Mistä ihmiset nykyään hakee seksiseuraa kun iskuri meni tuollaiseksi?
Ei sitä viitsi enää käyttää, eikä siellä edes ole enää ketään.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi.
Varsin pilalla tätä nykyä kun sallivat sponssimainostamisen.
Ei ole pilalla. Tosin naisia tosi vähän suhteessa miehiin niin suurella osaa miehistä on varmaankin vaikea erottua massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siis nainen 33v. ja haette yli 65v miestä, what ö f..k?
Siis mieshän voisi olla melkein naisen vaari.
No mä olen 60v ja naisystävä on 34v. Ei ehkä noin iso ero, mutta epätavallinen. Miksi näissä aina unohtuu se "ikä on vain numero"?
No olen 73 vaimo 42 kaikki toimii hyvin
Iskuri 12167 on kusettaja, tänään on 27 vuotias, viime viikolla oli 58 vuotias, sitä ennen oli 64 vuotias, näitä kusettajia siellä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Iskuri 12167 on kusettaja, tänään on 27 vuotias, viime viikolla oli 58 vuotias, sitä ennen oli 64 vuotias, näitä kusettajia siellä riittää.
Oletko yllättynyt?
joo. Olkaa miehet rehellisiä niissä iskuri ja muidenkin deittisivustojen ilmoituksissa. Valitettavasti jostain syystä vain käy aina niin, että tulee huomanneeksi saman tyypin esiintymässä milloin missäkin erilaisessa esittelyssä. Yhdessä voi olla etsimässä salaseuraa parsiuhteellisena, yhdessä leskenä ja yhdessä sinkkuna ja milloin mitenkin (sellainen luo mieleen epävarmuuden tunteen miestä kohtaan ja mieluummin jättää väliin, koska täytyy miettiä turvallisuusnäkökohtiakin naisena). Lopulta kaikki venkoilu ja valehteleminen johtaa siihen, että tarjonta vähenee ja naiset kaikkoaa käyttämään muita keinoja. Jos nainen etsii seksiseuraa, niin enemmän hän varmaankin antaa arvoa miehen sosiaalisille taiodille ,kuin sille, että onko housuissa 15 vai 17 senttiseksi kasvava muna. Tai onko tlillä rahaa sata euroa tai sata tuhatta. kun sitte on rehellisesti liikkeellä, niin siitä voi paljon helpommin edetä ja paljon nopeammin. Me naiset huomaamme aika helposti valehtelut.
Mulla toimi hämmentävän hyvin. Tosin olen nainen.
40255 on yhdessä ilmoituksessa 54v Helsinki ja toisessa on 60v Espoo, kusettaja siis.
Hei. Olen 64-v bi-mies Turusta. Miten teihin saisi yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen 64-v bi-mies Turusta. Miten teihin saisi yhteyden?
Mene asemalle keskiyöllä odottamaan.
laittakaa top 3 missä ei tarvii rahaa eikä yhteystietoja!!!
Vierailija kirjoitti:
laittakaa top 3 missä ei tarvii rahaa eikä yhteystietoja!!!
Mikä luuseri.
Kesä ja kärpäset, otan boonuksen, kannattaa ohittaa, samaa maksullista roskaa taas eri nimellä.
Iskuri, joku mies hakee miestä, välillä on 53v joka kaipaa piiskaa, sitten 52v joka hakee imettäjää ja sitten on parin päivän kuluttua 54v. Samalla ilmoittajalla kymmeniä ilmoituksia ja ilmoitellut monta vuotta, edelleen saman ikäinen, toki ei tiedä edes itse omaa ikäänsä. Näitä kusettajia on iskuri täynnä.
Iskurissa on samat ilmoittajat kuukaudesta toiseen, kusettajia, maksullisia, en käytä enää koskaan, en suosittele, ei hyvä, ei jatkoon.
Iskurissa ei ole kun samat homppelit ja maksulliset luuserit, ei kannata tuhlata aikaa edes ilmoitusten selaamiseen nykyisin, paska mikä paska.
Sekopäitä täynnä on mongoa, auroora ynnä muuta transpaskaa, yhtään täysjärkistä sieltä ei löydy.
19685 on joku sekopää, eihän siellä muita ole.
Työhaastattelu on sama maksullinen epätoivoinen, näitä iskurissa on, ei mitään aitoa todellista.
Iskuri on aivan surkea nykyisin, sallii lääkkeiden myynnin ilmoituksissa ja kaikkea kaupallista potaskaa, en suosittele.