Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haluaisitte naiset, että mies avaa keskustelun?

26.09.2018 |

Esim. Tinderissä tai muissa nettideittisivustoilla. Olen kokeillut kaikenlaista, mutta yleensä tuloksena on ettei vastata. Itsellä ainakin ideat jo loppu, hanlala muutenkin keksiä jotain järkevää sanottavaa kun naisilla ei lue yleensä profiilissa mitään.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että kun on riittävän mielenkiintoinen tyyppi, ei sillä ole mitään väliä, miten se sen keskustelun avaa.

Vierailija
2/50 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että kun on riittävän mielenkiintoinen tyyppi, ei sillä ole mitään väliä, miten se sen keskustelun avaa.

Tämä. Vaikka naiset miten höpisee, että pitää panostaa avauksiin, niin tosiasiassa he vastaavat vain jos mies on komea ja/tai statuksen puolesta kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/50 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vähän epäilinkin

Vierailija
4/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut jäävät aina lyhyeksi koska tosiasiassa nainen ei katso sitä viestin sisältöä vaan miehen naamaa ja kroppaa ja statusta.

Mallinaama

190cm

Lääkäri/juristi/ekonomi/lentäjä

Ja saat vastauksen mihin tahansa "moi" aloitukseen.

Vierailija
5/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan "Moi, miten menee?". En ikinä tiedä miten siihen kuuluisi vastata ja keskustelu jää lyhyeksi, enkä oikeasti tajua mitä kuulumiseni kuuluu tuntemattomalle.

Kehittele jotain persoonallista, joku huomio vain hänestä ja jatka siitä.

Mua itseä on viimeksi lämmittänyt se, että työkaveriksi sattui henkilö joka vuosia sitten oli samalla luokalla ja muisti vielä minkä bändin paitoja pidin koulussa. Juteltiin pitkään musiikista ja jäi hyvä fiilis siitä, että joku on pistänyt merkille jotain suht yksilöllistä musta.

Joskus deitti-ilmoituksessa ilmoitin sekä pituudeksi 100 (Kyllä sen näkee kuvistakin minkä kokoinen ihminen, ylipäätään on mun mielestä idioottia kysellä tuommosia). Joku kysyi sitten huumorilla että olenko 100 cm koroilla vai ilman ja hänen kanssaan oli kiva jutella kun oli noteerannut tommosen.

Vierailija
6/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan mitään moi tai moi mitä kuuluu. En jaksa edes vastata tollasille jos mielikuvitus on tota luokkaa, hoh hoijaa. Ja noin toimii vähintään puolet miehistä. Parasta on kun mies kehuu ulkonäköä tai kommentoi jotain profiilitekstissäni.

Vierailija
7/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut jäävät aina lyhyeksi koska tosiasiassa nainen ei katso sitä viestin sisältöä vaan miehen naamaa ja kroppaa ja statusta.

Mallinaama

190cm

Lääkäri/juristi/ekonomi/lentäjä

Ja saat vastauksen mihin tahansa "moi" aloitukseen.

Ketjusta tulee lyhyt sitten. Ap, kysy itseltäsi oletko lääkäri, juristi, ekonomi tai lentäjä ja onko sinulla mallinaama ja 190 cm pituutta. Jos ei, luovuta.

Vierailija
8/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita isorintaisia, helppo avata keskustelu kehumalla jumalaisia rintoja.

Vierailija
9/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan "Moi, miten menee?". En ikinä tiedä miten siihen kuuluisi vastata ja keskustelu jää lyhyeksi, enkä oikeasti tajua mitä kuulumiseni kuuluu tuntemattomalle.

Kehittele jotain persoonallista, joku huomio vain hänestä ja jatka siitä.

Mua itseä on viimeksi lämmittänyt se, että työkaveriksi sattui henkilö joka vuosia sitten oli samalla luokalla ja muisti vielä minkä bändin paitoja pidin koulussa. Juteltiin pitkään musiikista ja jäi hyvä fiilis siitä, että joku on pistänyt merkille jotain suht yksilöllistä musta.

Joskus deitti-ilmoituksessa ilmoitin sekä pituudeksi 100 (Kyllä sen näkee kuvistakin minkä kokoinen ihminen, ylipäätään on mun mielestä idioottia kysellä tuommosia). Joku kysyi sitten huumorilla että olenko 100 cm koroilla vai ilman ja hänen kanssaan oli kiva jutella kun oli noteerannut tommosen.

vastaa kertomalla mitä teet sillä hetkellä. sitten kysyt mieheltä kysymyksen. muista aina kysyä jotain.

Vierailija
10/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan halunnut että kukaan mies avaisi keskustelua. Niitä avauksia tuli kyllä lähes tyhjäänkin profiiliin jatkuvasti mutta en vastannut yhteenkään. Halusin itse vain laittaa viestin sille yhdelle ainoalle mielenkiintoiselle jonka koko sivustolta löysin. Laitoinkin ja nykyään olemme naimisissa.

