Minulla on Elisa Saunalahti Huoleton 4G, tullut laskua 16,83€ että olisin muka puhunut palvelunumeroon (numerotiedustelu)
Olisin muka puhunut 1,5 tuntia numeropalveluun vaikka en ole soittanut kuin taksin jossa kesti ehkä minuutti. Mihin ottaa yhteyttä?
Kommentit (9)
No oisko vaikka se elisan asiakaspalvelu jotain.
No, noi palvelunumerot on kalliita. Kalliimpia kuin normipuhelut. Ihan hyvin toi summa tulee 1,5 min. puhelusta. Taksin soittaminen on kallista lystiä.
Asiakaspalveluun ja jos ei auta, kuluttajasuojeluun. Itsellä oli kerran DNA:n kanssa sellainen juttu, että väittivät minun soittaneen ulkomailta, vaikka olin varma, etten soittanut vaan ystäväni yritti soittaa minulle siellä ollessani. Kuitenkaan en vastannut puheluun. Väittivät, ettei muka voi näyttää virheellisesti heidän tietonsa. Ja minäkin selvästi näin puhelutiedoistani, etten ollut soittanut yhtään kenellekään ulkomailta. Tein reklamaation ja lopulta taipuivat hyvittämään minulle summan, koska ei niin isosta rahasta kyse. Törkeää tuollainen, vaihdoin heti operaattoria.
Elisan aspa on maksullinen. Oisko se?
Eikö erittelyssä lue, mihin palvelunumeroon? Mulla ainakin lukee.
Halpa numeropalvelu jos on 1,5 TUNNIN puhelusta veloitettu tuon verran. Yleensä tuon verran veloittavat muutaman minuutin puhelusta.
Ei tainnutkaan olla ihan Huoleton liittymä.
Lapsi soitellut johonkin? Itse soittanut takseja kännissä. Aina näitä änkyröitä löytyy, että enhän minä.
Poliisiin