Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia elämään ilman seksiä, suhteessa?

Vierailija
27.09.2018 |

Kaikki neuvot ja ideat ja kokemukset otetaan kiitollisena vastaan.

Olen alle 40v kauniiksikin sanottu nainen. En haluaisi erota lasten takia. Olen syvästi onneton.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellyjortikka ja naapurin viihdyttäminen on kaiken ratkaisu.

Vierailija
2/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa ei asu kuin perheenisiä vaimoineen, varmaan onnellisina. Tuo toinen vaihtoehto ei kiinnosta eikä riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi ja elämäsi, joko lähdet tai sitten lopetat valittamisen.

Vierailija
4/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön suhde /avioliitto on arkipäivää sadoille tuhansille pareille. Oma kumppani ei vaan enää sytytä. Minkäs teet.

Vierailija
5/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa ei asu kuin perheenisiä vaimoineen, varmaan onnellisina. Tuo toinen vaihtoehto ei kiinnosta eikä riitä.

Osta musta ja tarpeeksi iso, tehokkaalla moottorilla. Vuodat taatusti hunajaa, nuo kapistukset on nykypäivänä aika metkoja. 😚

Kyllä ne huonon kumppanin voittaa mennen tullen.

Kokeile pyllistellä naapurille, mistäs tiedät ettei siellä ole vastaava tilanne..

Vierailija
6/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siksi kannata erota, jos suhteessa ei ole seksiä. Se on täysin yliarvostettua. Voihan sitä muutenkin yhdessä olla. Hoitaa lapset ja tulla toimeen puolisonsa kanssa.

Meillä ei ole ollut seksiä noin viiteen vuoteen, ja olen miehelle sanonut, ettei koskaan enää. Minulla on syyni, miksi ei, ja mies tietää kyllä sen. Jos lähtee vieraisiin, sitten tulee ero. Minä olen ehdottanut eroa, hän ei halua erota.

Vierailija
7/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehdottanut miehellesi että hakisit hupisi muualta? Jos hän ei halua.

Vierailija
8/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko puhumista koittanut?

Vierailija
9/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siksi kannata erota, jos suhteessa ei ole seksiä. Se on täysin yliarvostettua. Voihan sitä muutenkin yhdessä olla. Hoitaa lapset ja tulla toimeen puolisonsa kanssa.

Meillä ei ole ollut seksiä noin viiteen vuoteen, ja olen miehelle sanonut, ettei koskaan enää. Minulla on syyni, miksi ei, ja mies tietää kyllä sen. Jos lähtee vieraisiin, sitten tulee ero. Minä olen ehdottanut eroa, hän ei halua erota.

Voisin kyllä olla vaimoni kämppis, mutta jos pesää ei häneltä heru niin kyllä sitä haetaan muualta. Seksi ei ole yhtään yliarvostettua, se on kuin pakollinen elintarvike jota ilman ei voi olla.

Vierailija
10/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä seksiä sinkkunakaan ole. Toivottavasti miehesi innostuisi vielä asiasta. Onko hänellä stressiä tai muuta? Onko tilanne jatkunut pitkään? Pitkässä liitossa vuoden parin tauko ei ole mitään yhdessä elettyjen vuosikymmenten rinnalla. Onhan se tuskaisaa elää ilman seksiä, se on totta.

Vierailija
11/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on tuskaisaa elää ilman seksiä? Mihin ihminen tarvitsee seksiä, kun lapset on jo tehty ja yhdessä oltu muutama vuosikymmen?

Luulevatko miehet, että naiset kovastikin nauttivat siitä, kun miehet tyhjentävät k*insa heihin? Mikä siinä on niin erikoista?

Vierailija
12/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naisetkin haluavat seksiä.

Vierailija
13/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa parikymmentä vuotta. Tuhannet keskustelut käytiin. Lopulta tein omat johtopäätökseni ja ulkoistin seksin. Nimittäin en pystynyt enkä halunnut, en suostunut elämään loppuikäni ilman seksiä. Tämä on nyt sitä pettämistä, minkä kaikki tuomitsevat. En ole ylpeä mutta pystyn elämään itseni kanssa. En ole enää vihainen ja katkera, loppuaikoina olin. Minulle on arvoitus, miksi mies haluaa vieläkin elää kanssani täysin ilman seksiä. Hän on onnellinen ja tyytyväinen, olen kysynyt. N

Vierailija
14/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamaaneilla ja uskovaisille on "mystisiä puolisoja", joita tapaavat unissaan. Ehkäpä voisit hankkia mystisen rakastajan.

Vierailija
15/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa parikymmentä vuotta. Tuhannet keskustelut käytiin. Lopulta tein omat johtopäätökseni ja ulkoistin seksin. Nimittäin en pystynyt enkä halunnut, en suostunut elämään loppuikäni ilman seksiä. Tämä on nyt sitä pettämistä, minkä kaikki tuomitsevat. En ole ylpeä mutta pystyn elämään itseni kanssa. En ole enää vihainen ja katkera, loppuaikoina olin. Minulle on arvoitus, miksi mies haluaa vieläkin elää kanssani täysin ilman seksiä. Hän on onnellinen ja tyytyväinen, olen kysynyt. N

Kaikille seksi (tai muut aistinautinnot) eivät ole elämän pääroolissa. Tai sitten joku on ja toinen ei. Seksi ei ole syömisen tapaan elämän edellytys.

Vierailija
16/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on tuskaisaa elää ilman seksiä? Mihin ihminen tarvitsee seksiä, kun lapset on jo tehty ja yhdessä oltu muutama vuosikymmen?

Luulevatko miehet, että naiset kovastikin nauttivat siitä, kun miehet tyhjentävät k*insa heihin? Mikä siinä on niin erikoista?

Vähän kapea käsitys seksistä. Kyllähän naisellekin tulee voimakas tarve saada mies sisäänsä. Ja kun sitä tarvetta ei täytetä, niin elämä käy tuskaiseksi. Silti voi valita olla pettämättä tai eroamatta. Mutta on se tuskaa, kun ei saa perustarpeita tyydytetyksi.

Vierailija
17/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään tän ketjun jo iltapäivälehden uutisotsikkona.

Vierailija
18/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nään tän ketjun jo iltapäivälehden uutisotsikkona.

Tottakai. Nainen saa valitella puutetta, mutta jos mies tekee sen niin on u l i  u l i.

Kyllä Ulistakin otsikon saa.

Vierailija
19/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kapea käsitys seksistä. Kyllähän naisellekin tulee voimakas tarve saada mies sisäänsä. Ja kun sitä tarvetta ei täytetä, niin elämä käy tuskaiseksi. Silti voi valita olla pettämättä tai eroamatta. Mutta on se tuskaa, kun ei saa perustarpeita tyydytetyksi.

Tervetuloa kerhoon, 7v ilman pillua. Tuleeko sulla kiveskipuja? Turvonnutta eturauhasta? Halua lyödä nyrkillä reikiä seinään? Puhdasta vihaa?

Kannattaisi harkita terapiaa, vihanhallintakurssia ja ihan silkkaa ymmärrystä siitä, että ”pillu” ei ole elämässä se juttu, ja tuskin sitä tulee jatkossakaan jos seitsemän vuotta olet ilman ollut. Hanki elämä.

Vierailija
20/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon, 7v ilman pillua. Tuleeko sulla kiveskipuja? Turvonnutta eturauhasta? Halua lyödä nyrkillä reikiä seinään? Puhdasta vihaa?

Höpö höpö. Masturbaatio on keksitty. "Kiveskivut", heh heh.

Älkää turhaan vaivautuko keksimään syitä naisvihallenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän