Orgasmi
En ole ikinä saanut mieheni kanssa orgasmia ja hän ei sitä tiedä.häpeän itse asiaa joten olen esittänyt saavani muutaman kerran.kysyttäessä sanonut että olen saanut.asia vain on alkanut vaivaamaan miksi en saa.haluaisin enemmän yritää panostaa niihin asioihin joista minäkin nautin mutta mutta....mitenkäs asian esitän kertomatta etten ole aijemmin saanut ja nyt haluan tehdä "töitä" saadakseni.
Kommentit (26)
Aina, aina, aina kannattaa puhua seksiasioista. Fantasioista, haluista, mistä vaan. Kerro koko totuus ja sillä eteenpäin. Itse olen kerran törmännyt naiseen (oltiin noi 25v), joka ei saanut vaikka yritin. Kolmen kerran jälkeen kysyin ja sai lopulta sanottua että nolottaa. Ratkaisu oli muutama lasi viiniä, keskustelua seksistä ja haluista, lämmittelin pitkään ja kun oli selvästi kuuumana nuolin hänelle orkun. Sehän tuli ikään kuin väkisin, valitus ja kiemurtelu oli tosi kovaa, kuten se loppukin. Tästä eteenpäin kyllä sai joka kerta ja monella eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Aina, aina, aina kannattaa puhua seksiasioista. Fantasioista, haluista, mistä vaan. Kerro koko totuus ja sillä eteenpäin. Itse olen kerran törmännyt naiseen (oltiin noi 25v), joka ei saanut vaikka yritin. Kolmen kerran jälkeen kysyin ja sai lopulta sanottua että nolottaa. Ratkaisu oli muutama lasi viiniä, keskustelua seksistä ja haluista, lämmittelin pitkään ja kun oli selvästi kuuumana nuolin hänelle orkun. Sehän tuli ikään kuin väkisin, valitus ja kiemurtelu oli tosi kovaa, kuten se loppukin. Tästä eteenpäin kyllä sai joka kerta ja monella eri tavalla.
Tuo lämmittely+viini on yhtä vaikeaa ja vaarallista kuin pärekaton kulottaminen (ref. Kummeli). Lämmittely ja juttelu on hyvä, mutta se lipsahtaa kovin helposti painostamisen puolelle. Muutama lasi viiniä auttaa oikeaan mielentilaan ja rentouteen pääsemiseen, mutta vaikeuttaa kyllä orkun saamista
Itsellä alkoholi vie kaikki halut.eli ei sitä kiitos.Tuntuu että sen saaminen kasvaa päässä jo itsellä vuorta suuremmaksi ongelmaksi.jos menisin totuuden kertomaan voin vain kuvitella minkä ongelman se tekisi meille molemmille kun toisesta tuntuisi että pakko saada toi akka laukeamaan ja itse miettisi että nyt se tietää ja pakko saada...
T:ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä alkoholi vie kaikki halut.eli ei sitä kiitos.Tuntuu että sen saaminen kasvaa päässä jo itsellä vuorta suuremmaksi ongelmaksi.jos menisin totuuden kertomaan voin vain kuvitella minkä ongelman se tekisi meille molemmille kun toisesta tuntuisi että pakko saada toi akka laukeamaan ja itse miettisi että nyt se tietää ja pakko saada...
Toki tällaisia poikkeuksiakin on. Baarissa kun kattelee miehiä niin kyllä tuntuu panettavan. Samaa voi sanoa naisistakin, koska kyllä ne siellä ovat kuumempia kuin töissään. Se, että on pakko ratkaista ongelma tuollaisella tavalla on varmasti parempi ja helpompi kuin kärsiä orgasmittomasta elämästä. Kuten tuossakin se kynnys ylittyy kerralla ja sitten kaikki on helpompaa.
-ap
Kyllä se vain tarvii saada sanottua. Saatko yksin? Jos, niin tiedät, mikä toimii. Sanoit itsekin haluavasi enemmän niitä asioita, mistä nautit. No et tule saamaan niitä, jos mies luulee, että tämä, mitä nyt teette, toimii sinulle.
En muuten tajua, miksi naiset eivät kehtaa ottaa omaa nautintoaan. Kuvitelkaa jos mies joutuisi joka kerta harrastamaan seksiä saamatta! Ei taitaisi yksikään mies suostua.
Seksi on sinänsäkin mahtavan hyvää, mutta kyllä mulla ainakin jää tyydyttämätön, levoton olo jos en saa.
Ja ihan sama millä keinolla saat, kunhan saat! Kieli, kädet, lelu, oma käsi.
