Seurustelusuhteen päättyminen ja jatkaminen pelkkänä panosuhteena
En näe yhteistä tulevaisuutta seurustelukumppanini kanssa ja päätimmekin lopettaa suhteemme. Seksi oli kuitenkin ihan hyvää.
Nyt olemme päättäneet jatkaa suhdetta fwb pohjalla. Harrastetaan seksiä parisuhdevelvotteista vapaana.
Onnistuuko tällainen suhde ylipäänsä? Tuleeko esim. mustasukkaisuutta?
Kommentit (10)
Toki tapauskohtaista, mutta omalla kohdalla on vain vaikeuttanut uuden kumppanin löytämistä, kun tuntuu että on vähän kuitenkin sitten velvollinen sille edelliselle vaikka mitä olisi sovittu. Ja toki myös jos tämä entinen kumppani pysyy siinä kokoajan "tuttuna ja turvallisena" kädenmitan päässä, niin siinä ei välttämättä tule antaneeksi uusille tyypeille edes mahdollisuutta. JA vielä tämä: jos itse tapaisin kiinnostavan uuden tyypin ja aloittaisin jonkun suhteen hänen kanssaan sitten myöhemmin, niin olisin kyllä aika tyrmistynyt siitä jos saisin kuulla että tällä on tapailumme alkumetreillä ollut vielä seksisuhde eksän kanssa. Mutta voi olla että olen vain hysteerinen :)
Miksi annat miehen käyttää sua vaan patjana? Missä itsekunnioituksesi? Kai tajuat että
Hän pnee muitakin kun sua
Saattaa toimia aikansa ja loppua aikanaan, tuskin loppuelämää kestää tuollainen järjestely, vaikka mistä sitä tietää. Mikään ei velvoita käsittelemään yksityiselämää panokaverin kanssa, joten mahdolliset mustasukkaisuudet voi kitkeä pois tiukalla yksityisyydellä. Pidä pää kylmänä ja seksi hyvänä, onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
En näe yhteistä tulevaisuutta seurustelukumppanini kanssa ja päätimmekin lopettaa suhteemme. Seksi oli kuitenkin ihan hyvää.
Nyt olemme päättäneet jatkaa suhdetta fwb pohjalla. Harrastetaan seksiä parisuhdevelvotteista vapaana.
Onnistuuko tällainen suhde ylipäänsä? Tuleeko esim. mustasukkaisuutta?
Itse kokeilin tuota, mutta aika nopeasti siihen kyllästyi. Suhde tuntui pelkältä pettymykseltä, kun tiesi ettei se tule etenemään mihinkään. Ja lisäksi toinen etsi muuta seuraa netissä, mikä oli piste i:n päälle. Aika yhdentekevä kokemus oli, mutta sen jälkeen mies vielä pitkään vonkui seksiä.
Miksi ihmeessä toimisit ilmaisena hutsuna? Tuollaisessa "suhteessa" nainen hukkaa aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä toimisit ilmaisena hutsuna? Tuollaisessa "suhteessa" nainen hukkaa aikaansa.
Sinä et taida saada seksistä nautintoa?
Ei voi sanoa, miten toimisi juuri teillä. Kokeilla voi. Kyllä fwb on ihan hyvä ratkaisu monesti naisellekin. N
Heikot todennäköisyydet, että tulisi toimimaan. Itsellä tuollainen suhde exän kanssa, hajottavaa ja kuluttavaa. Tunteet jotka oli mukana parisuhteessa, ei häviä minnekkään vaikka miten sovittaisiin asioista.
Se riippuu niin paljon ihmisestä ettei pysty vastaamaan... Mulla oli nuorena fb johon rakastuin mutta hän ei tuntenut samoin. Nyt vuosia, vuosia myöhemmin tunnen vieläkin mustasukkaisuutta tämän fb:n vaimosta ja kaikista sen entisistä hoidoista ja melkeinpä sen kavereistakin...