Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet minkä näköisitä naisista oikeasti pidätte?

Vierailija
26.09.2018 |

minkä näköisitä naisista te miehet oikeasti pidätte? laittakaa vaikka kuvia mielestänne kauniista julkkisnaisista. ei ole pakko olla julkkiskaan ihan tavisnaisten kuvatkin käy. Tai voi kuvata pelkkää ulkonäköä/tyyliä parilla lauseella.

Kommentit (361)

Vierailija
261/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole esimerkkejä heittää, mutta tuossa nyt muutamia ominaisuuksia:

Pituus: Suurinpiirtein väliltä 158-175 cm, eli ei liian lyhyt, eikä liian pitkä

Paino: 50-70 kg pituudesta riippuen, 45 kg tai alle alkaa mennä jo liian hoikan puolelle, ja yli 70kg saattaa vielä mennä, jos on pitkä eikä ole höllyvää läskiä

Hiusten väri: Blondi tai brunette, punapääkin käy mikäli tyyliin sopii, muut vähän no-no

Silmien väri: Sininen, vihreä, ruskea

Rintojen ja pepun koolla ei niin merkitystä, mutta liika on aina liikaa :D en tykkää ainakaan liian isoista takamuksista esim. kuten Kim Kardashianilla.

Vierailija
262/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen kokosesta aasialaisesta naisesta joku 160-165cm 

valkoiset naiset  on rumia HYI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä yli 172cm

Brunetti

Sin. Simmut

Jenni Vartiainen?

Vierailija
264/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simmut😂.

Vierailija
265/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks Johanna. On mahottoman hyvän näköinen.

Joo niin mun sisko onkin! ;)

Vierailija
266/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän näköisistä: https://78.media.tumblr.com/456bee77eb45ba93dee9ecafd2267f2f/tumblr_p1x…

Toki muun näköisistäkin, mutta tuossa hyvä esimerkki.

On tytsyllä muuten paremmat hanurit.

Toivottavasti tajuat, että kuva eikä sen koommin nainen siinä ole aitoja. Mm. taustalla olevista lankuista näkee, että on photoshopattu. ;)

Vierailija
267/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole esimerkkejä heittää, mutta tuossa nyt muutamia ominaisuuksia:

Pituus: Suurinpiirtein väliltä 158-175 cm, eli ei liian lyhyt, eikä liian pitkä

Paino: 50-70 kg pituudesta riippuen, 45 kg tai alle alkaa mennä jo liian hoikan puolelle, ja yli 70kg saattaa vielä mennä, jos on pitkä eikä ole höllyvää läskiä

Hiusten väri: Blondi tai brunette, punapääkin käy mikäli tyyliin sopii, muut vähän no-no

Silmien väri: Sininen, vihreä, ruskea

Rintojen ja pepun koolla ei niin merkitystä, mutta liika on aina liikaa :D en tykkää ainakaan liian isoista takamuksista esim. kuten Kim Kardashianilla.

Hyvä vastaus! Allekirjotan myös suurin piirtein joka kohdan, mutta pituushaarukka omasta mielestä voisi olla ehkä vähän suurempi, muttei ehkä kuitenkaan enää 150 sentin alapuolella, eikä yli 180 sentin koska sitten tuntisi olonsa näin 185-senttisenä jo vähän pätkäksi :D. Hyvänä esimerkkinä esim. eksä: oli mitoiltaan 168cm/60kg, vaaleat kiharat hiukset ja siniset simmut, muotojakin oli ja oli muutenkin passeli, suhde kaatui kuitenkin pari vuotta sitten..

