Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään muita joulunodottajia?

Joulu
28.09.2018 |

En malta vain odottaa enään. Kohta tulee syysloma ja pääsen ostamaan kaikille valmiiksi jo lahjat niin ei tarvitse kiirehtiä marraskuussa sitten :)

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietoisesti mutta aloitin suursiivouksen eilen.

Ei ole ketään jolle hankkia lahjoja.

Aivan mahtavaa! Tulee varmasti puhdasta. Ainahan voi lahjoja ostaa ja antaa niihin lahjoituksiin köyhille. Hyvät teot tekee joulun.

Ap

Vierailija
22/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhulla odotan 5 pv omien ajatusten kanssa neljän seknän sisällä.

Miksi näin?

Ap

Isäni thaimaassa, äidin kanssq en ole tkwmisissä, töi veljeä voisin lähdö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ostanut pari joululahjaa, mutta en aloita paketointia kuin vasta marraskuussa. Silloin enemmän lahjoja koossa. Lahjat tilaan Amazonilta ja muista nettikaupoista. Olen hintatietoinen ja tartun kiinni tarjouksiin. 

Vierailija
24/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

Ap

Isäni thaimaassa, äidin kanssq en ole tkwmisissä, töi veljeä voisin lähdö

Voi ei. Onhan yleisiäpaikkoja kanssa joihin voisit mennä jouluksi viettämään muiden kanssa aikaa. Ei kannata jäädä yksin kuiteskaan :)

Ap

Vierailija
25/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia on paljon. Yksikään ei kuitenkaan pystynyt sanomaan, mistä se joulu tulee ilman omia toimia. Onko joulua edes olemassa oikeasti? Ihmisethän sen tekee.

Vierailija
26/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo ostanut pari joululahjaa, mutta en aloita paketointia kuin vasta marraskuussa. Silloin enemmän lahjoja koossa. Lahjat tilaan Amazonilta ja muista nettikaupoista. Olen hintatietoinen ja tartun kiinni tarjouksiin. 

Täällä olen miettinyt joululahjoja en kyllä vielä ostanut. Itse ajattelin myös tilata amazonilta jotain, kummiskin hyvissä ajoin, että ehtii perille. Tarjouksista löytyy kyllä hyviä löytöjä :)

Ap

Vierailija
27/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesta haluaa joulukorttikuvat niin ne kannattaa ottaa jo nyt, jotta voi laittaa tilaukseen ifolorille ja ne ehtii tulla postissa kotiin. Postiin kun ei aina voi luottaa. Joulukortit laitan meneen jo marraskuun lopulla vastaanottajille. 

Vierailija
28/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia on paljon. Yksikään ei kuitenkaan pystynyt sanomaan, mistä se joulu tulee ilman omia toimia. Onko joulua edes olemassa oikeasti? Ihmisethän sen tekee.

Niin totta tämä myös. Hyvä sanonta olisi, että mitään ei tapahdu ellei sitä joudu itse tekemään. Vaikka joulu ei tulisi omatoimisesti niin onhan se pirun kiva juhla kummiskin. Ainakin minun mielestäni.

Ap

Vierailija
29/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsesta haluaa joulukorttikuvat niin ne kannattaa ottaa jo nyt, jotta voi laittaa tilaukseen ifolorille ja ne ehtii tulla postissa kotiin. Postiin kun ei aina voi luottaa. Joulukortit laitan meneen jo marraskuun lopulla vastaanottajille. 

Jep. Kannattaa olla ajoissa.

Ap

Vierailija
30/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa valmiiksi mukavia ja positiivisia ajatuksia joiden kansaa on mukava viettää aikaa. Neulo kynttilänvalossa, leivo, tuoksuttele jouluhavuilla ja tee kransseja, kirjoita ajatuksia ylös ja lue niitä, kopsaa muiden ajatuksia ja laita niitä esille, askartele ja tee kaikkea iloista mieltä aiheuttavaa, ulkoile!  :)

Vierailija
31/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmisethän sen tekee, tietenkin. Mitä sitten?

Vierailija
32/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta tämä myös. Hyvä sanonta olisi, että mitään ei tapahdu ellei sitä joudu itse tekemään. Vaikka joulu ei tulisi omatoimisesti niin onhan se pirun kiva juhla kummiskin. Ainakin minun mielestäni.

Ap

Aivan, kiva juhla se on. Mutta itsestään se ei tule.

Vierailija
33/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei taida tullakkaan. Paitsi jos lunta pitää joulun merkkinä niin en tiedä sitten.

Ap

Vierailija
34/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala kulutuksen ja teennäisyyden juhla.

Joulu on jokaiselle sellainen, miten sen ottaa. Ei ole pakko ostaa mitään. Ei ole pakko teennäisesti tehdä mitään. Kuka pakottaa? Mitä tapahtuu, jos ei tee näin?

Vierailija
35/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala kulutuksen ja teennäisyyden juhla.

Joulu on jokaiselle sellainen, miten sen ottaa. Ei ole pakko ostaa mitään. Ei ole pakko teennäisesti tehdä mitään. Kuka pakottaa? Mitä tapahtuu, jos ei tee näin?

Mä en tee joulun eteen yhtään mitään.  Eikä mulle se joulu mystisesti tule.

Vierailija
36/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhan on sellainen että se tulee sydämestä. Ei siinä tarvitse olla rikas että voi joulusta nauttia. On se vaan kumma juttu kun tulee se lähestyvä joulu niin mieli muuttuu hyvin herkäksi ja sitä vaan alkaa valmisteleen pikkuhiljaa kaikenlaista jouluun liittyvää. Ei tarvitse sitä hössötystä, vaan mieli rauhoittuu ihan itsekseen.

Vierailija
37/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluihminen maalta kirjoitti:

Jouluhan on sellainen että se tulee sydämestä. Ei siinä tarvitse olla rikas että voi joulusta nauttia. On se vaan kumma juttu kun tulee se lähestyvä joulu niin mieli muuttuu hyvin herkäksi ja sitä vaan alkaa valmisteleen pikkuhiljaa kaikenlaista jouluun liittyvää. Ei tarvitse sitä hössötystä, vaan mieli rauhoittuu ihan itsekseen.

Mietit vain omaa hyvinoloasi, ja kuvittelet olevasi hyväntekijä kun on joulu.

Vierailija
38/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joulu on mukava juhla varsinkin kun on kunnon talvi. Toivottavasti tulee kunnolla lunta ja pakkasta.

Vierailija
39/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samalla tavalla tulee, kuin muutkin vuoden päivät.

Vierailija
40/63 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elppa kirjoitti:

Juuuu! Joulukortteihin vois jo alkaa hommaamaan tarvikkeita. Kynttilöillä ja lyhdyillä alotettu jo luomaan tunnelmaa. Meillä on miehen puolelta ehto ettei ennen lokakuuta saa laittaa parvekkeelle valoja.. :D

Sääli on pimeässä olla parvekkeella, vai ettekö koskaan käy iltaisin parvekkeella?

Itse tein ennen innokkaasti joulukortteja, mutta tarvikkeet ovat nykyään niin ylihinnoiteltuja, että en tee enää. Samoin postimerkit on aivan liian kalliita, enkä laita niitä enää kun lapsille.