Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt olemaan talonmies, autonmies,talvi tulossa sitten pitää vissiin olla lumimieskin

Vierailija
26.09.2018 |

Vaimolle ei omia hommiaan viitsi kunnolla hoitaa, pyykit viikkotolkulla pesemättä, lapsilla aina läksyt tekemättä kun niistäkään ei viitsi huolehtia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun ihan aukaista suusi? Kyllä ne hommat kuuluu jakaa tasapuolisesti.

Vierailija
22/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla ne läksyt kuuluvat sinun vastuullesi kuin vaimollekin.

Outoa, luulin että läksyt on lasten vastuulla. Nooh vanhemmat jotka tekee läksyt voi syyttää itseään kun lapset ei opi mitään.

Voiko tämän kommentin alapeukuista päätellä lasten puolesta läksyjen tekijät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla ne läksyt kuuluvat sinun vastuullesi kuin vaimollekin.

Outoa, luulin että läksyt on lasten vastuulla. Nooh vanhemmat jotka tekee läksyt voi syyttää itseään kun lapset ei opi mitään.

Voiko tämän kommentin alapeukuista päätellä lasten puolesta läksyjen tekijät?

Vanhempien kuuluu olla kiinnostuneita lapsen koulun käynnistä ja läksyistä. matematiikasta voi kysellä kertotaulua ja kielistä sanoja. Koealueistakin voi kysellä. Ei se tarkoita sitä, että vanhemmat tekevät lasten läksyt, mutta senhän sinä tiesitkin.

Vierailija
24/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää omakotitalon töistä, voi vaihtaa asumismuotoa. Jos vaimolle ei sovi, hän hoitaa ne jatkossa. Me asumme rivitalossa ja minä teen kaikki nuo "miesten työt", mutta eipä niitä paljon olekaan. "Naisten töitä" on lapsiperheessä paljon, asutpa missä vaan. Ja ne lapset kannattaisi kyllä opettaa tekemään itse omat läksynsä, vai tekikö äiti aikoinaan ap:n läksyt, mikä selittäisi paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi