Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet tehnyt, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt?

Vierailija
26.09.2018 |

Kysymys otsikossa. Minkä sellaisen asian olet tehnyt tai kokenut, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt tai sellaista kokenut ikinä?

Ja peukku ylös, jos olet tehnyt kommentissa mainitun asian, peukku alas, jos et.

Minä aloitan: Olen ollut metrin päässä luonnossa vapaana elävästä kaksimetrisestä alligaattorista.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut aikuisiällä 32 kiloa.

Vierailija
62/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Olen harrastanut ryhmäseksiä seitsemän miehen kanssa yhtäaikaa. 

Oliko kivaa ja tekisitkö uudestaan?

Oli kivaa mutta en tekisi uudestaan, olen nyt monogaamisessa parisuhteessa eikä puolisoni varmaan hirveästi diggailisi vaikka olisikin yksi seitsemästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistanut vierestä kun poikaystävältä purtiin pala korvasta.

Vierailija
64/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salannut puolisolta sen, että omistan satojen tuhansien eurojen edestä varallisuutta.

Vierailija
65/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen painanut aikuisiällä 32 kiloa.

Täällä toinen, tosin minulla tipahti pahimmillaan tuosta vielä pari kiloa alemmas. Sairauden takia tietenkin.

Vierailija
66/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettänyt intialaisessa temppelissä.

Vierailija
67/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa näistä on kyllä sellaisia juttuja, joita hyvinkin moni on tehnyt. Ne tyypit eivät vaan ole av-palstalla siitä kertomassa.

Joo, mutta mitä nyt ketjua selasin niin todella paljon löysin juttuja mitä en ole itse tehnyt vaikka paljon kaikenlaista olenkin kokenut. Tässähän nimenomaan haetaan sellaisia asioita mitä ei usko valtaosan ihmisistä kokeneen.

Vierailija
68/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut seksiä ampumatornissa.

Vierailija
69/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistanut kuukautisvertani. En ole feministi, vain utelias.

Vierailija
70/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa näistä on kyllä sellaisia juttuja, joita hyvinkin moni on tehnyt. Ne tyypit eivät vaan ole av-palstalla siitä kertomassa.

Joo, mutta mitä nyt ketjua selasin niin todella paljon löysin juttuja mitä en ole itse tehnyt vaikka paljon kaikenlaista olenkin kokenut. Tässähän nimenomaan haetaan sellaisia asioita mitä ei usko valtaosan ihmisistä kokeneen.

Juuri näin. Sen vuoksi kirjoitin otsikkoon sanan 'luulet'. Ap

Vierailija
71/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pissannut rapussa. oli kova hätä.

Vierailija
72/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttanut omilleni perhetukikeskuksesta 16-kesäisenä. Yleensä laitosnuoret joko palaavat kotiin, tai asuvat laitoksessa täysi-ikäisyyteen saakka.

Vierailija
73/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittänyt pakasterasiallisen skeidaa jonkun ventovieraan ikkunasta sisään.

Vierailija
74/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut noin kahden vuoden aikana yli 5000 euroa Candy Crush Saga -pelin pelaamisesta. Veikkaan että on aika harvinaista kuitenkin.

Vierailija
75/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut noin kahden vuoden aikana yli 5000 euroa Candy Crush Saga -pelin pelaamisesta. Veikkaan että on aika harvinaista kuitenkin.

Miksi ihmeessä olet tehnyt noin?

Vierailija
76/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsannut talon katolta joidenkin ventovieraiden päälle.

Vierailija
77/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet tehnyt noin?

Koska halusin pelissä eteenpäin enkä ollut tarpeeksi kärsivällinen jauhaakseni samaa tasoa kymmeniä kertoja. Kun tajusin että rahalla voi ostaa boostereita niin aloin sitten tehdä niin. Yhdessä vaiheessa vedin noin 600 tasoa kuukaudessa läpi. Nyt olen ylimmällä tasolla ja uusia tasoja tulee vain 15 per viikko yleensä, joskus 30. Joten nykyään ostan boostereita enää vain ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin.

Luojan kiitos olen siinä asemassa että tuolla rahankäytöllä ei ole ollut elämääni mitään vaikutusta.

Vierailija
78/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskonut pihalle, ja sen jälkeen katsellut nauraen, kun sen aikaisten naapureiden koirat kävivät syömässä koko läjän.

Vierailija
79/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanvatkaaja kirjoitti:

Heittänyt pakasterasiallisen skeidaa jonkun ventovieraan ikkunasta sisään.

Y tho o_0

Vierailija
80/80 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuijottanut ampumavalmiin konepistoolin piippuun ja nostanut hitaasti kädet ylös.

Mun selän takana taas ladattiin rynkky ja käskettiin olla liikkumatta. En liikkunut.

Sekä oma kokemuksesi että tuo lainattu kokemus ovat lähes jokapäiväistä elämää tietyissä maissa asuville. Eivät lainkaan asioita, joita "melkein kukaan" ei ole tehnyt.

Ehkä niin. Itselle se vaan 'jotenkin' on jäänyt mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi