Mitä sellaista olet tehnyt, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt?
Kysymys otsikossa. Minkä sellaisen asian olet tehnyt tai kokenut, mitä luulet, että melkein kukaan muu ei ole tehnyt tai sellaista kokenut ikinä?
Ja peukku ylös, jos olet tehnyt kommentissa mainitun asian, peukku alas, jos et.
Minä aloitan: Olen ollut metrin päässä luonnossa vapaana elävästä kaksimetrisestä alligaattorista.
Kommentit (80)
Syntynyt rumanaamaiseksi, keskivartalolihavaksi, laudaksi ja roiskeläppäpilluiseksi. En usko että kenelläkään toisella naisella on KAIKKI nämä viat kropassaan :(
Synnyttänyt kuolleen vauvan ja hyvästellyt hänet.
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt rumanaamaiseksi, keskivartalolihavaksi, laudaksi ja roiskeläppäpilluiseksi. En usko että kenelläkään toisella naisella on KAIKKI nämä viat kropassaan :(
Äläpäs nyt höpsi.
Vierailija kirjoitti:
Synnyttänyt kuolleen vauvan ja hyvästellyt hänet.
Otan osaa menetykseesi. Tätä tapahtuu päivittäin ympäri maailmaa, joten siinä mielessä ei sovi tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut yhden päivän aikana 11 orgasmia.
Mitähän ihmeellistä tässä oli?
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, että noin kolmannes on tuon kokenut peukutusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt naimisiin miehen kanssa, joka haluaa tehdä suurimman osan kotitöistä.
Voittaja. Parhaat onnitteluni!
Vierailija kirjoitti:
Roiskeläppäpillu?
Millainen se on
Olen kohdannut luonnossa karhun, hirven, ilveksen, ketun, peuran sekä ahman. Kaikki lähietäisyydeltä kävellen sattumalta ja joitakin eläimistä useampaan otteeseen.
Harvemmin on kukaan sanonut että on myös noihin kaikkiin eläimiin törmännyt luonnossa.
Harrastanut seksiä metsäkoneessa.
Uinut alasti hotellin uima-altaassa keskellä yötä ja vartija tuli katsomaan, että ketä siellä polskii... Hotelli oli mieheni isän omistuksessa ulkomailla.
Ampunut hevosen haulikolla kuoliaaksi
Työntänyt dildon miehen anukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damn, mä oon saanut enimmillään 7 ja luulin että se on paljon :(
Onko jotenkin tavallista laskea orgasmeja :D olen saanut varmaan kymmeniä, mutta en tiedä olenko saanut juuri 11.
Olen harrastanut ryhmäseksiä seitsemän miehen kanssa yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damn, mä oon saanut enimmillään 7 ja luulin että se on paljon :(
Mut oli se silti ihanaa.. T. toinen seiskakerholainen
age is just a number kirjoitti:
Olen harrastanut ryhmäseksiä seitsemän miehen kanssa yhtäaikaa.
Oliko kivaa ja tekisitkö uudestaan?
Olen ollut vapaaehtoistöissä Palestiinassa.
(Ei liity edelliseen tunnustukseen :D)
Sekä oma kokemuksesi että tuo lainattu kokemus ovat lähes jokapäiväistä elämää tietyissä maissa asuville. Eivät lainkaan asioita, joita "melkein kukaan" ei ole tehnyt.