Vierailija
11/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä en ole, koska mielestäni se on lähinnä panoseurasovellus (vaikka moni väittääkin, että etsii sieltä myös parisuhdetta). Mielestäni Tinderissä ollaan vähän kieli poskessa -mentaliteetilla, ja siellä vastauksia saa olemalla hyvännäköinen ja rikas.

Muilla deittisaiteilla vastauksia saa fiksuilla henkilökohtaisilla aloitusviesteillä. Aloitukset, jotka on tyyliä "moi mitä kuuluu" menee ainakin minulla suoraan roskiin. Ihan turha aloitusviesti, jonka voi helposti lähettää tuhannelle naiselle ilman panostusta. Samaten roskiin menee "olet kiinnostava, kerro itsestäsi lisää" -viestit. En nimittäin jaksa alkaa kertomaan itsestäni lisää ihmiselle, joka ei ole ensin kertonut minulle lisää itsestään, eli ihan turha pyytää minulta vaivannäköä jos ei ole itse ensin valmis näkemään vaivaa. Vastaan sellaisiin viesteihin, joissa mies kertoo itsestään jotain sellaista henkilökohtaista, joka ei lue hänen profiilitekstissä ja joka liittyy jotenkin minun profiilissa oleviin asioihin, eli esim. yhteinen kiinnostuksen kohde, jonka mies on huomannut profiilistani ja laittaa viestin, että itsekin harrastaa samaa asiaa ja kertoo vaikkapa, että mikä häntä siinä jutussa innostaa ja kiehtoo. Ja sitten kysyy minulta jotain sellaista, josta voin helposti jatkaa keskustelua. Eli viesti, josta huomaan, että mies on lukenut ajatuksella profiilini ja jokin asia juuri minussa on puhutellut häntä niin paljon, että hän on tarttunut siihen asiaan ja haluaa tietää siitä lisää ja kertoo miksi ja miten se asia meitä yhdistää. Viesti, jossa mies antaa itsestään jotain, ei vain pyydä minulta. Viesti, johon pystyy vastaamaan eli siinä on esitetty kysymyksiä. Kirjoitusvirheitä ei saisi olla paljoa. 

Vierailija
12/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä en ole, koska mielestäni se on lähinnä panoseurasovellus (vaikka moni väittääkin, että etsii sieltä myös parisuhdetta). Mielestäni Tinderissä ollaan vähän kieli poskessa -mentaliteetilla, ja siellä vastauksia saa olemalla hyvännäköinen ja rikas.

Muilla deittisaiteilla vastauksia saa fiksuilla henkilökohtaisilla aloitusviesteillä. Aloitukset, jotka on tyyliä "moi mitä kuuluu" menee ainakin minulla suoraan roskiin. Ihan turha aloitusviesti, jonka voi helposti lähettää tuhannelle naiselle ilman panostusta. Samaten roskiin menee "olet kiinnostava, kerro itsestäsi lisää" -viestit. En nimittäin jaksa alkaa kertomaan itsestäni lisää ihmiselle, joka ei ole ensin kertonut minulle lisää itsestään, eli ihan turha pyytää minulta vaivannäköä jos ei ole itse ensin valmis näkemään vaivaa. Vastaan sellaisiin viesteihin, joissa mies kertoo itsestään jotain sellaista henkilökohtaista, joka ei lue hänen profiilitekstissä ja joka liittyy jotenkin minun profiilissa oleviin asioihin, eli esim. yhteinen kiinnostuksen kohde, jonka mies on huomannut profiilistani ja laittaa viestin, että itsekin harrastaa samaa asiaa ja kertoo vaikkapa, että mikä häntä siinä jutussa innostaa ja kiehtoo. Ja sitten kysyy minulta jotain sellaista, josta voin helposti jatkaa keskustelua. Eli viesti, josta huomaan, että mies on lukenut ajatuksella profiilini ja jokin asia juuri minussa on puhutellut häntä niin paljon, että hän on tarttunut siihen asiaan ja haluaa tietää siitä lisää ja kertoo miksi ja miten se asia meitä yhdistää. Viesti, jossa mies antaa itsestään jotain, ei vain pyydä minulta. Viesti, johon pystyy vastaamaan eli siinä on esitetty kysymyksiä. Kirjoitusvirheitä ei saisi olla paljoa. 

Ihan hyvä. Harmi vaan että naiset ei harjoita sitä mitä saarnaa.

AINA jos naiselta tulee eka viesti niin se on pelkkä "moi" tai "moikka"

Itse olisin miehenä ERITTÄIN kiitollinen jos nainen kysyisi mitä minulle kuuluu.

