Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt olemaan talonmies, autonmies,talvi tulossa sitten pitää vissiin olla lumimieskin

Vierailija
26.09.2018 |

Vaimolle ei omia hommiaan viitsi kunnolla hoitaa, pyykit viikkotolkulla pesemättä, lapsilla aina läksyt tekemättä kun niistäkään ei viitsi huolehtia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla ne läksyt kuuluvat sinun vastuullesi kuin vaimollekin.

Vierailija
2/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, että sinulla on lumenluontia ympäri vuoden.

Eivätkö lapset ole myös sinun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtälailla ne talonmies-, automies-, lumimies- ja laskunmaksajahommat kuuluvat vaimollekin.

Vierailija
4/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kesämies, rahamies ja panomies.

Vierailija
5/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsmies

Vierailija
6/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko aloitus provo vai ei, mutta joo, olen nähnyt pariskuntia, joissa vaimo lapset hoidettuaan tyytyväisenä puunaa keittiötään ja suunnittelee matkoja milloin minnekin, ja mies vanhetessaan ja uupuessaan joutuu edelleen tekemään raskaat työt sekä ok-talossa että mökillä, huolehtimaan autosta ja usein myös tienaamaan rahat elintasoon. Vaimokulta ei ehdottomasti halua kuulla puhuttavankaan mökin myynnistä tai asumismuodon vaihtamisesta vähempitöiseen. Kyllähän se meidän isäntä edelleen jaksaa putsata rännit, luoda lumet, leikata pensasaidan ja kääntää rouvan kasvimaan... ja nostaa kaikki raskaat esineet. Ja maalata terassin joka toinen vuosi ja niin edespäin ja niin edespäin.

Sääliksi käy. Olen itse invalidimiehen kanssa naimisissa, joten minä olen meidän perheessä ollut se, joka nuo asiat on hoitanut. Ja asumismuoto todellakin vaihdettiin kun omat voimat vaan kerta kaikkiaan eivät enää riittäneet koko talon kaikkiin asioihin. Tuntuu, että jotkut naiset eivät vaan tajua mitä kaikkea se mies joutuu kotona tekemään, varsinkin ne rouvat jotka eivät itse edes kauppakassiaan jaksa kantaa. Monesti ihmettelen, miksi se mies ei vaan kerta kaikkiaan sano, että joko tää mökki ja vene myydään tai sitten sinä saat ruveta hoitamaan nämä asiat...

Vierailija
7/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on kerrostalo. Ei tartte miehen inistä talonmiehen hommista.

Vierailija
8/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko aloitus provo vai ei, mutta joo, olen nähnyt pariskuntia, joissa vaimo lapset hoidettuaan tyytyväisenä puunaa keittiötään ja suunnittelee matkoja milloin minnekin, ja mies vanhetessaan ja uupuessaan joutuu edelleen tekemään raskaat työt sekä ok-talossa että mökillä, huolehtimaan autosta ja usein myös tienaamaan rahat elintasoon. Vaimokulta ei ehdottomasti halua kuulla puhuttavankaan mökin myynnistä tai asumismuodon vaihtamisesta vähempitöiseen. Kyllähän se meidän isäntä edelleen jaksaa putsata rännit, luoda lumet, leikata pensasaidan ja kääntää rouvan kasvimaan... ja nostaa kaikki raskaat esineet. Ja maalata terassin joka toinen vuosi ja niin edespäin ja niin edespäin.

Sääliksi käy. Olen itse invalidimiehen kanssa naimisissa, joten minä olen meidän perheessä ollut se, joka nuo asiat on hoitanut. Ja asumismuoto todellakin vaihdettiin kun omat voimat vaan kerta kaikkiaan eivät enää riittäneet koko talon kaikkiin asioihin. Tuntuu, että jotkut naiset eivät vaan tajua mitä kaikkea se mies joutuu kotona tekemään, varsinkin ne rouvat jotka eivät itse edes kauppakassiaan jaksa kantaa. Monesti ihmettelen, miksi se mies ei vaan kerta kaikkiaan sano, että joko tää mökki ja vene myydään tai sitten sinä saat ruveta hoitamaan nämä asiat...

