Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linked Inistä omituisia sähköpostiviestejä? Apua!

Vierailija
27.09.2018 |

Sori jos tulee useaan kertaan, tämä ei pääse läpi filttereistä jostain syystä. Olen saanut todella kummallisia sähköpostiviestejä osoitteesta no-reply ät linked in piste com . Järki sanoo, että kyseessä on spämmi, mutta se hämmentää, kun niissä on paljon yhtäläisyyttä oman elämäni kanssa, siis: ammattikorkeakoulun kesäkurssin kurssikoodi mainittuna sekä ammattikorkeakoulun opiskelijoita liitettynä niihin, tyyliin:

Essi Esimerkki wants to add you to their network
Essi Esimerkki
Student at plaaplaa
Helsinki Area, Finland 19 connections
Accept Essi's invitation

Tämä on jo toinen tuollainen viesti, ja sitten taas toinen oli sellainen, että
"Hi Anja,

The email address kurssinnumero at plaaplaa piste fi was recently added to your Linked In account.

If you don't want that email associated with your account after all, here's how to remove it:

..." Tuossa siis kurssinnumero on se kurssin koodinumero ja vastaanottaja on nimi, mutta EI MINUN NIMENI!

Sitä paitsi nuo tulevat koulun sähköpostiin, enkä ole sillä LinkedInissä vaan omalla henk.kohtaisellani, johon tulee ihan normaaleja viestejä Linked Inistä.

Mitä tässä pitäisi tehdä? En tietenkään klikkaile mitään linkkejä noista viesteistä, mutta vaatiiko tämä jotain toimenpiteitä?

En tiedä yhtään, keneen tai mihin tahoon minun pitäisi ottaa yhteyttä. Pelottaa, että tietoturva on vaarassa noiden viestien kanssa.

Ai niin, Linked Inissä ei TIETENKÄÄN näy mitään viitteitä noista yhteyspyynnöistä, kun kirjaudun sinne.

Osaisiko joku auttaa?

Äskeinen viesti ei tullut läpi, yritän uudelleen...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme