Mitä sellaista olet tehnyt, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt?
Kysymys otsikossa. Minkä sellaisen asian olet tehnyt tai kokenut, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt tai sellaista kokenut ikinä?
Ja peukku ylös, jos olet tehnyt kommentissa mainitun asian, peukku alas, jos et.
Minä aloitan: Olen ollut metrin päässä luonnossa vapaana elävästä kaksimetrisestä alligaattorista.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Olen harrastanut ryhmäseksiä seitsemän miehen kanssa yhtäaikaa.
Oliko kivaa ja tekisitkö uudestaan?
Oli kivaa mutta en tekisi uudestaan, olen nyt monogaamisessa parisuhteessa eikä puolisoni varmaan hirveästi diggailisi vaikka olisikin yksi seitsemästä.
Todistanut vierestä kun poikaystävältä purtiin pala korvasta.
Salannut puolisolta sen, että omistan satojen tuhansien eurojen edestä varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen painanut aikuisiällä 32 kiloa.
Täällä toinen, tosin minulla tipahti pahimmillaan tuosta vielä pari kiloa alemmas. Sairauden takia tietenkin.
Imettänyt intialaisessa temppelissä.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa näistä on kyllä sellaisia juttuja, joita hyvinkin moni on tehnyt. Ne tyypit eivät vaan ole av-palstalla siitä kertomassa.
Joo, mutta mitä nyt ketjua selasin niin todella paljon löysin juttuja mitä en ole itse tehnyt vaikka paljon kaikenlaista olenkin kokenut. Tässähän nimenomaan haetaan sellaisia asioita mitä ei usko valtaosan ihmisistä kokeneen.
Harrastanut seksiä ampumatornissa.
Maistanut kuukautisvertani. En ole feministi, vain utelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa näistä on kyllä sellaisia juttuja, joita hyvinkin moni on tehnyt. Ne tyypit eivät vaan ole av-palstalla siitä kertomassa.
Joo, mutta mitä nyt ketjua selasin niin todella paljon löysin juttuja mitä en ole itse tehnyt vaikka paljon kaikenlaista olenkin kokenut. Tässähän nimenomaan haetaan sellaisia asioita mitä ei usko valtaosan ihmisistä kokeneen.
Juuri näin. Sen vuoksi kirjoitin otsikkoon sanan 'luulet'. Ap
olen pissannut rapussa. oli kova hätä.
Muuttanut omilleni perhetukikeskuksesta 16-kesäisenä. Yleensä laitosnuoret joko palaavat kotiin, tai asuvat laitoksessa täysi-ikäisyyteen saakka.
Heittänyt pakasterasiallisen skeidaa jonkun ventovieraan ikkunasta sisään.
Olen maksanut noin kahden vuoden aikana yli 5000 euroa Candy Crush Saga -pelin pelaamisesta. Veikkaan että on aika harvinaista kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut noin kahden vuoden aikana yli 5000 euroa Candy Crush Saga -pelin pelaamisesta. Veikkaan että on aika harvinaista kuitenkin.
Miksi ihmeessä olet tehnyt noin?
Virtsannut talon katolta joidenkin ventovieraiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet tehnyt noin?
Koska halusin pelissä eteenpäin enkä ollut tarpeeksi kärsivällinen jauhaakseni samaa tasoa kymmeniä kertoja. Kun tajusin että rahalla voi ostaa boostereita niin aloin sitten tehdä niin. Yhdessä vaiheessa vedin noin 600 tasoa kuukaudessa läpi. Nyt olen ylimmällä tasolla ja uusia tasoja tulee vain 15 per viikko yleensä, joskus 30. Joten nykyään ostan boostereita enää vain ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin.
Luojan kiitos olen siinä asemassa että tuolla rahankäytöllä ei ole ollut elämääni mitään vaikutusta.
Paskonut pihalle, ja sen jälkeen katsellut nauraen, kun sen aikaisten naapureiden koirat kävivät syömässä koko läjän.
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Heittänyt pakasterasiallisen skeidaa jonkun ventovieraan ikkunasta sisään.
Y tho o_0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuijottanut ampumavalmiin konepistoolin piippuun ja nostanut hitaasti kädet ylös.
Mun selän takana taas ladattiin rynkky ja käskettiin olla liikkumatta. En liikkunut.
Sekä oma kokemuksesi että tuo lainattu kokemus ovat lähes jokapäiväistä elämää tietyissä maissa asuville. Eivät lainkaan asioita, joita "melkein kukaan" ei ole tehnyt.
Ehkä niin. Itselle se vaan 'jotenkin' on jäänyt mieleen.
Olen painanut aikuisiällä 32 kiloa.