Vierailija
268/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen näköset naiset voi olla mun makuun kauniita. Jos mietin vaikka mun nykyistä tyttöystävää ja edellistä tyttöystävää niin ei oo ulkonäössä paljoo samaa. Nykyisellä on tummat ja tosi pitkät hiukset, eksällä oli blondit ja semmonen polkkatukka(?). Nykyisellä on ruskeet silmät, eksällä oli vaaleensiniset. Nykyinen on 174cm, eksä oli noin 159 cm. Molemmilla on hyvä kroppa mut eksä oli aika isorintanen ja kroppa oli aika treenattu, nykyinen tyttöystävä on tosi siro ja hoikka ja rinnat on hyvät mut pienet yms.

Molemmat yllämainituista on hiton kauniita. Ja paljon on tietysti muitakin hyvännäkösiä naisia tullu nähtyä. Kokonaisuus sen jotenkin ratkasee eikä mitkään tietyt kriteerit tyyliin tietty hiustenväri tai tietty kuppikoko. Tykkään myös jos ulkonäöstä paistaa läpi ystävällinen ja positiivinen luonne eli aito hymy oikeesti vakuuttaa, samoin kun itsevarmuus. Jos se huokuu niin se oikeesti lisää fyysistä viehättävyyttä.

M29

Off topic, mutta sanoisitko samat asiat nykyiselle tyttöystävällesi päin naamaa vai kirjoitatko häneltä salassa näitä tänne AV:lle? Kertoisitko hänelle suoraan että vertailet hänen ja exäsi ulkonäköä tuolla tavalla ja kehuskelet exääsi "hiton kauniiksi" samassa lauseessa hänen kanssaan? 😊

OT, mutta ihmetyttää voiko joku oikeasti kokea tällaisen kommentin jotenkin mielensä pahoittamisen tai mustasukkaisuuden arvoiseksi? Ei minua ainakaan haittaisi jos mies vertailisi minun ja jonkun entisensä ulkonäköpiirteitä tällaisessa keskustelussa ihan asiallisesti kuten tuossa kommentissa tehtiin. En myöskään ymmärrä miksi exää ei saisi sanoa kauniiksi? Minä en ainakaan oleta, että olen miehen mielestä ainoa kaunis nainen maailmassa enkä todellakaan usko, että yhtäkkiä hän onkin alkanut pitää aiempia kumppaneitaan rumina vaikka selvästi aiemmin on kolahtaneet.

Miksi exää pitäisi sanoa kauniiksi?

Tässä huomaa miten erilaisia me kaikki ollaan, itseäni harmittaisi kuulla vertailua itseni ja exän välillä kumppanini suusta. Eihän sille mitään voi jos toinen sitä mielessään tekee tai oikeasti käyttää aikaansa miettien miten kaunis exänsä oli, mutta en minä nauttisi sitä ääneen kuulla. Sen koommin en haluaisi että vertailisi minua yhtään kehenkään.

Minulle on jotenkin vieras ajatus, että moni on tällaisen toiminnan kanssa sinut eikä se aiheuta ikäviä fiiliksiä...

Onko omassa ajatusmaailmassani sitten jotain vialla, en tiedä. Minulle tulisi tuollaisesta olo, että olen vain yksi muiden joukossa enkä erityinen kumppanini silmissä. Ehkä tämä on asia jonka suhteen ikä muuttaa ajatusmallia?

Vähän outo ajatusmalli kyllä. Mieheni eksä on kaunis nainen ja näen sen itsekin. Osoittaa lähinnä että miehellä on hyvä maku. Ei se ole mielestäni mitään vertailua jos sanoo faktoja siitä miltä eksä näyttää tyyliin, "Minnalla oli siniset silmät". Miksi sen ihmisen pitäisi muuttua omassa mielessä rumaksi eron myötä? En minäkään pidä omia eksiäni rumina tai epäviehettävinä, olen eronnut heistä ihan muista kuin ulkonäkösyistä ja samoin oletan mieheni tehneen. En odota että mies haukkuisi eksäänsä minulle pönkittääkseen itsetuntoani. Entisten kumppaneiden muisteleminen hyvällä ja asiallisesti on minusta kypsän ihmisen käytöstä, eikä tarkoita että siihen liittyisi mitään panohaluja kyseistä ihmistä kohtaan.

