Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trendikäs mies

Vierailija
26.09.2018 |

Mistä miehen kannattaa ostaa vaatteensa, jos haluaa olla tyylikäs ja naisten makuun? Ja millaisia vaatteita? Hinta ei ole este (järkevissä rajoissa), olen valmis panostamaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussiistit farkut sekä tummana että vaaleaan ja mahdollisesti esim. chinojen tyyliset kangashousut kannattaa omistaa, niistäkin voisi olla sekä hillitymmät että räväkämmät vaihtoehdot. Itse pidän miehillä mieluummin hiukan löysemmistä/suorista hyvinistuvista housuista/farkuista kuin täysin ihonmyötäisistä pilleistä. Tämä on tietysti makuasia.

Yläosina olisi hyvä olla ihan perussiistejä T-paitoja muutama kappale, istuvia kaulus- tai flanellipaitoja, neuleita ja mahdollisesti siisti huppari, ei mikään virttynyt ja lösähtänyt malli.

Takit ovatkin vaikein osuus.. Bombertakit ovat vielä trendikkäitä samoin klassinen farkkutakki. Joku siistimpi monikäyttöinen takki syksyksi ja kevääksi olisi myös oleellinen. Kevyt untuvatakki on hyvä vaihtoehto talveksi, sellainen perusmalli on turvallinen ja siisti, villakangastakit eivät sovi kaikille.

En tiedä minkälaisista väreistä pidät tai millaiset sinulle sopivat, mutta harmaa ja tummansininen ovat mustan ohella aina toimivia

Sieltä ensimmäinen amis/wt muodin pakottaja :D Vai että aikuiselle miehelle jotain bomber tai farkkutakkeja... 

AP jos sua ei kiinnosta amis tai wt muoti, niin voit ostaa ihan hyvin sieltä Prismasta ne vaatteet. 

Mitä ihmettä? Tuollaiset vaatteet on siistit ja niitä näkee ihan päivittäin yliopistollakin.

Vierailija
22/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussiistit farkut sekä tummana että vaaleaan ja mahdollisesti esim. chinojen tyyliset kangashousut kannattaa omistaa, niistäkin voisi olla sekä hillitymmät että räväkämmät vaihtoehdot. Itse pidän miehillä mieluummin hiukan löysemmistä/suorista hyvinistuvista housuista/farkuista kuin täysin ihonmyötäisistä pilleistä. Tämä on tietysti makuasia.

Yläosina olisi hyvä olla ihan perussiistejä T-paitoja muutama kappale, istuvia kaulus- tai flanellipaitoja, neuleita ja mahdollisesti siisti huppari, ei mikään virttynyt ja lösähtänyt malli.

Takit ovatkin vaikein osuus.. Bombertakit ovat vielä trendikkäitä samoin klassinen farkkutakki. Joku siistimpi monikäyttöinen takki syksyksi ja kevääksi olisi myös oleellinen. Kevyt untuvatakki on hyvä vaihtoehto talveksi, sellainen perusmalli on turvallinen ja siisti, villakangastakit eivät sovi kaikille.

En tiedä minkälaisista väreistä pidät tai millaiset sinulle sopivat, mutta harmaa ja tummansininen ovat mustan ohella aina toimivia

Sieltä ensimmäinen amis/wt muodin pakottaja :D Vai että aikuiselle miehelle jotain bomber tai farkkutakkeja... 

AP jos sua ei kiinnosta amis tai wt muoti, niin voit ostaa ihan hyvin sieltä Prismasta ne vaatteet. 

Mitä ihmettä? Tuollaiset vaatteet on siistit ja niitä näkee ihan päivittäin yliopistollakin.

Jep tolla kommentoijalla ja mulla on varmaan hieman eri käsitys amis muodista. Siis noihan on lähinnä juuriki sivistynyttä yliopistomuotia eikä mitään amis/wt muotia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noiden linkkien lähettäjän kanssa täysin samoilla linjoilla, mutta toisaalta muhun kyllä iskee melkein minkälainen tyyli tahansa. Mulle iskee silmään heti jos miehen vaatteet eivät istu hyvin ja koen myös ryhdin todella tärkeäksi "asusteeksi". Jonkun kanssa näistä asioista itseasiassa eilenkin täällä puhuttiin, ja silloin sanoin, että vaatteita saa kyllä halvoistakin paikoista, jos niitä "käyttää" oikein. Eli esim layereiden käyttäminen, french tuck, hihojen kääriminen, asusteet kuten kello tai kaulahuivi ja hyvät kengät tekevät jo todella tyylikkään ja siistin näköisen vaikutelman.

Vierailija
24/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noiden linkkien lähettäjän kanssa täysin samoilla linjoilla, mutta toisaalta muhun kyllä iskee melkein minkälainen tyyli tahansa. Mulle iskee silmään heti jos miehen vaatteet eivät istu hyvin ja koen myös ryhdin todella tärkeäksi "asusteeksi". Jonkun kanssa näistä asioista itseasiassa eilenkin täällä puhuttiin, ja silloin sanoin, että vaatteita saa kyllä halvoistakin paikoista, jos niitä "käyttää" oikein. Eli esim layereiden käyttäminen, french tuck, hihojen kääriminen, asusteet kuten kello tai kaulahuivi ja hyvät kengät tekevät jo todella tyylikkään ja siistin näköisen vaikutelman.

Anteeksi tietämättömyyteni mutta mitä tarkoittaa "layereiden käyttäminen" tai french tuck?

Vierailija
25/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leviksen mustat perusfarkut käy kaikille. Siihen voi ostaa farkkupaitoja eri sävyissä, flanellipaitaa ja jotain neuleita. Itse tykkään murretuista väreistä, harmaasta ja sinisestä. Kengiksi vaikkapa Vansin old skoolit mustana ja joku musta toppatakki. Tällaisesta tyylistä itse pidän miehillä, riippuu tietysti tykkäätkö rennommasta vai "sliipatummasta" tyylistä.

Vierailija
26/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tietämättömyyteni mutta mitä tarkoittaa "layereiden käyttäminen" tai french tuck?

Ei oo tietämättömyyttä, niille varmaan löytyisi suomeksikin jotkut termit, mutten niitä nyt keksinyt. Layerit on siis vaan kerrosten käyttäminen, ja en nyt tarkoita mitään talvi kerros pukeutumista, vaan että just heittää takin paidan päälle tai pitää kauluspaitaa avonaisena, jotta alempikin kerros näkyy. Vähän niinkuin noissa linkeissä oltiin tehty. French tuck on laidan laittaminen housuihin vain edestä (ei koko matkalta vaan vain siitä vyönsoljen ympäriltä)

Vierailija
27/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rennosti pukeutuvana vältän liian tyylikkäästi pukuihin sonnustautuvia miehiä ihan vain koska en itse tykkää tälläytyä liikaa ja olettaisin miehen miettivän oman asunsa lisäksi myös minun ulkoista olemusta hieman liikaa. Eli ehkä kannattaa myös miettiä millaista kumppania etsii. Tyylikäs voi olla ilman niitä puvun takkeja ja nahkakenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän