Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SOS, raskaana huonossa suhteessa!

SOS16v
26.09.2018 |

Okei, ehkä täältä on ihan turvallista pyytää anonyymisti apuu.. Ku ei omaa nimee kauheesti julkisuuteen haluu.. Mut siis.. Mulla on aika paha tilanne mun poika.. tai no miesystävän kanssa.. Oon siis 16 ja muutin täs lukion perässä toiseen kaupunkiin ja noh nyt kaikki asiat on menny vähän perseelleen.. Oon tota raskaana ja mun miesystävä kuka on tän lapsen isä on 30. En haluis olla sen kanssa enää suhteessa ku se on täys psykopaatti.. ja sos.. mun masennus on menny tosi pahaks ja musta on tullu tosi itsetuhone ja haluun vaan eroon siitä suhteesta ja haluun vaan muuttaa takasin kotiin.

Oisko kellään mitään vinkkejä mihin voisin soittaa tai mistä voisin saada apua. Se mun mies ei anna ees soittaa mutsille tai faijalle et saisin apua ja nyt pelkään et se tulee ja lukee tän viestin..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkällä raskaus on?

Vierailija
2/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat nyt ensin vanhemmillesi, että hakee sut kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 8 viikolla... Mut mun mielestä abortti on lapsenmurha..

Vierailija
4/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat nyt ensin vanhemmillesi, että hakee sut kotiin.

Joo, jos mä saan joltain kaverilta puhelinta lainaks, ku ei kukaan muu tiiä mun raskaudesta kuin mä ja se mies..

Vierailija
5/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei anna soittaa vanhemmille, niin juokse vaikka naapuriin ja pyydä saada soittaa sieltä. Tai soita vaikka 112, eikö tuo ole jo jonkin sortin kidnappaus kun vapauttasi rajoittaa?

Vierailija
6/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOS16v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 8 viikolla... Mut mun mielestä abortti on lapsenmurha..

No sitten pidät lapsen. Oletko soittanut jo vanhemmillesi tai jollekin luotettavalle sukulaiselle? Sun pitää ottaa pian yhteyttä neuvolaan, että ehdit veriseerumiseuloihin ym. Tarvitset myös apua, että pääset eroon tuosta mustasukkaisesta p*edofiilista.

Vierailija
7/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloititko seksisuhteen kun olit alle 16?

Koska sitten kyseinen mies syyllustyi rikokseen. Voit mennä poliisiasemalle tai soittaa 112 ja toisaalta voit soittaa muutenkin 112 jos mies ei anna sinun soittaa vanhemmillesi ja pelkäät että hän tekee sinulle jotain. Onko jo pahoinpidellyt?

Soita 112 ja pakkaa tarpeelliset kamat heti.

Vierailija
8/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset on niin hassuja

Vierailija
9/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloititko seksisuhteen kun olit alle 16?

Koska sitten kyseinen mies syyllustyi rikokseen. Voit mennä poliisiasemalle tai soittaa 112 ja toisaalta voit soittaa muutenkin 112 jos mies ei anna sinun soittaa vanhemmillesi ja pelkäät että hän tekee sinulle jotain. Onko jo pahoinpidellyt?

Soita 112 ja pakkaa tarpeelliset kamat heti.

Jos lähden äkkiä kaupungilla, otan muutaman asian mukaan ja pyydän joltain puhelinta ja soitan mutsille ja sitten 112.....?

Vierailija
10/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
11/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 jos olet itsetuhoinen niin pääset hoitoon, ja pois miehen vaikutuksen alta. Jos pääset pois huoneistosta niin mene terveyskeskukseen, sieltä saat myös sosiaalipäivystykseen avun koska olet alaikäinen. He voivat myös soittaa vanhempasi apuun.

Vierailija
12/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pikemmin sen parempi.

Vierailija
13/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmh, kiitos kaikille avusta.. Jos vain lähden tästä karkuun...