Sanoinko missään kohtaa viestiä, että exää pitäisi haukkua rumaksi tai muutenkaan nimitellä etenkään siksi että pönkittäisi toisen itsetuntoa? En.

Mielipiteeni ilmaisin ja asiallisestikin vielä. Tunnen itseni ja tiedän ettei minulle tulisi hyvä mieli, jos kumppani kehuskelisi exän/muiden ulkonäköä minun kuulteni ja olemme kumppanini kanssa samalla aaltopituudella, hänkään ei pitäisi siitä jos kehuisin hänelle muita. Onneksi tämä ei ole minulle ongelma, koska en koe millään tavalla tarvetta moiselle.

Sanoit että tämä on outo ajatusmalli, itse kuitenkin tunnen paljon sekä miehiä että naisia jotka ajattelevat samoin. Tässä huomaa sen, että me ollaan kaikki erilaisia eikä toisen ajatusmaailma ole yhtään sen enempää väärä tai oikea kuin toisen.

Mutta eihän tuon viestin kirjoittaja (mies) ole puhunut tyttöystävän kuullen sitä että mun ex on myös todella hyvännäköinenyms  vaan kirjoitti tänne ja tähän ketjuun anonyymisti että molemmat kauniita vaikka ei edusta samaa ulkonäköä ja painotti vieläpä hienosti että kokonaisuus ratkaisee naisissa. Ihan hyvä teksti ottaen tämän ketjun aiheen huomioon, missä puhutaan mitkä asiat viehättävät, ja tuo mies kertoi että hänellä ei selvästi ole ns. ehdottomia ulkonäkökriteereitä.

Olipas sulta siis ymmärtämätön teksti. :D

Ohis

Vierailija
269/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen kauniit naiset on ihanimpia. Vahva meikki, irtoripset yms. totaalinen turnoff. Sama juttu, jos on liian tiukassa kunnossa ja kova treenaamaan (fitness-touhut jne.). Mieluummin vähän naisellista pehmeyttä kuin liian kireä kroppa. Pukeutumisessa kolahtaa sopiva rentous, semmonen farkut ja tennarit -tyyli. Business- ja korkkari-look ei miellytä yhtään.

Kasvot kaikkein tärkeintä itselleni. Julkisuuden henkilöistä Meri-Tuuli Väntsi (os. Lindström) hyvä esimerkki omasta naismausta kasvojen suhteen.

Vierailija
270/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että u-li miehiä ja katkeria ikisinkkuja riittää tulevaisuudessa kun miesten ihanne on leikelty, muokattu, photoshopattu ja ”tunattu” nainen (tekotissit, tekoripset, tekokynnet, tekotukka, tekohuulet, tekorusketus jne). Onnea vaan etsintään! Sit kun ei löydy niin voikin alka katkeraksi ja inhoomaan naisia.

Katkerat kitisee. Tässä kysyttiin nyt ihannenaista, ei naista joka olisi edes välttämättä realistista saada. Ei ainakaan minun ihanteeni ole erityisen muokattu, vaan nainen jolla olisi tukkaa ja tissiä ja ripsiä riittävästi omasta takaa ilman lisäkkeitä. Tähän tyyliin:

https://www.instagram.com/p/BlJkaLej1BO/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…

Oikeastihan en tuollaista naista tule ikinä saamaan, se on toinen juttu.

Mutta tuolla naisellahan on todennäköisesti silikonit, kenties hiustenpidennykset ja eteläamerikkalaisena kenties muuta muukin kauneusleikkaus takana. Siellä kauneusleikkaukset ovat suosittuja. Hyvin kaunis nainen kuitenkin photoshopista huolimatta. 

