Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1604)
Tuli mieleen ehkä britti- tai jenkkisarja. Lasten ja nuortensarja missä nuori koulupoika muuttui koiraksi ja välillä taas takaisin ihmiseksi.
Nimestä ei varmuutta, mutta olisiko ollut suomennettuna Vuh tai joku tämmöinen vastaava. Jos joku muistaa paremmin niin saa valaista.
Kallialan ja Peteliuksen sketsisarja Hymyhuulet.
Mainos, jossa nainen sai maistaakseen ihka uudenlaisia leivonnaisia.
"Hyviä nämää... nämänämänämää..."
"MUF-FINS-SIT!"
Kun täällä muistellaan mainoksiakin silloin tällöin niin tulee mieleen ranskalaisia mainostava pätkä sieltä 90-luvun lopulta.
Mainosjingle meni, että" Ranskalaiset, maistuvaiset. Ei vie aikaa, vähän rasvaa".
Tuotahan rupesi vielä yksi koulukaveri lauleskelemaan täyttä kurkkua ala-asteella välitunneilla joten on jäänyt tuostakin mieleen.
SA Int tai millä nimellä olikaan, muistan nuorena katsoneeni kun eri varuskuntien joukkueet kilpaili keskenään.
Tulikohan myöhemmin sitten jonkunlainen muunnos tästä, ihan kuin joitain vuosia sitten olis ollu jotain vähän vastaavaa...
🤔
Vierailija kirjoitti:
Soittorasia, muistaako kukaan tätä sarjaa. Oli tosi jännittävä.
Lainasin Soittorasian kirjastosta vähän aikaa sitten. Oli muuten edelleen yhtä jännittävä, kuin lapsena, etenkin kun katsoin sitä myöhään illalla, kun olin yksin kotona.
Mainos, jossa esiteltiin ensi kertaa pesupallo. "Tuota muovihirviötä et kyllä minun koneeseeni laita!"
Aloitukseen liittyen, muistan kanssa kun Salkkareita mainostettiin, yhdessä mainoksessa joku kävi kirjoittamassa kerrostalon nimitaulun kirjaimista "kaikki naapurit on ihan outoja" tms.
Munchen 1972 Lasse Viren kultaa 10 000 m ( ME ) - 5000 m.
Pitäkää huolta itsestänne!
Vierailija kirjoitti:
SA Int tai millä nimellä olikaan, muistan nuorena katsoneeni kun eri varuskuntien joukkueet kilpaili keskenään.
Tulikohan myöhemmin sitten jonkunlainen muunnos tästä, ihan kuin joitain vuosia sitten olis ollu jotain vähän vastaavaa...
🤔
Kova laji vuonna 2003, siinä kilpailivat keskenään sotilaat, poliisit ja pelastuslaitos.
Broadcastersin kamala spotti, jossa se nainen nauraa. Pelkäsin sitä vuosia lapsena. :(
Joku piirretty, jossa oli posteljooni, joka pääsi puuhailemaan naisten kanssa. Tuli telkkarista joskus lastenohjelmien jälkeen, muistaakseni Yleltä. Postipojan äänenä oli sama nainen kuin Pikku Myynkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittorasia, muistaako kukaan tätä sarjaa. Oli tosi jännittävä.
Lainasin Soittorasian kirjastosta vähän aikaa sitten. Oli muuten edelleen yhtä jännittävä, kuin lapsena, etenkin kun katsoin sitä myöhään illalla, kun olin yksin kotona.
Tätä olen odottanut uusintana telkkariin. Pitääpä etsiä kirjastosta.
Ihan hämmästyin, kun eilen Tino Singh vilahti telkkarissa. Häntä ei ole aikoihin näkynyt missään. Se tunnari oli hauska. Passi... ja hammasharja.... heti tuli mieleen.
Toinen ysärihahmo, jota ei ole näkynyt missään, on Simo Rantalainen. Taisi päihteet ja mt- ongelmat viedä miehen. Mitähän puuhaa nykyään?
🇺🇦🇮🇱
Muistaako kukaan sellaista lyhyttä klippiä (jostain 80-90-luvulta varmaan), jossa oli tummalla taustalla käsi, joka napsautti sormia ja kämmeneen syttyi liekki? Mikähän tuon idea oli, oliko joku samantyyppinen tuotantoyhtiön spotti kuin se Broadcasters-nauru?
Satakielet -sairaalasarja. Muistan itsekin vain hämärästi.
Muistaako kukaan islantilaista (?) nuorten(?)sarjaa, jossa porukka ratsasteli hevosilla jossakin luonnossa? Muistan olleeni vähän koukussakin siihen, mutta en muista edes sarjan nimeä. Ei varmaan ollut mikään pitkä sarja. Siinä saattoi olla joku vaalea hyvännäköinen nuori mies, johon tykästyin.
Vierailija kirjoitti:
Broadcastersin kamala spotti, jossa se nainen nauraa. Pelkäsin sitä vuosia lapsena. :(
Joo se joka tuli esim. Rantalaisen & Sarasvuon Hyvät, Pahat ja Rumat-talkshown jälkeen.
Mä osasin matkia sitä naurua, ja valehtelin koulukavereille että se olen minä jonka naurua siihen on äänitetty, ja kaikki uskoi! Se oli oikeasti joku minua vanhempi nainen kylläkin. :D :D :D
Mainos "Simo vaatehuoneelta moi"