Naiset, miten ilmaisette kiinnostuksenne?
Kaikilla on varmaan se oma tyylinsä näyttää miehelle se kiinnostuksensa, mutta itse olen sen verran typerä etten tajua jos nainen ei sano suoraan, että on kiinnostunut. Kertoisitteko hömelölle ap:lle esimerkkejä käytöksestänne kun olette ihastuneita/kiinnostuneita? Saisin edes jotain vertailupohjaa sitä hetkeä varten kun/jos joku nainen joskus jopa olisikin kiinnostunut minusta. Kiitos :)
Ymmärrän toki sen, että ne merkit eivät sitten ole 100% varmoja kaikilla naisilla. Että älkää huoliko, en tule pyytämään teitä ulos jos vilkaisette minua kohti ja samalla satutte hymyilemään.
Kommentit (49)
Riippuu paljon myös siitä mitä tuo mies tekee. Yleensä jätän hänelle metsästyksen eli kyllä sinun kannattaa pyytää nainen ulos.
Jos mies on kiinnostava niin vaihdetaan katseita. Tosin todella kiinnostava tapaus saattaa tehdä ujoksi ja välttelen katseita.
Teen jutunjuurta, ehkä niin paljon että jutut on huonoja. Yli-innokkuus saattaa paistaa läpi kun on toivonut näkemistä. Kamalinta on tuo että silloin tuntuu että mies näkee lävitseni kaikki tunteet ja nolostun.
Kannattaa heittäytyä mukaan soppaan jos tykkäät jonkun seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Laitan hiukset nätisti, kauniit korvakorut korvaan, meikkaan ja laitan tissit esille. Hakeudun miehen lähelle ja yritän päästä kosketuskontaktiin miehen kanssa. :)
Yritän sitten päästä intohimoisesti suutelemaan miestä ja hinkkaan itseäni miestä vasten, että miehelle ei jää mitään epäselväksi. :)
No nyt kuulostaa jo siltä, että jopa minä saattaisin alkaa epäilemään, että olet kiinnostunut jos noin käyttäytyisit minua kohtaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljon myös siitä mitä tuo mies tekee. Yleensä jätän hänelle metsästyksen eli kyllä sinun kannattaa pyytää nainen ulos.
Jos mies on kiinnostava niin vaihdetaan katseita. Tosin todella kiinnostava tapaus saattaa tehdä ujoksi ja välttelen katseita.
Teen jutunjuurta, ehkä niin paljon että jutut on huonoja. Yli-innokkuus saattaa paistaa läpi kun on toivonut näkemistä. Kamalinta on tuo että silloin tuntuu että mies näkee lävitseni kaikki tunteet ja nolostun.
Kannattaa heittäytyä mukaan soppaan jos tykkäät jonkun seurasta.
Eipä tuota oikein viitsi aloitteita tehdä kun ei osaa lukea naisia lainkaan. Nolaa vaan itsensä ja saattaa naisenkin epämiellyttävään tilanteeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta olen monta kertaa kuullut että ne merkit ovat juurikin niin epäselviä kuin joku hymyily ja katsekontakti :/
Tämän perusteella minua on lähestytty tänä vuonna kymmeniä kertoja en ole vain tajunnut sitä. Osa naisista on myös jäänyt norkoilemaan lähistölle. Ihmetyttää miksi ei voida verbaalisesti ilmaista kiinnostusta, mutta sitten humalassa ollaan valmiita hyppäämään suoraan parrun päälle?
Ei ole mitään logiikkaa näissä naisten touhuissa.
Niinhän se on. Loogisen epäloogista. Jotenkin aika ihanaa ja välillä kamalaa.
Sitten kun se alkaa natsata, niin on kivaa.
Että kokeilemaan vaan...
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyllä pointtia👍
Kiva keskustelun aloitus, tää on yhtä pihalla kuin muutkin kanssaveljeni teistä naisista😆
Vai että hopeaketut on empaattisia? V-tun pelle...
Vierailija kirjoitti:
Välillä flirttailen kömplön läpinäkyvästi, välillä olen täysin jäässä. Möläyttelen typeriä juttuja, änkytän ja puhun mitä sattuu. Ja punastelen paljon. Suurimmaksi osaksi kiinnostukseni osoittaminen on melko tahatonta.
Ihana ❤️
Juoksen karkuun, puhun tyhmiä, punastelen, kohellan ja sekoilen ihan huolella. Jos joudun pakosta samaan seurueeseen, ignoraan ihastuksen täysin, eli suljen läsnäolon kokonaan tietoisuudestani ja vaikutan ylimieliseltä. Ja sitten, jos joudun katsomaan, jään tyhmänä silmiin kiinni tuijottamaan.