Pointtina tässä se, että miesten tuntuu olevan vaikea käsittää, että  heidän luonnollisena pitämänsä hyvännäköinen nainen saattaa oikeasti olla hyvinkin ei-niin-luonnollinen. Jos tuo ymmärrys puuttuu, tuntuu hieman epäreilulta, että meitä tavallisia verrataan aina "luonnonkauniiseen" naiseen. 

Sori nyt vaan mutta tuo nainen on juurikin kovin luonnollinen ja ei käytä hirveitä instameikkejä naamassaan.

Hiukset ei ole pidennyksiä nähnytkään. WTF oikeesti? 

Ps. Eteläamerikkalaiset omaavat paksut ja pitkät tukat luonnostaan. Tuo tukka on vielä suht ohut ja lyhyt verrattuna muihin sisariinsa.

https://www.instagram.com/p/BldZbXZBHep/?taken-by=fiona.bl

N27

Vierailija
271/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen on paras.

Mä olen heikkona sellaisiin pieniin naisiin, pienet tisut on erijepa myös.

Pixie-hiukset jostainsyystä sytyttää ja se ettei ole näkyviä lävistyksiä tai tatuointeja.

Kiltin tytön fantasia vissiin.

Pisamat on kans jees, ja pienet naururypyt silmäkulmissa.

Sitten jos on vielä kiltti, nauravainen ja tykkää eläimistä niin aika myyty olen..

Ainiin, tuoksu on kans tärkeää. Joku tympeä hajuvesi on nono mutta  jos iho tuoksuu saunalta niin tekis mieli heti lipaista..

Esim. Karem Gillan, Michelle Williams tai Shirley MacLaine on kyllä silmäniloja!

Vierailija
272/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BnrUjjiFrGP/?hl=fi&taken-by=monakaroliin

Tuossa hyvä esimerkki sen näköisestä, mistä ite kiinnostun.

Ei siinä mitään, ihan hyvän näköinen kyllä mutta hieman hämmentää, koska tunnen tämän ihmisen :D apua

Oikeasti?! Jännä sattuma. Millainen hän on muuten noin ihmisenä ja oletteko tunteneet pitkään?

Vierailija
273/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen näköiset, naapurintyttömäisellä tavalla sievät naiset. Pituutta mielellään alle 165, vartaloltaan normaali, silmien ja hiusten värillä ei väliä. Tyyliltään mielellään arkinen tai vähän urheilullinen, ehdottomasti ei kuitenkaan mikään fitness-tyylinen. Paljastava ja seksikkääksi tarkoitettu pukeutuminen ehdoton turn-off, samoin korkokengät ja irtoripset. Ei mielellään lävistyksiä kasvoissa eikä tatuointeja kaulassa.

Vierailija
274/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Islandin Veera, Fitness-malli Meri Turunen, Sara Sieppi, Nelli Matula, Salkkareiden Sanni ja Alissa sekä Evelina.

Vierailija
275/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöistä ja tyttömäisistä, mieluiten melko lyhyistä.

Vierailija
276/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, isorintainen, pitkähiuksinen blondi, joka käyttää stay-uppeja.

Vierailija
277/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisista, hymyilevistä ja nauravaisista. Eduksi on sporttisuus ja tyylikäs pukeutuminen.

Vierailija
278/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen näköset naiset voi olla mun makuun kauniita. Jos mietin vaikka mun nykyistä tyttöystävää ja edellistä tyttöystävää niin ei oo ulkonäössä paljoo samaa. Nykyisellä on tummat ja tosi pitkät hiukset, eksällä oli blondit ja semmonen polkkatukka(?). Nykyisellä on ruskeet silmät, eksällä oli vaaleensiniset. Nykyinen on 174cm, eksä oli noin 159 cm. Molemmilla on hyvä kroppa mut eksä oli aika isorintanen ja kroppa oli aika treenattu, nykyinen tyttöystävä on tosi siro ja hoikka ja rinnat on hyvät mut pienet yms.