Uskon että miehesi nauttii kun sinä aidosti nautit. N50+
Itsellä ainakin kaatui siihen etten kehdannut alkaa sanomaan kokoajan että tee näin tai tee niin....ja jotenkin ajan kanssa (8v) kaikki on pikkuhiljaa kääntynyt siihen että mies saa ja se riittää.itseppä olen tilanteeni luonut ja nyt täytyy yrittää siitä ulos.mies ei ole kovin hyvä puhumaan joten ehkä yritän vain hienosti kertoa että olen kuullut jutuista mitkä tuntuu hyvältä ja haluaisin kokeilla.kiitos mahtavista vastauksista.ja tuohon yläpuolella olevaan juttuun...todellakin tuntuu kurjalta kun toinen onnellisena alkaa nukkumaan ja itseä vain panettaa kokoajan vaikka kuinka olisi juuri jyystetty.
Tuo on hyvä idea, että olet kuullut uusista jutuista, joita haluat kokeilla
Ehkä on helpompi pyytää miestä tulevaisuudessa tekemään sinusta hyvältä tuntuvia juttuja, kun ette jo ole sängyssä? Et ohjailisikaan tilanteessa, että koske tähän, tee noin, vaan kertoisit neutraalissa tilanteessa, että tykkään (tai luulen, että tykkäisin) muuten tosi paljon kun teet niin ja niin?
Voin kuvitella, että itse tulisin äkkiä vihaiseksi ja jopa katkeraksi jos toinen saisi joka kerta, minä en koskaan. Ei tee parisuhteelle hyvää.
Kuvittelisin, että normaali mies on onnellinen kun saa naisensa nauttimaan. Olisi hänellekin hieno kokemus.
Itse olen heti kertonut, että olen "vaikea", hidas enkä saa yhdynnästä. Sillain toinen ei luule tekevänsä jotain huonosti tai väärin, kun en heti saa.
Minulle miehen laukeaminen on upea, kiihottava ja tyydyttävä hetki, samoin hänelle, kun minä saan, oli se sitten millä tahansa saatu orgasmi.
Tässä on vielä se ilo niin sinun kuin minunkin tilanteessani, että saadaan yhdessä miehen kanssa opetella ja tutkia uusia tapoja, joilla laukeaisin. Ja hauskaa on harjoitellessa.
N50+
Minäkin saan orgasmin ainoastaan kun mies runkkaa kädellä minua
Kiitos vastauksista.katsotaan mitä saan tai en saa kun kokeillaan.
No, olen ehkä väärä vastaamaan. Koska, saan aina.,kunhan on 5 min kovaa tarjolla. En tarvitse edes esileikkiä. Vaikka toki nautin siitä.
Tarvitsen vain kovaa munaa. Ja tulen heti. Miehen kova penis tuntuu vain jumalattoman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
No, olen ehkä väärä vastaamaan. Koska, saan aina.,kunhan on 5 min kovaa tarjolla. En tarvitse edes esileikkiä. Vaikka toki nautin siitä.
Tarvitsen vain kovaa munaa. Ja tulen heti. Miehen kova penis tuntuu vain jumalattoman hyvältä.
Olet väärä vastaamaan ja todernnäköisesti vieläpä mies.
Olisi kiva, jos tuommoiseen vaikeaan ja arkaluontoiseenkin aloitukseen tulisi asiallisia vastauksia.
Sinun ei todellakaan ollut. Olet vastenmielinen, kun haluat haavoittaa ap:tä. Sehän viestisi yksinomainen tarkoitus on.
Jokohan otit ap puheeksi asian.
Ajattelin, että ei sinun aivan välttämättä tarvitse sanoa, ettet ole koskaan saanut miehesi kanssa orgasmia. Tieto voi nimittäin olla aika pommi miehelle vuosien jälkeen. Hän voi aiheestakin loukkaantua, kokea että olet valehdellut ja voi jopa ottaa reilusti miehisyyteen. Räikeä moka on toki sinun, mutta miehelläkin on tunteet.
Vaihtoehto on sanoa esim. että olen huomannut, että mun on jotenkin vaikea saada orgasmia nykyään. Että et tiedä mistä se johtuu ja että miehestä ei ainakaan ja tarviit tähän asiaan apua. Helpostikin mies voi innostua kokeilemaan asioita sun kanssa kun noin esität.
Tuo vapauttaa myös sut siihen, että voit olla oma itsesi jatkossa, mutta et pilaa miehen luottamusta sinuun seksiasioissa. Harjoittele edelleen seksistä puhumista avoimesti ja että esim. näytät miten itse masturboit. Kokeilkaa kiirehtimättä kiihotella toisianne.
