Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi h**ssa ihmiset tekevät lisää ja lisää lapsia, vaikka eivät

Vierailija
05.05.2006 |

viitsi edes ensimmäistään hoitaa itse?! Ja jos kerran ne rahat on niiiiin tiukilla, että pakko mennä takasin töihin 10 kk:n vauvaloman jälkeen, niin miksi, MIKSI pitää tehdä vielä se toinen ja kolmaskin? Jotkut taas valittavat, etteivät jaksa olla vauvan kanssa kotona, kun on niin pitkäveteistä tai turhauttavaa...mutta ei se elo siitä helpotu, jos vielä lisää lapsia tehdään yhteiskunnan hoidettavaksi. Eihän se ole mitään vanhemmuutta, jos lapsia raahataan aamuisin kuudelta hoitoon ja haetaan illalla viideltä kotiin.

Haluatteko vain päteä useammilla statussymboleilla, vai mistä on kyse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on ongelmasi, kun sävy on tuollainen?

Vierailija
2/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että lapset hoidetaan kotona 3-vuotiaiksi ei ole ainoa oikea tapa olla äiti (ja isä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kyllä olo on helpottanut aina enemmän ja enemmän joka lapsen myötä!

Esikoisen aikana olin tosi masentunut kotona mutta nyt kun lapsia on neljä niin on tosi kivaa olla kotona. Ei ole hetkeäkään tylsää vaan koko ajan tapahtuu ja nautin puuhailla lasten kanssa. Ei kyllä vedä vertoja esikoisen vauva-ajalle...

Vierailija
4/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen periaatteessa samaa mieltä asiasta.

Mutta toisaalta - eikö ihminen sinun mielestäsi saa hankkia lapsia, ellei halua viettää niiden kanssa aikaa 24 h/vrk? Minusta elämä ei ole kaikki tai ei mitään... myös välimuotoja löytyy.

Vierailija
5/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina (näen heitä tosi usein) sairaina, kiukkuisia, agressiivisia ja ilkeitä, eivätkä vanhemmat jaksa muuta kuin huutaa lapsilleen...MUTTA: Taas on tulossa uusi vauva...Perheestä tuntuu puuttuvan kaikenlainen hyvä mieli, iloisuus ja rentous. Ja kyseessä ei siis mitkään sossupummit, vaan sellaiset itseään parempina pitävät vanhemmat. t. ap

Vierailija
6/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon on mm. taloudellisesti kannattavaa palata, ehkä ymmärtäisit.

PS. En tiedä yhtään lasta joka olisi hoidossa klo 6-17.

Vierailija
7/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten täytyy viedä lapsi hoitoon päästäkseen opiskelemaan tai työhön, jotta saisi tulevaisuudessa tai nyt rahaa elättää kyseinen lapsi. kaikilla ihmisillä ei ole miestä tai isovanhempia elättämässä. Lapset eivät ole yhteiskunnan taakka, vaan he tulevat rakentamaan sitä yhteiskuntaa, jossa me ja myös sinä ap vietämme vanhuutemme. Miksi siis syyllistät niitä jotka tekevät monta lasta, mutta haluavat myös tarjota heille elintason ja esimerkin oman elämän rakentamiseen. Esimerkillä tarkoitan työssä käyntiä, en sitä että lapset unohdetaan 14 tunniksi hoitoon.

Vierailija
8/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä arvauksesi niin pieleen..:-))))))

t. itsekeen nauruun katkeava ap

Vierailija
9/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi lasta ja jokaisen jälkeen olen palannut töihin viimeistään äitiysloman päätyttyä. Kolme kertaa kun vauva on ollut 7 kk. Noita pienimpiä on ollut aluksi hoitamassa isä tai mummo. Pari ekaa lasta olivat perhepäivähoitajalla, sitten on ollut kotona hoitaja, paitsi nyt on kolme pientä päiväkodissa. Siihen tulee nyt 3 kk tauko.

Miksikö? No siksi että lapset ovat ihania, ja työ on kivaa plus että rahaa tarvitaan perheen elättämiseen. Tarviiko muita syitä olla? En usko että lastemme elämä olisi niin kurjaa että parempi olisi ollut jäädä syntymättä.

Vierailija
10/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinunkin kannattaisi mennä takaisin sinne haastavaan ja hyvinpalkattuun työhösi, niin et olisi niin katkera, että olisi tarve tehdä tällaisia älyttömiä aloituksia, jotka eivät kerro mistään muusta kuin siitä, että olet mustavalkoinen ihminen ja sinun on vaikea olla ja elää omien valintojesi kanssa. Ihminen, joka on sinut oman elämänsä kanssa, ei koe tarvetta arvostella muiden ratkaisuja.

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan