Naiset, miten ilmaisette kiinnostuksenne?
Kaikilla on varmaan se oma tyylinsä näyttää miehelle se kiinnostuksensa, mutta itse olen sen verran typerä etten tajua jos nainen ei sano suoraan, että on kiinnostunut. Kertoisitteko hömelölle ap:lle esimerkkejä käytöksestänne kun olette ihastuneita/kiinnostuneita? Saisin edes jotain vertailupohjaa sitä hetkeä varten kun/jos joku nainen joskus jopa olisikin kiinnostunut minusta. Kiitos :)
Ymmärrän toki sen, että ne merkit eivät sitten ole 100% varmoja kaikilla naisilla. Että älkää huoliko, en tule pyytämään teitä ulos jos vilkaisette minua kohti ja samalla satutte hymyilemään.
Kommentit (49)
Yksi esimerkki, nainen
- punastuu kun katseet osuu kohdakkain
- jää katseeseen kiinni
- haluaa pitkittää kahdenkeskistä aikaa keksimällä ihan jotain typerää
- on huomaavainen pienissä asioissa "kiva että muistutit asiasta x"
- flirttailee pienillä eleillä ja kohteliaisuuksilla "oi te miehet..."
- alkaa kertoilla kokonaisiakin kohteliaisuuksia "tänään sulla on tosi kiva paita!"
- pyytää apua asiaan jonka jokainen ymmärtää että osaisi itsekin
- haluaa lähteä lounaalle mukaan
- alkaa kertoa kurjasta miessuhteestaan (entisestä tai nykyisen ongelmista) (tämä vasta kun on jatkunut pitkään tuota katselua ja punastelua)
- pukeutuu huolitellummin kuin aiemmin
- alkaa vähän itkeskellä kahden kesken ollessa ja hakea lohtua (tämä kun tuijottelua on ollut pitkään, hakee sillä halausta)
Sitten mies onkin ymmällään kun seuraavalla viikolla nainen pyrkii suutelemaan intohimoisesti. Nainenhan on jo jättänyt näitä merkkejään ja merkannut reviiriäänkin pienillä kosketuksilla!
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Itse käytin (sinkkuaikoinani) katsekontaktia määrittelemään miehen kiinnostuksen.
Eli katsoo miestä, mutta kun tämä katsoo takaisin, kääntää katseen pois silleen muka ujo hymy kasvoilla, vain katsoakseen hetken päästä uudelleen. Jos mies katsoo yhäkin takaisin hymyillen, on sekin kiinnostunut. Ja sitten voikin jo mennä juttusille ja sanoa että moi, ajattelin tulla juttelemaan kun olet kiinnostavan oloinen tyyppi.
This is not rocket science, people.
On se melkoista rakettitiedettä. Itselleni on useinkin käynyt niin, että olen erään ihmisen yllättänyt katselemasta minua, mutta hän kääntää aina katseen pois kun katson takaisin. Samaa on jatkunut jo melko pitkään. Hän ei juurikaan puhu minulle mitään, ja on muutenkin jotenkin vaikean oloinen. Olenkin pohtinut pääni kipeäksi, että mikä on homman nimi.
Ap
No se on jäänyt jumittamaan tuohon ensiksi kuvailemaani vaiheeseen, on luultavasti ujo eikä uskalla tehdä aloitetta. Reippaasti juttusille vaan! (Ellei sulla ole siis tyyliin kolmas silmä tai munan kokoinen syntymämerkki kasvoissa, noi on semmosia juttuja että niitä jää tuijottamaan vaikka ei saisi :D)
Ja jos siis olette jo jutelleet niin se on vaan ujo.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytin (sinkkuaikoinani) katsekontaktia määrittelemään miehen kiinnostuksen.
Eli katsoo miestä, mutta kun tämä katsoo takaisin, kääntää katseen pois silleen muka ujo hymy kasvoilla, vain katsoakseen hetken päästä uudelleen. Jos mies katsoo yhäkin takaisin hymyillen, on sekin kiinnostunut. Ja sitten voikin jo mennä juttusille ja sanoa että moi, ajattelin tulla juttelemaan kun olet kiinnostavan oloinen tyyppi.
This is not rocket science, people.
