Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni valittaa jatkuvasti miten kallista kirppareilla on ja ostaa vain halvimpia markettivaatteilla

Vierailija
28.09.2018 |

Ei meme päähän vaikka kuinka yrittää auttaa ja neuvoa ettei köyhällä ole varaa ostaa halvinta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kenelle ostaa, kasvavalle lapselle vai itselleen.

Vierailija
2/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista, sain 15 euroa mun pieneksi jääneestä nahkatakista, 600 euroa maksoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulle ole tullut mieleen, että jospa hänellä ei ole varaa ostaa kalliita. Ja eiköhän se ole ihan hänen oma asiansa, ei sinun. 

Ja mitähän ne kalliimmat rätit auttaa? Maksat useita satasia ja sitten sitä samaa lumppua täytyy pitää vuosikymmenet. Ei kiitos. 

Vierailija
4/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenelle ostaa, etenkin lapsille voi huoletta ostaa halpaa marketti vaatetta, toki se kelpaa itellenikin, sillä kyllä ne säilyy ihan hyvinä. Miksi ostaa valmiiksi kulahtanut vaate kirppikseltä kallilla?

Vierailija
5/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu maksaa.

Vierailija
6/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ja päällystakit ja housutkin jo monelle investointi ja huppari ja lenkkari sekä collarihousu virityksillä sitten mennään.

Vierailija
7/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset ihmiset, jotka yrittää neuvoa mistä toisten tulisi ostaa vaatteensa. Jokainen saa itse tehdä ostopäätöksensä, eikä se sinun näkemys ole yhtään sen oikeampi. Osta sinä mistä haluat, ja anna toisen päättää itse.

Vierailija
8/8 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllö huomannut itsekkin, että kirppareilla (ainakin täällä Tampereella) on hinnat noussut (ja tavaran laatu laskenut) kirppareilla. Syytän tästä täysin kaikkia huutokauppakeisareita ynnä muita. Kirpparille kuuluu minun mielestä viedä just jotain vanhoja tai pieneksi jääneitä vaatteita ja muuta ihan kelpoa tavaraa mistä haluaa pois ja hinnat on sitten siellä parin euron hujakoilla. Tai näin ainakin itse tein kun halusin vanhoista vaatteista eroon. Melkein 100€ tuli ja kelpasi kyllä.

Ei kukaan osta kirpparilta 150 eurolla jotain lohjennutta arabian voipyttyä ja silti näitä näkee nykyään jatkuvasti kirppareilla. Hiiren syömiä ja k*semia kauhtuneita villatakkejakin joku myi useammalla kympillä. Ei mahdu mun päähän tämmönen.