Ei varmaan tarvi kertoa, ettei mun ihastukset ikinä etene edes kunnolliselle keskusteluasteelle? Ja ihan aikuinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Laitan hiukset nätisti, kauniit korvakorut korvaan, meikkaan ja laitan tissit esille. Hakeudun miehen lähelle ja yritän päästä kosketuskontaktiin miehen kanssa. :)
Yritän sitten päästä intohimoisesti suutelemaan miestä ja hinkkaan itseäni miestä vasten, että miehelle ei jää mitään epäselväksi. :)
Ai se olit sä kassajonossa!!
Kysyn mieheltä autoa osoittaen "Onko tuo Ferrari sinun?"
En osaa ilmaista sitä. Olen ihan toope näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Juoksen karkuun, puhun tyhmiä, punastelen, kohellan ja sekoilen ihan huolella. Jos joudun pakosta samaan seurueeseen, ignoraan ihastuksen täysin, eli suljen läsnäolon kokonaan tietoisuudestani ja vaikutan ylimieliseltä. Ja sitten, jos joudun katsomaan, jään tyhmänä silmiin kiinni tuijottamaan.
Ei varmaan tarvi kertoa, ettei mun ihastukset ikinä etene edes kunnolliselle keskusteluasteelle? Ja ihan aikuinen olen.
Ha ha mulla on tää sama 😂😂 ja oon 44 v 😂
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva keskustelun aloitus, tää on yhtä pihalla kuin muutkin kanssaveljeni teistä naisista😆
Töissä ”satun” hakemaan kahvia aina samaan aikaan, samalla tehden tikusta asiaa jutella. Katson silmiin ja hymyilen.
Annan kehonkielellä ymmärtää että olen kiinnostunut: keskustellessa nojaan hieman eteenpäin jne.
Ja olen sinkku edelleen.
Mielestäni on tökeröä kysyä suoraan oletko varattu.
Ja en käy juurikaan baareissa metsästämässä, vaan sinne mennään kavereiden kanssa pitämään hauskaa. En usko baarisuhteisiin, siellä en harrasta silmäpeliä.
Eli teen kai kaiken väärin.
-N43
En pese alapäätäni päiviin, makaan tuulettimen edessä jalat haaralla ja annan tuulettua.
Vierailija kirjoitti:
En pese alapäätäni päiviin, makaan tuulettimen edessä jalat haaralla ja annan tuulettua.
Kai se tuuletin jonain päivänä tajuaa vinkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan jutella, enkä vaikuta sille, että mulla on jo mies ja en sille, että tää ei ole tärkeää enkä sille, että tämä on vastenmielistä, velvollisuus tai pelkkää ajantappamista. Vaikutan sille, että haluan juttelun jatkuvan ja sille, että voisin tutustua paremmin. En halua tutustua miehiin, jos etsin ystäviä, mielestäni mies voi olla ystävä vain kumppanina.
Minä taas etsin ystäviäkin ensisijaisesti miehistä. En tajua miksei mies voisi olla ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että hopeaketut on empaattisia? V-tun pelle...
Ai? Jos ottaa huomioon säikeen otsikon niin ilmeisesti kommenttisi on esimerkki siitä miten sinä osoitat kiinnostuksesi. Kivan suoraviivainen tyyli sulla, myöskin on tulkittavissa tunteen paloa, hienoja piirteitä, joskin ei tää Hopeakettu nyt kyllä oikein syty sulle mut keep going sister, Kyllä tuo tyyli vielä johonkin muuhun puree kunhan vaan jaksat yrittää :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Välillä flirttailen kömplön läpinäkyvästi, välillä olen täysin jäässä. Möläyttelen typeriä juttuja, änkytän ja puhun mitä sattuu. Ja punastelen paljon. Suurimmaksi osaksi kiinnostukseni osoittaminen on melko tahatonta.
Millaista on tämä kuvailemasi kömpelö flirttailu? Onko mahdollista saada jotain esimerkin tynkää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juokset karkuun?
Itse haluaisin pystyä sulkemaan sen ihastuksen pois, mutta jostain syystä alan kuitenkin aina naurattamaan sitä ihastustani. Tai ainakin yritän... En tahtoisi, mutta joku naistennauratusmoodi menee automaattisesti ja ihan huomaamatta päälle.
Ap
Itse käytin (sinkkuaikoinani) katsekontaktia määrittelemään miehen kiinnostuksen.
Eli katsoo miestä, mutta kun tämä katsoo takaisin, kääntää katseen pois silleen muka ujo hymy kasvoilla, vain katsoakseen hetken päästä uudelleen. Jos mies katsoo yhäkin takaisin hymyillen, on sekin kiinnostunut. Ja sitten voikin jo mennä juttusille ja sanoa että moi, ajattelin tulla juttelemaan kun olet kiinnostavan oloinen tyyppi.
This is not rocket science, people.