Molemmat yllämainituista on hiton kauniita. Ja paljon on tietysti muitakin hyvännäkösiä naisia tullu nähtyä. Kokonaisuus sen jotenkin ratkasee eikä mitkään tietyt kriteerit tyyliin tietty hiustenväri tai tietty kuppikoko. Tykkään myös jos ulkonäöstä paistaa läpi ystävällinen ja positiivinen luonne eli aito hymy oikeesti vakuuttaa, samoin kun itsevarmuus. Jos se huokuu niin se oikeesti lisää fyysistä viehättävyyttä.

M29

Off topic, mutta sanoisitko samat asiat nykyiselle tyttöystävällesi päin naamaa vai kirjoitatko häneltä salassa näitä tänne AV:lle? Kertoisitko hänelle suoraan että vertailet hänen ja exäsi ulkonäköä tuolla tavalla ja kehuskelet exääsi "hiton kauniiksi" samassa lauseessa hänen kanssaan? 😊

OT, mutta ihmetyttää voiko joku oikeasti kokea tällaisen kommentin jotenkin mielensä pahoittamisen tai mustasukkaisuuden arvoiseksi? Ei minua ainakaan haittaisi jos mies vertailisi minun ja jonkun entisensä ulkonäköpiirteitä tällaisessa keskustelussa ihan asiallisesti kuten tuossa kommentissa tehtiin. En myöskään ymmärrä miksi exää ei saisi sanoa kauniiksi? Minä en ainakaan oleta, että olen miehen mielestä ainoa kaunis nainen maailmassa enkä todellakaan usko, että yhtäkkiä hän onkin alkanut pitää aiempia kumppaneitaan rumina vaikka selvästi aiemmin on kolahtaneet.

Miksi exää pitäisi sanoa kauniiksi?

Tässä huomaa miten erilaisia me kaikki ollaan, itseäni harmittaisi kuulla vertailua itseni ja exän välillä kumppanini suusta. Eihän sille mitään voi jos toinen sitä mielessään tekee tai oikeasti käyttää aikaansa miettien miten kaunis exänsä oli, mutta en minä nauttisi sitä ääneen kuulla. Sen koommin en haluaisi että vertailisi minua yhtään kehenkään.

Minulle on jotenkin vieras ajatus, että moni on tällaisen toiminnan kanssa sinut eikä se aiheuta ikäviä fiiliksiä...

Onko omassa ajatusmaailmassani sitten jotain vialla, en tiedä. Minulle tulisi tuollaisesta olo, että olen vain yksi muiden joukossa enkä erityinen kumppanini silmissä. Ehkä tämä on asia jonka suhteen ikä muuttaa ajatusmallia?

Vähän outo ajatusmalli kyllä. Mieheni eksä on kaunis nainen ja näen sen itsekin. Osoittaa lähinnä että miehellä on hyvä maku. Ei se ole mielestäni mitään vertailua jos sanoo faktoja siitä miltä eksä näyttää tyyliin, "Minnalla oli siniset silmät". Miksi sen ihmisen pitäisi muuttua omassa mielessä rumaksi eron myötä? En minäkään pidä omia eksiäni rumina tai epäviehettävinä, olen eronnut heistä ihan muista kuin ulkonäkösyistä ja samoin oletan mieheni tehneen. En odota että mies haukkuisi eksäänsä minulle pönkittääkseen itsetuntoani. Entisten kumppaneiden muisteleminen hyvällä ja asiallisesti on minusta kypsän ihmisen käytöstä, eikä tarkoita että siihen liittyisi mitään panohaluja kyseistä ihmistä kohtaan.

Sanoinko missään kohtaa viestiä, että exää pitäisi haukkua rumaksi tai muutenkaan nimitellä etenkään siksi että pönkittäisi toisen itsetuntoa? En.