Vierailija
13/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee vähän asian vierestä, kun en ole tinderissä, enkä deittipalstoilla. Valitettavasti näin, koska netti ei tunnu omalta jutulta. Kiinnostavia miehiä tulee vastaan arkielämässä harvakseltaan, mutta toivoisin että mulle tultaisiin juttelemaan rohkeasti irl. Mä en etsi mitään bradpittiä, vaan ihan tavallista miestä, sellaista rehellistä, positiivista ja reipasta. Sellaista jonka kanssa olisi mukavaa jakaa arki ja juhla ja joka tulisi kaikkien kanssa toimeen. Kehut on se mistä sytyn, hymy ja ystävällisyys. Se on avain päästä tutustumaan paremmin. Sano ihan mitä vaan, mikä tuo hyvän mielen, vaikka että mulla on söpö pipo, niin tartun kyllä vihjeeseen 😳 No me tuskin törmätään, mutta toivotan sinulle tsemppiä etsintään!

Vierailija
14/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, mutta juttelen paljon miesten kanssa seksichatissa. 90% saamistani aloitusviesteistä on joko törkyä, pelkkä "moi" tai "mitä sun iltaan" tmv. En mitenkään ehdi vastata kaikille, joten moikkailijat jäävät vaille vastausta ja tartun kiinnostavampaan viestiin.

Chatissa useimmilla ei ole profiilitekstiä eikä -kuvaa, tai jos onkin, en katso niitä. Ainoastaan viesti ratkaisee (ja joskus nimimerkki). Hyvä aloitus voi olla esim. kysymys johon on kiva vastata (ei siis kuppikoko, mutta vaikka lempiväri) tai jotain persoonallista, mielenkiintoista ja yllättävää. Nimimerkkini ymmärretään usein väärin, ja jos mies tietää mistä nikki tulee, se on hyvä alku ja kertoo että meillä saattaa olla muutakin yhteistä.

Vierailija
15/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä avaan aina keskustelun tällä kielletyllä " moi mitä kuuluu?", koska jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin vastaa varmasti, mutta jos ei ole, niin ei vastaa. Ihan tällainen pieni testi alkuun, kun kuvat ja profiiliteksti ovat itselläni kunnossa.

Vierailija
16/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöritän silmiäni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä. Harmi vaan että naiset ei harjoita sitä mitä saarnaa.

AINA jos naiselta tulee eka viesti niin se on pelkkä "moi" tai "moikka"

Itse olisin miehenä ERITTÄIN kiitollinen jos nainen kysyisi mitä minulle kuuluu.

Tuota noin.. Tässä aloituksessa kysyttiin, että millaisen aloitusviestin nainen haluaa mieheltä. Kerroin. Se, että naiset laittelee moi-viestejä ei liity aloituksen kysymykseen. Itse ainakin saan sen verran paljon hyviä ja fiksuja viestejä miehiltä, että en joudu tekemään aloituksia miehille. Sitten kun tapailen jotakuta tai seurustelen, niin kysyn häneltä joka päivä mitä hänelle kuuluu.

Vierailija
17/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä avaan aina keskustelun tällä kielletyllä " moi mitä kuuluu?", koska jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin vastaa varmasti, mutta jos ei ole, niin ei vastaa. Ihan tällainen pieni testi alkuun, kun kuvat ja profiiliteksti ovat itselläni kunnossa.

Njaah. Entä kun nainen vastaa sinulle, että "kiitos, kuuluu ihan hyvää", niin miten keskustelu jatkuu?

Vierailija
18/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan mitään moi tai moi mitä kuuluu. En jaksa edes vastata tollasille jos mielikuvitus on tota luokkaa, hoh hoijaa. Ja noin toimii vähintään puolet miehistä. Parasta on kun mies kehuu ulkonäköä tai kommentoi jotain profiilitekstissäni.

Riippuu kyllä kovastikin siitä, millä tavalla sitä ulkonäköä kehuu. Oikeastaan miinuspointseja saa multa siitä, todennäköisemmin. Aika mielikuvituksetonta ja tökeröähän sekin on.

Vierailija
19/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen taipuvainen ajattelemaan samoin.

Oma 4kk tapailu tinderistä alkoi juuri tuollaisella moi mitä kuuluu, mitä tykkäät harrastaa -viestillä.

Vierailija
20/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Esim. Tinderissä tai muissa nettideittisivustoilla. Olen kokeillut kaikenlaista, mutta yleensä tuloksena on ettei vastata. Itsellä ainakin ideat jo loppu, hanlala muutenkin keksiä jotain järkevää sanottavaa kun naisilla ei lue yleensä profiilissa mitään.

Miksi ylipäänsä otat yhteyttä naisiin, joiden profiilissa ei lue mitään, mikä herättäisi kiinnostuksesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi