuraksi pyytämiset olisivat tarkoittaneet jotain. Mies taatusti havainnut ihastukseni. Harmitti vietävästi, etten tajunnut hänen olevan varattu, vaikkei tässä nyt varsinaisesti mitään ole ehtinyt käydäkään lapsellisen ihastumisen lisäksi.

Vierailija
18/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellainen että jos huomaan toisen ihastuneen muhun, niin alan ihastua itsekin, vaikka olisin varattu. Ja saatan ruokkia sitä toisen ihastusta, koska tuntuu niin hyvältä olla ihailtu. Anteeksi niille, jotka ovat "uhrejani"!

Vierailija
19/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kävi? Ovatko yhdessä? Löysitkö itse rakkauden? Älä pakota meidän odottamaan elokuvaversioon asti!

Vierailija
20/46 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sellainen että jos huomaan toisen ihastuneen muhun, niin alan ihastua itsekin, vaikka olisin varattu. Ja saatan ruokkia sitä toisen ihastusta, koska tuntuu niin hyvältä olla ihailtu. Anteeksi niille, jotka ovat "uhrejani"!

Tuntuu oikeasti aika apealta, kun ihastus on päässyt alkamaan ja paljastuukin, että toinen on vain pelleillyt.