On se melkoista rakettitiedettä. Itselleni on useinkin käynyt niin, että olen erään ihmisen yllättänyt katselemasta minua, mutta hän kääntää aina katseen pois kun katson takaisin. Samaa on jatkunut jo melko pitkään. Hän ei juurikaan puhu minulle mitään, ja on muutenkin jotenkin vaikean oloinen. Olenkin pohtinut pääni kipeäksi, että mikä on homman nimi.
Ap
No se on jäänyt jumittamaan tuohon ensiksi kuvailemaani vaiheeseen, on luultavasti ujo eikä uskalla tehdä aloitetta. Reippaasti juttusille vaan! (Ellei sulla ole siis tyyliin kolmas silmä tai munan kokoinen syntymämerkki kasvoissa, noi on semmosia juttuja että niitä jää tuijottamaan vaikka ei saisi :D)
Ja jos siis olette jo jutelleet niin se on vaan ujo.
No ei ole ainakaan mitään ihan hirveän ison munan kokoista syntymämerkkiä kasvoissa. En tosin voi itseäni mitenkään komeaksikaan sanoa.
Ollaan juteltu joo, ja kyllä hän silloin puhuu ja vaikuttaa suht normaalilta, mutta itse hän ei kyllä tule juttelemaan mistään. Vaikuttaa lähelläni jotenkin "ahdistuneelta".
Ap
Huomaan, jos mies katselee minua kiinnostuneena. Jotenkin vain tunnistan sen.
Jos olen itse kiinnostunut, menen siihen mukaan: katson takaisin, hymyilen, juttelen, katson vähän liian pitkään.
Oletus on että mies siitä sitten nämä kerrassaan selkeät merkit saatuaan vie tilannetta eteenpäin tavalla tai toisella.
1. Punastelemalla.
2. Kiinnittämällä huomiota habitukseeni: vaatekaapin imartelevimmat asut pääsevät ulkoilemaan ahkerasti "mukavien" vaatteiden sijaan tilanteisiin, joissa kohtaamismahdollisuus, samoin lempituoksuni ja ne kaulakorut, jotka vetävät huomiota solisluun seudulle, koska olen lukenut, että tämä on se juju.
3. Useamman ihmisen joukossa mies johon olen ihastunut on ainoa jota en katso, koska katso kohta 1.
4. Teen tikusta asiaa ja pyydän mieheltä apua johonkin naurettavaan "ongelmaan," vaikka pystyisin sen itsekin hoitamaan, koska olen myös lukenut, että tämä on se juju.
5. Haen kosketusta, esim. kättelyä tai "vahinkoa" kun ojennan miehelle vaikkapa vasaraa ja tunnustelen reaktiota.
6. Jos kohta 4 ja 5 toimivat, mies esittelee uros-taitojaan selvästi yrittäen tehdä vaikutuksen ja hakee vastavuoroisesti kosketuksiin, teen aloitteen jatkosta.
Yle Areenassa Kun kemiat kohtaa mukaan: hymyillään , haetaan katsekontaktia, käännetään rintamasuunta kohteeseen päin, keskusteltaessa matkitaan toisen eleitä ja nojaudutaan lähemmäksi.
Alan kuittailla äijälle ja tietysti se kuittailee takaisin, se hienovarainen vttuiluhan mut siitä sai alunperin kiinnostumaankin. Välillä saatan myös kysyä häneen liittyvistä asioista jotka olen painanut mieleeni.
Itse olen niin typerä, että katselen miestä tavallista pidempään silmiin ja varmasti hymyilen koko ajan kun jutellaan. Tästähän mies ei tietenkään voi käsittää sitä, että syön häntä samalla silmilläni ja mietin miltä tuntuisi suudella tuota ihanaa urosta. Äänikin on varmasti pehmeämpi kuin muille puhuessa. Tämän lisäksi heittelen keskustelun lomassa "täkyjä", eli vihjailen yksinäisyydestä tai muusta mihin mies voisi tarttua jos hoksaisi. Lisäksi kehun miehen ammattitaitoa aina kun tarvitsen apua jossakin asiassa ja välillä saatan kysellä aika yksinkertaisiakin asioita ihan vain että pääsen juttelemaan.
Tälläkin hetkellä hakeudun yhden ihanuuden seuraan töissä, mutta en varmaan osaa tehdä asiaani tarpeeksi selväksi koska ei tämä mihinkään etene.
Ap