On hyvin mahdollista, että et saa miehen kanssa orgasmia koska et pysty olemaan täysin vapautunut. Olet siis itse muurannut itsesi nyt vähän seinään - et voi olla vapautunut kun et voi kertoa että tää ei toimi mutta tämä ehkä toimisi tai en tiiä mutta kokeillaan. Myös miehesi saattaa kokea seksinne vähän tylsänä ja mekaanisena samasta syystä ja pieni piristys voisi olla paikallaan hänellekin, kannattaa ainakin kokeilla!
Rehellisesti sanottuna hienoa sinulle joka saat noin helpolla.kannattaa nauttia kun siihen on mahdollisuus.
Ja ei,en ole vielä ottanut asiaa puheeksi..en tod halua mieheni miehisyyttä loukata koska on hyvä mies ja itse tiedän ettei syy ole hänessä vaan itsessä.tuo kommentti että en vain osaa rentoutua on varmaankin täysin totta.ja liikaa mietin mieheni miellyttämistä.ajattelin tässä viikonlopun keräillä rohkeutta ehdotella uusia juttuja kun mies ei ole saatavilla.
Monille naisille saaminen ei ole niin helppoa. Valtaosalle miehistä on. Ei ole ollenkaan suhteetonta pyytää enemmän sellaista, mitä itse tarvii saadakseen. Miehet monesti ei joudu pyytämään, kun saavat kumminkin. Itse vielä toteat, että mietit liikaa miehesi miellyttämistä. Välillä sinun tarvitsee keskittyä ihan itseesi ja omaan nautintoosi.
Vaikea ajatus, ettet saisi sitten jakaa miehesi kanssa iloasi ensimmäisestä orgasmista hänen kanssaan, mutta ihan mikä teillä toimii.
Moni mies tykkää katsoa, kun nainen tyydyttää itseään. Samalla toivottavasti hoksaa, mikä on sinulle se juttu, mitä tarvit.
Keräähän nyt rohkeus ja ota puheeksi, että haluaisit kokeilla uusia asioista sängyssä. Voitaisko esimerkiksi x, y, ja z? Tykkäisit kovasti? Sitten voisit kysyä, onko miehellä jotain, mitä erityisesti haluaisi tai haluaisi uutena kokeilla. Näin te molemmat saisitte kaikkea uutta. Aika harva mies ei ilahtuisi, jos vaimo haluaisi kokeilla uusia juttuja seksissä.
Hei..ett ole mikään akka..
Olet upee nainen ja pyydät erilailla miestäsi kiihottamaan sinua..
Ilmeisesti saat orkun soolo seksissä kumminkin..
Pussailkaa ..hyväilkää pidempään ja pyydä sormettaan sua..sanot hälle ett haluaisit kokea sellaisen..ett se vie sut sormin perille..ja otat vaikka miehen sormista kiinni..ohjaat oikeisiin kohtiin..ja kerrot äänelläsi..kun tuntuu hyvälle...kyll se mies oppii tajuamaan mikä tuntuu missäkin vaiheessa parhaalle,.keinutat lanteita mukana...tai suuseksii...kerrot äänelläsi..mikä on sitä ihanimman tuntuista ja otat vaikka miehen päästä kiinni ja ohjailet...tai vaihdatte niin ett mies alla ja olet kontillaan miehen naamalla ja itse ohjaat silloin mihin kieli milloinkin osuu...
Ei kuin nautinnollisia hetkiä
M 50,,
Tosi hyvä kun mietit asiaa ja päätit että jotenkin alat asiaa esille nostamaan.
Kirjoitit aiemmin, että ajauduit tilanteeseen koska et kehdannut olla jatkuvasti neuvomassa. Ymmärrän täysin. On aina parempi, jos asetelma on neuvomisen sijaan kyselevä, molemmilla.
Jos toisen pitää olla oma-aloitteisesti aina neuvomassa ja ”opettamassa” ja kumppani ei sano oikein juuta eikä jaata. ei seksistä puhuminen ole enää kummastakaan kivaa.
Me kysytään edelleen toisiltamme mistä toinen tykkää, mistä erityisesti nautti ja kiinnitetään huomiota jos joku toimi oikein hyvin. Jutellaan että haluaisitko sä kokeilla sitä, tykkäisitkö ja useinkin sanotaan että tuostahan sä tykkäsit tosi paljon, eikö? Eli seksistä puhuminen on toisesta kiinnostunutta ja kuuntelevaa. Sillon on molempien on kiva ja helppo puhua.