Valtaosassa pariskuntia ja perheitä vaimot kantavat vuodesta toiseen ne raskaat kauppakassit - ja liikkuvat usein kävellen, pyörillä tai julkisilla. 

Miehellä on auto, koska hän harrastaa tiiviisti iltaisin. :D

Vierailija
9/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa hommia päittäin.

Vierailija
10/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahan on valintasi. Jos se ei tyydytä, muuta kerrostaloon alueelle, jossa et tarvitse autoa. Sitten sinulle jää aikaa ja energiaa pyykeille ja läksyistä huolehtimiselle. Ero kannattaa myös ottaa, eipähän akka pilaa tunnelmaasi.

Vierailija
11/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtälailla ne talonmies-, automies-, lumimies- ja laskunmaksajahommat kuuluvat vaimollekin.

Useimmissa parisuhteissa ja perheissä vaimo huolehtii laskuista JA tekee ne täysin pakolliset ILMAISET kotityöt. Tuntemissani perheissä vaimo huolehtii pihatöistä, huolehtii remonteista ja vie auton huoltoon siinä, missä mieskin. Ne renkaat on järkevämpi vaihdattaa ammattilaisella. 

Vierailija
12/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kun naiset synnyttää ja metatyöt!!!! Pitää miettiä päiväkausia automaattista neuvola-aikaa ja puolen vuoden päästä olevia kaverisynttäreitä!!!!!!!!!!!!!!!!"

Naiset näkevät tasan tarkkaan sen oman marttyyrikuplansa sisälle, eikä mitään muuta.

Vierailija
13/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosassa pariskuntia ja perheitä vaimot kantavat vuodesta toiseen ne raskaat kauppakassit - ja liikkuvat usein kävellen, pyörillä tai julkisilla. 

Miehellä on auto, koska hän harrastaa tiiviisti iltaisin. :D

En tiedä miten valtaosat jakautuvat. Oman ikäisissä (55 - 60) ja tätä vanhemmissa olen tätä aika kohtuutonta työnjakoa nähnyt. Jokunen mies on sitten lähtenytkin, ja onhan niistä rouvista sitten sukeutunut toimivia ja reippaita akkoja. Mutta ilmeisesti joku siinä pitkässä parisuhteessa molemmat jumiuttaa jotenkin asemiinsa. Jos ei pidä varaansa. Ei se rouva voi pistää kaikkia talon töitä miehen harteille sillä perusteella että hän hoiti aikanaan enemmän lapsia jotka itsenäistyivät jo kymmenen vuotta sitten...

Vierailija
14/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin laiskan naisen pihalle vuosia sitten, nykyään parisuhteessa ihanan naisen kanssa.

Vierailija
15/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin laiskan naisen pihalle vuosia sitten, nykyään parisuhteessa ihanan naisen kanssa.

Ja viisikymppisenä ihana naisesi heittää laiskan ukon pihalle. Kun elämä lakkaa riippumasta miesten hyväksynnästä.

Vierailija
16/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo pysyy nyrkin ja hellan välissä, tekemässä kunnon vegaaniruokaa.

Mutta minäpäs olen nainen itsekin!

Vierailija
17/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein tehty! Kenenkään ei tarvitse sikaa sietää.

Vierailija
18/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen auto teillä on, jos sitä pitää päivittäin tai edes viikottain huoltaa kun kerran sitä päivittäisiin kotihommiin verrataan? Talohommista en voi sanoa muuta kuin että se on asumismuotokysymys. Sano vaimolle, että joko hän alkaa osallistua talon remontteihin ja pihatöihin tai muutetaan kerrostaloon.

Vierailija
19/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä. Lapset ovat molempien vastuulla riippumatta muusta keskinäisestä työnjaosta, riippumatta siitä tykkäävätkö vanhemmat elämästään tai toisistaan tai asuvatko he edes yhdessä. Kun on lapsia tehty tähän maailmaan niin niistä kuuluu kantaa myös vastuu.

Vierailija
20/24 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, luulin että läksyt on lasten vastuulla. Nooh vanhemmat jotka tekee läksyt voi syyttää itseään kun lapset ei opi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän