Miten oppia elämään ilman seksiä, suhteessa?
Kaikki neuvot ja ideat ja kokemukset otetaan kiitollisena vastaan.
Olen alle 40v kauniiksikin sanottu nainen. En haluaisi erota lasten takia. Olen syvästi onneton.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin on tuskaisaa elää ilman seksiä? Mihin ihminen tarvitsee seksiä, kun lapset on jo tehty ja yhdessä oltu muutama vuosikymmen?
Luulevatko miehet, että naiset kovastikin nauttivat siitä, kun miehet tyhjentävät k*insa heihin? Mikä siinä on niin erikoista?
Huh miten surullinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin on tuskaisaa elää ilman seksiä? Mihin ihminen tarvitsee seksiä, kun lapset on jo tehty ja yhdessä oltu muutama vuosikymmen?
Luulevatko miehet, että naiset kovastikin nauttivat siitä, kun miehet tyhjentävät k*insa heihin? Mikä siinä on niin erikoista?
Huh miten surullinen kommentti.
Liskoaivoilla ja elukkalibidolla sekä puutteellisella ihmisyydellä varustetulle elin edellä - elukalle on.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu.
En puhu kaikkien naisten puolesta vaan itseni. Jos joku ei halua seksiä niin olkoon niin. Minä haluan ja minä ennen kaikkea tarvitsen, kuten vettä ja ruokaa. Kärsin masennuksesta ja ahdistuksesta ilman seksiä. Se lohduttaa minua ja avaa energiakanavat.
Tämä keskustelu menee nyt me too- henkiseksi kiistelyksi saako nainen kieltäytyä seksistä.
Saako nainen haluta? Saa.
Saako kieltäytyä? Saa.
Kumpikaan ei sulje toisiaan pois.
Onko ketään joka olisi oppinut elämään näin? Taas yksin sängyssä odotan unta ja aamua.
Vierailija kirjoitti:
Seksitön suhde /avioliitto on arkipäivää sadoille tuhansille pareille. Oma kumppani ei vaan enää sytytä. Minkäs teet.
Pässit jää sellasiin suhteisiin vuosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksitön suhde /avioliitto on arkipäivää sadoille tuhansille pareille. Oma kumppani ei vaan enää sytytä. Minkäs teet.
Pässit jää sellasiin suhteisiin vuosiksi.
Oppia ikä kaikki. Libido ja haiseva elin eivät enää vanhemmalla iällä näyttele elämässä kovin suurta roolia. Kiintymys, rakkaus ja syvä yhteys kyllä.
"Tämä keskustelu menee nyt me too- henkiseksi kiistelyksi saako nainen kieltäytyä seksistä.
Saako nainen haluta? Saa.
Saako kieltäytyä? Saa.
Kumpikaan ei sulje toisiaan pois.
"
Saako mies kieltäytyä seksistä?
Se tosiaankin SULKEE samalla naiselta seksin POIS.
Olen kyllä sitä mieltä, että jos on kiintymystä, rakkautta ja syvä yhteys, niin seksikin kuuluu siihen suhteeseen.
Siis ei *kuulu**vaan on luonnollista noiden mainittujen lisäksi.
*libido ja haiseva elin* ja nuo dellä mainitut asiat kyllä kumoavat toisensa, joku kuitenkin mättää, että *kiintymys, rakkaus ja syvä yhteys* eivät ole totta.
Silloin ei puhuta noin aliarvostavasti normaalista suhteeseen kuuluvasta asiasta.
You can only masturbate so much.. haloo, toinen ollut 7v ilman rönttöstä eiköhän hän ole ansainnut vähän lämpöä? Hyvinvointivaltiossa pitäisi huomioida ehdottomasti tällainen.