Molemmat meillä voivat myös sanoa ihan rennosti et joo tuon kivaa, mut mä en voi laueta tuossa. Mä tiedän siis justiin missä asennossa miehen erektio meinaa laskea tai missä asennossa ei lasti lennä, tai mitä mies esileikkiin haluaa ja mistä meinaa laueta ”käsiin”, samoin mies kaiken tuon minusta.
Toki me pyydetäänkin asioita toisiltamme ihan suoraan ennen seksiä ja sen aikanakin - mutta se on helppoa vain, jos parilla on IHAN avoimet seksipuhevälit. Minun mies saattaa esim. kysyä otatko tänään suihin, että tehny sitä sulta mieli ihan hirveästi koko päivän, ja minä saatan toiste kysyä voisko hän tehdä mulle illalla vibraorkun kun semmonen laukeaminen haluttais.
Jos mietit teitä, voisko olla että teillä on molemmilla seksistä puhumisessa harjoiteltavaa? Ehkä sun mieskään ei osaa puhua seksistä ihan suoraan.
Osaatteko hassutella ja puhua ihania seksistä, kuunnella ja kysellä?
Voi myös olla, että miehesi ei koskaan ala puhumaan seksistä avoimesti, eikä tule osoittamaan nykyistä enempää kiinnostusta sun nautintoa kohtaan. Jos käy niin, asia pitääkin miettiä sitten ihan uusiksi.
Olen tuo aiempi kommentoija joka puhui itsesi muuraamisesta seinään :)
Kiitos hyvästä ajatusten antamisesta seinälle muuraaja. 😊ei meillä kyllä noin ihanaa ja avointa suhdetta puhumisen suhteen ole..mies on enemmän tyyppiä "näytän teoilla enkä puheilla"tykkään susta..itse olen huono sanomaan mitä.itse haluan vaan tyydyn kunnes kattila keittää yli ja sanon rumasti sitä tarkoittamatta.nyt oli ihanaa kun mies tuli kotiin ja aloitettiin yhdessä parin päivän erossa olon jälkeen peuhata.kerroin että haluaisin kokeilla sellaista juttua x koska saataisi tuntua hyvältä.. sain kokea tätä ihanuutta noin 30sek. Sitten mies sanoi että pakko päästä sisään kun on niin kaivannut ja panettaa ja siinä sitten taas mentiin vakiolla...mies sai ja nukkuu nyt onnellisena ja itsellä aika turha olo...ehkä sitä ei pitäisi odottaa liikoja.näinkin on ihan hyvä.
Ei. Ei ole ihan hyvä, jos sinä et saa. Otapa puheeksi ja jatkakaa harjoituksia.
Hei nyt nainen suuta auki siellä kotona ja kiireesti.
Mieshän on nyt siinä luulossa, että seksielämä on sinun mielestä ookoo. Teet sekä itsellesi ja miehellesi hirveän karhunpalveluksen.
Jatkossa tulee nimittäin käymään 100% varmasti niin, että seksi lakkaa kiinnostamasta sua. Sitten kun et enää kiihotu ja lopulta haluja ei herätä enää mikään koska seksi ei anna sulle oikein mitään, kieltäydyt yhä useammin seksisltä, sitten mies syyttää sua pihtaamisesta ja soppa on valmis. Voi tulla pettämistä ja jopa katkera ero. Ja minä en edes liioittele yhtään.
Eivät miehet ole pumpulista. Kyllä heille voi puhua ihan ystävällisesti ja suoraan. Mieskin uskaltaa sanoa sulle, että nyt sitä pimppiä tänne, en voi odottaa hetkeäkään. Ihan yhtälailla sinä voit sanoa, mitä itse haluat.
Sinun PITÄÄ sanoa, koska se on ainoa keino.
Oikein hyvä alku, että ehdotit uutta viime seksikerralla. Jatka samaan malliin. Ota asia uudelleen puheeksi nyt ja jo ennen seksiä.
Jos miehesi ei toistuvista pyynnöistäsi huolimatta tee mitä ehdotat (parempaa, pidempää esileikkiä esimerkiksi) ja ole kiinnostunut, sun intohimo sammuu häntä kohtaan muutaman vuoden sisällä joka tapauksessa. Se on orastamassa jo nyt kun tänne kirjoitit. Mutta kun olet yrittänyt itse kaikkesi, silloin ainakin tiedät, että seksielämän sujumattomuus ei johdu sinusta.
Sano nyt ainakin jatkossa rehellisesti, ettet saanut. Jos mies aidosti välittää sinusta, luulisi hänenkin olevan kiinnostunut muuttamaan toimintatapoja, kun saa tietää, ettei entinen toimi.