Vierailija
14/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita 112 jos olet itsetuhoinen niin pääset hoitoon, ja pois miehen vaikutuksen alta. Jos pääset pois huoneistosta niin mene terveyskeskukseen, sieltä saat myös sosiaalipäivystykseen avun koska olet alaikäinen. He voivat myös soittaa vanhempasi apuun.

Nokun en tässä haluaisi joutuvan sossujen juttusille.. Oon ollu tälläne ongelmalapsi aikasemmin.. Mt ongelmien takia..

Vierailija
15/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö vielä koulussa? voisitko mennä siellä kuraattorin/terveydenhoitajan/lääkärin puheille?

Eivätkö vanhempasi ihmettele, kun et pidä yhteyttä?

Miehesi on muuten melkoinen hirviö, hän ansaitsisi kyllä ihan kaikki vaikeudet, mitä hänelle tästä voisi koitua. Sinun on nyt huolehdittava itsestäsi ja sikiöstä. Sitä äidiksi tuleminen tarkoittaa: on tehtävä välillä pelottaviakin asioita, että voi taata lapselleen parhaan mahdollisen alun.

Ja naisena sinun on opittava huolehtimaan itsestäsi ja pitämään puolesi. Älä koskaan ikinä anna toiselle ihmisille täydellistä valtaa itseesi.

Vierailija
16/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vielä koulussa? voisitko mennä siellä kuraattorin/terveydenhoitajan/lääkärin puheille?

Miehesi on muuten melkoinen hirviö, hän ansaitsisi kyllä ihan kaikki vaikeudet, mitä hänelle tästä voisi koitua. Sinun on nyt huolehdittava itsestäsi ja sikiöstä. Sitä äidiksi tuleminen tarkoittaa: on tehtävä välillä pelottaviakin asioita, että voi taata lapselleen parhaan mahdollisen alun.

Ja naisena sinun on opittava huolehtimaan itsestäsi ja pitämään puolesi. Älä koskaan ikinä anna toiselle ihmisille täydellistä valtaa itseesi.

Mulla ei oo mutsin ja faijan kanssa mitenkään hyvät suhteet tällä hetkellä, kun kerroin heille kolme kuukautta sitten miesystävästäni... Odotan että mies lähtee ulos, olen tälläkin hetkellä tekemässä kouluhommia....

Vierailija
17/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOS16v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokun en tässä haluaisi joutuvan sossujen juttusille.. Oon ollu tälläne ongelmalapsi aikasemmin.. Mt ongelmien takia..

No kun se on asia, jota et voi välttää. Oot 16 ja raskaana ja oot väkivaltaisessa suhteessa. Lisäksi, jos seksisuhde alkoi kun olit 15 mies on syyllistynyt rikokseen. Sossut ei nyt vaan realistisesti ole vältettävissä ellet jätä väliin neuvoloita, synnytä piilossa ja jätä lasta ilmoittamatta ja ilman lääkäriä. Minkä jälkeen kyllä taas joudut sossujen kanssa tekemisiin kun lapsi huostataan ja saat itse syytteet.

Vierailija
18/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOS16v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mutsin ja faijan kanssa mitenkään hyvät suhteet tällä hetkellä, kun kerroin heille kolme kuukautta sitten miesystävästäni... Odotan että mies lähtee ulos, olen tälläkin hetkellä tekemässä kouluhommia....

Sossu myös pelastaa, heidän tarkoituksensa on auttaa ja tarvitset apua koska olet alaikäinen, josta on tulossa vanhempi. varsinkin jos et ole parhaimmissa väleissä vanhempiesi kanssa. Tuo mies ei sinua auta.

Vierailija
19/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kato tota...voi voi....

Vierailija
20/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no nyt sain tilaisuuden lähteä täältä pois kun mies meni ostamaan lisää alkoholia... Pakkaan tärkeimmät kamat ja koitan etsiä jonkun ihmisen jolta pyydän puhelinta lainaan ja koitan saada apua...