Ärsyttävää kävellä junan käytävällä, kun jotkut tuijottaa kuin lehmä uutta porttia!
Loksauttakaa ne simmut takaisin Hesariin tai sanokaa sitten vaikka, että heippa matkustaja - mykän tuijotuksen sijaan.
Olen vain
A) menossa ravintolavaunuun
B) WC: hen
C) jaloittelemassa verenkierron parantamiseksi
Ärsyttävää, kun itse matkustan junalla pakon vuoksi joka ainoa vknloppu 200km suuntaansa ja aina samat Juhani Ahon Rautatien romaanihenkilöt pällistelevät ihmeellistä rautatiehepoa moninaisine matkustajineen.
Eipä muuta.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Lehmät tuijottaa uutta veräjää, ei porttia.
Meilläpäin ne tuijottaa uutta navettaa. Olisiko jotain paikallisia eroavaisuuksia?
Tuskinpa ne tarkoituksella tuijottamalla tuijottaa.
Liikkuva objekti nyt vain sattuu herättämään mielenkiinnon etenkin jos ympäristö muuten on virikkeetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama tilanne, koska olen kauniskasvoinen ja minulla on jumalainen vartalo.
Uskon, että monet ihmiset aistivat suunnattoman älykkyyteni ja hyvän perimäni.
Ja kyllä se sadan hehtaarin honkametsäkin tuulahtaa rahanhimoisten nenään. Saatika vaatimaton luonteesi kirsikkana kaiken päällä. Voi olla että bikinirajasikin vilkkuu, tiedä häntä.
Sadan hehtaarin honkametsä on 500 hehtaarin honkametsä, joka on aatelisperheeni omistuksessa.
Vaatimaton, mutta upeavartaloinen kehoni verhoutuu vain klassisen aistikkaisiin asuihin, jonka alta ei tietenkään vilku mitään vulgääriä. Vain hennot käsivarteni ja viehättävät sääreni jäävät seurattaviksi siron joutsenkaulani kasvojeni, ja tyylikkäiden hiusteni lisäksi. Mittatilausjalkineeni teetän Lontoossa.
Sano itse moi tuijottajille, sinuahan se tilanne tuntuu kyrpivän joten avain ratkaisuun löytynee myös sinusta. Sitä paitsi, jos et itse tuijottaisi kaikkia kenen ohi kävelet, et edes huomaisi mitä he katsovat.
Juttelin joskus psykologiaa opiskelleen tohtorin kanssa ja hän kertoi, että osaa oudosti käyttäytyvistä ihmisistä oikeasti tuijotetaan. Olin siihen saakka ajatellut, että ihmiset ovat luulojensa tai harhojensa vallassa.
Eivät välttämättä ole, vaan eroavat muista esimerkiksi käytöksensä tai ulkonäkönsä perusteella.
Olen aina niin omissa ajatuksissani, etten huomaa muiden tuijotusta. Ehkä KAIKKI tuijottavat minua? :D
Mä tuijotan ihmisiä ihan huomaamattani. Ihmiset ovat mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin joskus psykologiaa opiskelleen tohtorin kanssa ja hän kertoi, että osaa oudosti käyttäytyvistä ihmisistä oikeasti tuijotetaan. Olin siihen saakka ajatellut, että ihmiset ovat luulojensa tai harhojensa vallassa.
Eivät välttämättä ole, vaan eroavat muista esimerkiksi käytöksensä tai ulkonäkönsä perusteella.
Olen aina niin omissa ajatuksissani, etten huomaa muiden tuijotusta. Ehkä KAIKKI tuijottavat minua? :D
Todennäköisesti sinä olet se tuijotettava sitten. Koet ilmeisesti olosi aika turvalliseksi, kun sinun ei tarvitse tarkkailla ympäristöäsi näiden "normaalien" tapaan.
Nuo "tuijottajat" unohtavat ap:n jo sillä hetkellä, kun on ap on kävellyt heidän ohitseen ja kadonnut näköpiiristä, kun taas ap muistelee tuijottajia ja kyseistä ihmeellistä junatapahtumaa vielä kotonaan tehden siitä lisäksi avauksen vauvapalstalle.
Yksi eukko tuijotti suu auki, kun pitkänmatkanbussissa kävelin käytävää takaosaan ja ahtauduin vessaan. Painan 135 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut että mua tuijotetaan jos olen vihaisella päällä ja näytän vihaiselta. Sinänsä hassua koska itse karsastan vihaiselta näyttäviä ihmisiä. Jos taas olen hyvällä päällä, kukaan ei katso:D
Ette parjaa lehmiä! Ammuilla on hyvä sydän.
Tuijottamisen pelko kielii epävarmuudesta. Ei ole kaikki kunnossa.
Kyllähän se kiinnittää huomion, kun joku kävelee siinä penkkien välissä kuin catwalkilla lanne keikkuen. Heyyy, bitch*es!
Vierailija kirjoitti:
Yksi eukko tuijotti suu auki, kun pitkänmatkanbussissa kävelin käytävää takaosaan ja ahtauduin vessaan. Painan 135 kiloa.
: D Roiskuiko yli, kopsahtiko lattialle
Tiedättekö edes, minkänäköisenä ne lehmät sitä uutta porttia/veräjää/navettaa tai mitä tahansa muuta uutta tuijottaa? Silmät pelosta selällään.
AP on siis todennäköisesti varsin pelottava ilmestys. Pitäisikö vähän sukia naamaa ennen julkiselle paikalle menemistä?
Ap, oletko kokeillut peitellä housuissasi pullottavaa erektiota? Ehkä muiden matkustajien mielestä sen esitteleminen ei ole sopivaa.
Tee sellainen hyvin nopea pikairvistys kutakin tuijottajaa kohti ja palauta sitten heti naama perusasentoon. Tuijottajat hämääntyvät ja jäävät epäilemään, että irvistikö tuo minulle oikeasti vai kuvittelinko koko asian.
Napsuttele sormia ja ala laulaa ensin hitaasti ja lopulta kunnon musikaalishowta heittäen. Kaikki muut matkustajat tietenkin liittyvät joukkoon iloiseen.
Tämä on ihan järkyttävä ongelma.