Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään muita joulunodottajia?

Joulu
28.09.2018 |

En malta vain odottaa enään. Kohta tulee syysloma ja pääsen ostamaan kaikille valmiiksi jo lahjat niin ei tarvitse kiirehtiä marraskuussa sitten :)

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään joulutorttutaikinaa 😁. Muutama joululahjakin on jo hankittuna.

Vierailija
42/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan todella <3 mutta hyvin poikkeuksellisesti minulla ei ole vielä tiedossa edes yhtäkään lahjaideaa kenellekkään läheiselle :s yleensä vaan tupsahtavat itsestään ne ideat, nyt pää lyö ihan tyhjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan todella <3 mutta hyvin poikkeuksellisesti minulla ei ole vielä tiedossa edes yhtäkään lahjaideaa kenellekkään läheiselle :s yleensä vaan tupsahtavat itsestään ne ideat, nyt pää lyö ihan tyhjää.

Ihanan paljon odottajia täällä, luulin jo, että olen ihan yksin odotuksen kanssa. Lahjaideat on kyllä joskus vähän kinkkisiä. Itse en isälleni ikinä keksi mitään, kun sillä on kaikkea mitä tarvitsee, mutta tiedän että se ilahtuu aina kun saa jotain joten joku lahja pitäisi keksiä sille :D

Ap

Vierailija
44/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään joulutorttutaikinaa 😁. Muutama joululahjakin on jo hankittuna.

Mahtavaa! Täällä ei ole vielä torttuja tehty, mutta piparit on kyllä maistuneet glögin kanssa.

Ap

Vierailija
45/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Muutin kesällä uuteen asuntoon ja olen suunnitellut jo mitä kaikkea ihanaa laitan jouluksi. 2-vuotiaalle innostuin laulamaan joululauluja unilauluksi. :D

Vierailija
46/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut joululahjat kaikille vuoteen 2031 saakka.

Vierailija
47/63 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ainakin yhden paketin Joulunlapsi-keräykseen, siitä se joulu voi vähitellen alkaa.

Vierailija
48/63 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ihanaa aikaa!

Vierailija
49/63 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan ainakin yhden paketin Joulunlapsi-keräykseen, siitä se joulu voi vähitellen alkaa.

Aivan mahtavaa! Hyvät teot on niin tärkeitä. Varsinkin joulun alla.

Ap

Vierailija
50/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa se joulu tulla jo nyt. Lunta ja pakkasta sekä se ihana tunnelma. Oi että, en malta odottaa paria kuukautta.

Ap

Vierailija
51/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan joulua. Nautin siitä valmistelusta. Lahjat, ruoat, koristeet, tunnelma, yhdessä tekeminen ja oleminen.

Olen jo tehnyt lahjalistaa, pohtinut tarjottavia. Tässä kuussa teen laatikot valmiiksi pakkaseen.

Koristeluita. Mitkä verhot minnekin. Kyllä vaan minulla on paljon niitä.

Kuusi on vierashuoneessa. Kohta sen voi riisua sieltä kunniapaikalle ja miettiä millainen väriteema tälle jouluksi.

Vierailija
52/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhulla odotan 5 pv omien ajatusten kanssa neljän seknän sisällä.

Varaa valmiiksi mukavia ja positiivisia ajatuksia joiden kansaa on mukava viettää aikaa. Neulo kynttilänvalossa, leivo, tuoksuttele jouluhavuilla ja tee kransseja, kirjoita ajatuksia ylös ja lue niitä, kopsaa muiden ajatuksia ja laita niitä esille, askartele ja tee kaikkea iloista mieltä aiheuttavaa, ulkoile!  :)

Itsekin ollut jo monta joulua yksin, silti laitan liinan ja kynttilöitä pöytään.

Aina ikävöin jotain entiseen liittyvää.  Mutta periaatteessa joulu on hyvä kun se on rauhallinen.

Vierailija
53/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pääsee taas varastamaan kuusen naapurin metsästä.

Vierailija
54/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun odotus on ihan parasta.

Joulu on silti yleensä pelkkä hemmetinmoinen lätsäys.

Kuitenkin odotan taas yhtä suurella innolla. Jouluvalot ripustin tänään porraspäätyyn.

Jospa tämä joulu ei lätsähtäisi!

Vierailija
55/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti taas se vouhottaminen alkaa! Joulu on kyllä mun ehdoton inhokkijuhla. Vittu mä en jaksa kun pitää jo syksyllä alottaa se ah niiiiiiin ihana joulunodotus.

Vierailija
56/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon loma jouluna! 

Odotan sitä että ensimmäisen vuoden asuttuamme (muutimme juuri ennen joulua viime vuonna tähän kotiin) saan koristella nykyisin jo vakiintuneen ja sisustetun kotimme jouluisaksi. Jouluun valmistaudumme hyvin rauhassa: vähän valoja sinne tänne, hyvää syömistä itselle ja varalle, pieniä itsetehtyjä muistamisia läheisille. Meinataan lorvia se viikko. Kuopustytär tulee meille mukaan lorvimaan. Yksi lapsi on ulkomailla koko joulun siippansa kanssa, kaksi vanhinta tulevat varmaan pistäytymään joku päivä.  Mutta siis, tää meidän joulu ei ole mitään ylitsepääsemätöntä. Leppoisaa, leppoisaa ja leppoisaa. 

Vierailija
57/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota. Inhoan joulua.

Vierailija
58/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään joulusuklaarasian, niitä on jo joihinkin kauppoihin tullut, nams!

Vierailija
59/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala kulutuksen ja teennäisyyden juhla.

Niinkö teillä? Voi harmi. Meillä se on yhdessä tekemisen, valon, ilon ja läheisyyteen juhla joka piristää vuoden mustinta aikaa joka muuten olisi aika ankea.

Vierailija
60/63 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun odotus on ihan parasta.

Joulu on silti yleensä pelkkä hemmetinmoinen lätsäys.

Kuitenkin odotan taas yhtä suurella innolla. Jouluvalot ripustin tänään porraspäätyyn.

Jospa tämä joulu ei lätsähtäisi!

Lätsähtäähän se, ainakin meillä, mutta ei se mitään haittaa kun sitä ennen on ollut kivaa joulunodotusta ja joulunakin on ihan kivaa, kunhan ei odota fanfaareja ja ilotulitusta.