Mielipiteeni ilmaisin ja asiallisestikin vielä. Tunnen itseni ja tiedän ettei minulle tulisi hyvä mieli, jos kumppani kehuskelisi exän/muiden ulkonäköä minun kuulteni ja olemme kumppanini kanssa samalla aaltopituudella, hänkään ei pitäisi siitä jos kehuisin hänelle muita. Onneksi tämä ei ole minulle ongelma, koska en koe millään tavalla tarvetta moiselle.

Sanoit että tämä on outo ajatusmalli, itse kuitenkin tunnen paljon sekä miehiä että naisia jotka ajattelevat samoin. Tässä huomaa sen, että me ollaan kaikki erilaisia eikä toisen ajatusmaailma ole yhtään sen enempää väärä tai oikea kuin toisen.

Mutta eihän tuon viestin kirjoittaja (mies) ole puhunut tyttöystävän kuullen sitä että mun ex on myös todella hyvännäköinenyms  vaan kirjoitti tänne ja tähän ketjuun anonyymisti että molemmat kauniita vaikka ei edusta samaa ulkonäköä ja painotti vieläpä hienosti että kokonaisuus ratkaisee naisissa. Ihan hyvä teksti ottaen tämän ketjun aiheen huomioon, missä puhutaan mitkä asiat viehättävät, ja tuo mies kertoi että hänellä ei selvästi ole ns. ehdottomia ulkonäkökriteereitä.

Olipas sulta siis ymmärtämätön teksti. :D

Ohis

Mistäs sinä sen tiedät onko tuo mies puhunut/puhuuko tuollaisia tyttöystävänsä kuullen? 😳

Vierailija
279/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että u-li miehiä ja katkeria ikisinkkuja riittää tulevaisuudessa kun miesten ihanne on leikelty, muokattu, photoshopattu ja ”tunattu” nainen (tekotissit, tekoripset, tekokynnet, tekotukka, tekohuulet, tekorusketus jne). Onnea vaan etsintään! Sit kun ei löydy niin voikin alka katkeraksi ja inhoomaan naisia.

Katkerat kitisee. Tässä kysyttiin nyt ihannenaista, ei naista joka olisi edes välttämättä realistista saada. Ei ainakaan minun ihanteeni ole erityisen muokattu, vaan nainen jolla olisi tukkaa ja tissiä ja ripsiä riittävästi omasta takaa ilman lisäkkeitä. Tähän tyyliin:

Mutta tuolla naisellahan on todennäköisesti silikonit, kenties hiustenpidennykset ja eteläamerikkalaisena kenties muuta muukin kauneusleikkaus takana. Siellä kauneusleikkaukset ovat suosittuja. Hyvin kaunis nainen kuitenkin photoshopista huolimatta. 

Pointtina tässä se, että miesten tuntuu olevan vaikea käsittää, että  heidän luonnollisena pitämänsä hyvännäköinen nainen saattaa oikeasti olla hyvinkin ei-niin-luonnollinen. Jos tuo ymmärrys puuttuu, tuntuu hieman epäreilulta, että meitä tavallisia verrataan aina "luonnonkauniiseen" naiseen. 

Sori nyt vaan mutta tuo nainen on juurikin kovin luonnollinen ja ei käytä hirveitä instameikkejä naamassaan.

Ps. Eteläamerikkalaiset omaavat paksut ja pitkät tukat luonnostaan. Tuo tukka on vielä suht ohut ja lyhyt verrattuna muihin sisariinsa.

N27

Ja omaavat sitäkin tuuheammat ja pitkät viikset ja vartalokarvoituksenkin. Myös naiset.

Tuo kuvan totko silikonirintoineen ja huulitöröineen oli kyllä täysin geneerinen ig tyrkky.

Vierailija
280/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Et kai tuota käyttänyt esimerkkinä luonnollisesta 😂 sehän oli täysin muovinen.

Juu tuolla päin kauneusleikkaukset arkipäivää ja kaikille luodaan tuo sama sellovartalo. Yleistä on myös tulehdukset, kuoliot, kuolemantapaukset ja amputaatiot näiden leikkausten seurauksena...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi