Mitä sellaista olet tehnyt, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt?
Kysymys otsikossa. Minkä sellaisen asian olet tehnyt tai kokenut, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt tai sellaista kokenut ikinä?
Ja peukku ylös, jos olet tehnyt kommentissa mainitun asian, peukku alas, jos et.
Minä aloitan: Olen ollut metrin päässä luonnossa vapaana elävästä kaksimetrisestä alligaattorista.
Kommentit (80)
Olen tullut mulle tuntemattoman julkkislaulajan tunnistamaksi, vaikka olen täys nobody. Sattui kassalleni. Muisti missä huoltoasemalla olin ollut töissä 3 vuotta aiemmin, eri puolella Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuijottanut ampumavalmiin konepistoolin piippuun ja nostanut hitaasti kädet ylös.
Koettu.
Lisaksi olen ollut 3 kertaa pistoolin asiakas puolella.
Syita miksen matkusta kehitysmaihin jos ei ole pakko.
Olen mennyt naimisiin miehen kanssa, joka haluaa tehdä suurimman osan kotitöistä.
Olen kehunut miestäni av-palstalla
Olen käynyt Sedlecin luukirkossa ja San Bernardino alle Ossassa.
Olen soluttautunut viinitilalle esittäen "viinilähettilästä" Pohjois-Euroopasta (tämä tapahtui siis ulkomailla). Sain vieläpä mukaani ilmaiseksi kuusi pulloa oikein laadukasta valkoviiniä.
Viettänyt hääni minun äitini lapsuudenkodissa (tiedän varmuudella, että mieheni lisäksi tätä ei ole tehnyt kukaan muu)
Olen väistänyt pyörällä eteen tulevaa hirveä ja vasaa.
Olen pitänyt Teemu Selännettä kädestä.
Olen muuttanut yhden kuukauden aikana kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen väistänyt pyörällä eteen tulevaa hirveä ja vasaa.
Suomenkieli on kyllä niin hauskaa. :D lisään vielä että minä siis olin pyörällä liikenteessä, ei hirvet.
Olen opiskellut muinaiskirkkoslaavia. (Enkä ole punaposki-Jussi.)
Selvinnyt ehjin nahoin kolarista, jossa auto pyörähti katon kautta ympäri kovassa vauhdissa.
Suuri osa näistä on kyllä sellaisia juttuja, joita hyvinkin moni on tehnyt. Ne tyypit eivät vaan ole av-palstalla siitä kertomassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuijottanut ampumavalmiin konepistoolin piippuun ja nostanut hitaasti kädet ylös.
Mun selän takana taas ladattiin rynkky ja käskettiin olla liikkumatta. En liikkunut.
Olen ostanut auton perheeltä, joka aluksi vaikutti normaalilta iskä-äiskä-lapset-kultainen noutaja-perheeltä, mutta isä olikin sukupuolenvaihtaja, äiti lesbo, kummatkin professoreja ja äiti tehnyt muistaakseni useammankin kirjan aiheesta sperma.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Teemu Selännettä kädestä.
Jos olisit pitänyt sitä munasta niin olisit yksi sadoista.
"Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä" Ja tämä tarina on tosi!