Suosikkipäällisesi hapankorpulle?
Rakastan hapankorppuja yli kaiken. Olen yrittänyt päällistä kuin päällistä, juustoa, leikkelettä, kasvista yhdessä ja erikseen. Voiton vie kuitenkin aina pelkkä margariini.
Kerro oma suosikkisi😊
Kommentit (42)
Munavoita ja mätitahnaa (Kallen).
Mäkin rakastan hapsuja. Mutta oletko aloittaja huomannut, että Prismassa on korkeampi kilohinta isommalla hapankorppupaketilla? Että sellaista kusetusta hapankorpun ystäville.
1) Raidallinen mätitahna
2) Oivariini, kermajuusto ja kurkku
3) Oivariini, kermajuusto ja punainen paprika
ExoPol' kirjoitti:
Rakastan hapankorppuja yli kaiken. Olen yrittänyt päällistä kuin päällistä, juustoa, leikkelettä, kasvista yhdessä ja erikseen. Voiton vie kuitenkin aina pelkkä margariini.
Kerro oma suosikkisi😊
Mätitahna! ja lasillinen kylmää maitoa. Nam
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, nyt vasta huomasin, että aloituksen teki ExoPol!
Hei! Mitä kuuluu? Oletko ollut palstalta pois kokonaan vai 'vierailijan' ominaisuudessa viime aikoina!
En tiiä mitä tapahtu, mut exopolina en päässy enää kommentoimaan joskus viime vuoden puolella, en vaan päässyt kirjautumaan tai jotain.. Aattelin antaa periks ja oon ollu vierailijana täällä nyt siitä asti ja hyvästelin itekin exopolin.
Itelläniki kuiteski tuli exoo ikävä ja rekisteröidyin uudelleen. Täällä oon taas..😊
Mukava jos oot muistanu😊
ExoPol' kirjoitti:
Mukava jos oot muistanu😊
Joo, muistan sinut. Minulla ei ole koskaan ollut nimimerkkiä, mutta vuosia sitten osuimme samoihin ketjuihin ja olimme ainakin joistain asioista samaa mieltä. Heh. Kerroit yhdessä vaiheessa perheesi pyöräretkestä Suomessa tms. :)
Olympiajuusto ja ne vihreät tuliset pepperonit
Mulla oli joskus erikoisempi himo eli hapankorppu kastettiin nopeasti veteen, päälle sipaisu voita ja sitten roiskaus niitä paahdettuja sipulirouheita. Meni sitten aikanaan ohi tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Olympiajuusto ja ne vihreät tuliset pepperonit
Minullakin suosikki on Olympian kaltainen sulatejuusto. 3-4 siivua hapankorppuja päällekkäin ja väleihin vain sulatejuustoa. Tosi nopea herkku. Nam!
Mäti, silputtu punasipuli, smetana ja vastarouhittu mustapippuri.
Ingmariini merisuola.
Törkeän hyvää ja ihanan suolaista. Se on itse asiassa niin hyvää, että minun täytyy säännöstellä sen ostamista. Jos sitä on jääkaapissa, ahmin tolkuttomasti sitä + hapankorppuja.
Hyvänen aika, nyt vasta huomasin, että aloituksen teki ExoPol!
Hei! Mitä kuuluu? Oletko ollut palstalta pois kokonaan vai 'vierailijan' ominaisuudessa viime aikoina!