Millainen on hyvä pano?
Kommentit (23)
Antaa persettä, nielee mällit, isotissinen ja viivapilluinen
Joskus se on vähän parempi kuin hyvä runkku.
Vierailija kirjoitti:
Antaa persettä, nielee mällit, isotissinen ja viivapilluinen
perseen antamisesta ja nielemisestä olen samaa mieltä, mutta ei ole tässä elämässä kyllä isot tissit tai viivapillu ainakaan minun kohdallani tehnyt kenestäkään hyvää panoa.
M38
Hyvä panomies on sellainen, että penis seisoo kovana kuin kanki, eikä lerpsahda kesken yhdynnän. Hyvä pano nuolee naisen pimpin niin märäksi, että nainen haluaa saada sisään vaginaan kovaa penistä. Hyvä pano huomioi naisen nännit nuolemalla ja imemällä niitä. Hyvä pano ottaa naisen edestä lähetyssaanaajassa mutta myös takaapäin. Hyvä pano jaksaa ottaa uusintasession...
hyvä pano on semmoinen et mies ottaa minut auton konepellillä takaapäin
Simppeliä. Sellainen mitä muistaa vielä 10, 20 tai jopa kolmenkymmenen vuoden päästäkin. Usko pois, nuo hyvät pano(kerrat) muistaa!!!
Juuri näin, naiset soittelevat 20-30n vuoden jälkeen ja kyselevät mitä mulle kuuluu. Jutellaan mukavia, kertovat mikä on mennyt pieleen suhteissaan, juttelevat lapsistaan, osa eronnut. Ollaan tavattukin muutaman kanssa,osan kanssa petiin,osan ei. Elämä on mielenkiintoista kun sen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä panomies on sellainen, että penis seisoo kovana kuin kanki, eikä lerpsahda kesken yhdynnän. Hyvä pano nuolee naisen pimpin niin märäksi, että nainen haluaa saada sisään vaginaan kovaa penistä. Hyvä pano huomioi naisen nännit nuolemalla ja imemällä niitä. Hyvä pano ottaa naisen edestä lähetyssaanaajassa mutta myös takaapäin. Hyvä pano jaksaa ottaa uusintasession...
Ai muka miehellä sen pillun nuolennan ajan pitäisi seisoa kivikovana tyhjän panttina?
ansu kirjoitti:
hyvä pano on semmoinen et mies ottaa minut auton konepellillä takaapäin
Todella suuri vaara lommoille ja muille vaurioille varsinkin jos olet vähänkään rehevämpää sorttia.
Sellainen että ensin molemmat imee toisensa ihan kiimaiseksi ja sit jyystetään pitkään ja hartaasti joka asennossa. Viimeisenä sit lähetyssaarnaajassa katsotaan toisia silmiin ja kun kumpikin on just pääsemässä huipulle ja silmissä alkaa sumeneen, niin voi vielä antaa kielisuudelman ja päästää spermat sisään. Niin luonto sen tarkoitti, mahdollisimman raakana.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, naiset soittelevat 20-30n vuoden jälkeen ja kyselevät mitä mulle kuuluu. Jutellaan mukavia, kertovat mikä on mennyt pieleen suhteissaan, juttelevat lapsistaan, osa eronnut. Ollaan tavattukin muutaman kanssa,osan kanssa petiin,osan ei. Elämä on mielenkiintoista kun sen ymmärtää.
Mullekin osa romansseista laittaa synttärionnitteluja tai sit salaisia rakkaudentunnustuksia vielä vuosien jälkeen.
M41
Olen kiitollinen jokaisesta naisesta, panosta ja hetkestä jonka kanssa olen saanut vaihtaa eroottisia aikeita. On ollut ilo kohdata naisina ihmisiä, joita on kiinnostanut millainen mies munakuvieni takana on. Minulle on ollut tärkeä päästä kurkistamaan hetken toisen kiintoisaan kiihottavaan seksielämään.
Seksissä sanat ovat olleet minulle aina tärkeitä myös. Rakastan niitä puhuttuna ja korvinkuultuna. Lausuttuna niissä on minulle seksissä syvempi merkitys myös. Pidän siitä, että joku näkee vaivaa takiani ja miettii millaisia sanoja kuiskuttaa minulle. Onnellinenpano on kokonaisuus pieniä asioita.
M43
Miehenä ehkä yllättäen ei naisen ulkomuodolla ollut parhaassa panossa mitään merkitystä. Se fiilis, oltiin samalla aallonpituudella, kerrottiin illan aikana perheistämme, kävimme tanssimassa, helliä kosketuksia ja rutistuksia puolin ja toisin. Puolen yön jälkeen lähdimme huoneeseeni.
Ei housut pois ja pano, vaan hidas suutelu, hyväily, oli kuin ystävän kanssa olisi tehty jotain kivaa. Kun oltiin alasti, maattiin muutama minuttti vain vierekkäin ja siliteltiin toisiamme. Voi jospa olosuhteet olisivat toiset... Sitten pikkuhiljaa alkoi sutina eikä sinä yönä nukuttu lainkaan. En saane tällä palstalla kuvailla tarkemmin, mutta sanotaanko ettei siinäkään hosuttu, oli herkkää, tunteita lataavaa kaikki mitä tehtiin.
Huomaan että tuosta on kulunut jo pari vuosikymmentä, en muista enää kuin etunimen... Mutta kiitos jos tunnistaa itsensä, oli paras ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai muka miehellä sen pillun nuolennan ajan pitäisi seisoa kivikovana tyhjän panttina?
Kyllä se panomiehellä seisookin!
Nuori poika kolmannella kierroksella. Eka kierroksella roiskahtaa heti, toka kierroksella pidenpään. Kolmannella kierroksella ei laukea millään ja nainenkin saa. Näin minun nuoruudessa.
Joo molemmat on mielessä vielä 20 v päästä
Tiedät kuin sen koet